Disse spørgsmål er blot teori (lad være med at sige at jeg har tænkt mig at tage psychedeliske stoffer fordi jeg spørger, jeg er blot nysgerrig). Jeg synes at psychedeliske stoffer er meget spændene, da de skiller sig ud fra hård-gade-narko på så mange måder, dog ved jeg godt at jeg er alt for ung (spørg ikke) til at tage dem. Vil bare gerne vide hvorfor jeg er for ung, og hvad den reele fare er. Denne viden er også til at "belære" mine kære medmennesker der tror at svampe, og LSD er åh-så-farligt

(ved godt at de kan være farlige...)
-Er der noget med at jo større dose, eller jo "mind-fucking" stof vi har med at gøre, desto større er chancen for at få en psykose og badtrip (ved godt det ikke er det samme) ?
F.eks. er der større chance for en psykose hvis du tager LSD, end cannabis? Kender du- eller har du selv- haft et badtrip eller en psykose pga. psychedeliske stoffer?
Hvor mange % chance er der for et badtrip - ved godt det afhænger af ens psyke og at det er MEGET individuelt, men er der ikke nogle statistiker der viser hvor mange der får badtrips, i forbindelse med psychedeliske stoffer?
-Hvad kan man bruge et psychedelisk trip til? Hører tit folk herinde siger, at det har ændret dem at tage disse stoffer, og at de har lært noget af det osv. men hvordan det? Hvad har disse stoffer gjort ved din tankegang/liv?
-Hvor gammel BØR man være når man kaster sig ud i at prøve psychedeliske stoffer - og hvor gammel var du?
Hvorfor gjorde du det? Hvad fik du ud af det?