Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 21:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 maj 2012 12:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 nov 2010 15:00
Indlæg: 6
Hej alle sammen :)
Er der nogen herinde der har nogen erfaring med og blande morfin piller og alkohol?
Er det en farlig cocktail - tænker mest på at man oftes ikke skal blande medicin og alkohol.
Det skal lige siges at jeg ikke ved hvad det er for nogen morfiner, de er i små hvide kapsler og er lidt mindre end en almindelig panodilpille.
Nogen der har erfaring som de vil dele med mig? ;-)

_________________
Still Blazin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2012 12:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Øh ja, det er en blanding der kan slå dig ihjel.

Godt at du forhørte dig herinde inden du begik dig ud i en potentiel livsfarlig kombination.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2012 13:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Kan du lige prøve at beskrive de morfintabletter, og hvad havde du forventet at få ud af rusen?
Det er meget muligt at dø af den kombination, så lad os vide så meget som muligt.
Hvor meget morfin havde du tænkt dig at dosere? Og hvor meget havde du tænkt dig at drikke?
Hvad vejer du?
Tænk nu lidt..

Og skulle du vælge at gøre det alligevel, så please hav en kammerat ved din side, så han kan hjælpe dig med at kaste op/aflåst sideleje... Det sku nødigt gå galt =)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2012 13:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
For at holde den gode HR ånd, skal vi så ikke bare sige at alkohol-morfin komboen er et fuldstændigt no-go? At begynde og diskutere forskellig dosis morfin og alkohol er fuldstændig hovedløst.. Enten en af delene eller ingen af delene..

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2012 13:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det er selvfølgelig det bedste at holde sig HELT fra den kombo, men det er svært at bestemme hvad folk gør.
Så vælger OP at gøre det, skal vi give den bedste vejledning.

Men OP: det kan kun anbefales at du IKKE blander alkohol og morfin! På det kraftigste. Virkelig.

Jeg mener det.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 maj 2012 20:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
Jeg har før blandet morfin og øl. Men det anbefaler jeg bestemt ikke. Det var godt nok en fucked up oplevelse, og det gav mig mit livs hårdeste tømmermænd.

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2012 09:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 nov 2010 15:00
Indlæg: 6
Tak for jeres svar, jeg har et billede af dem, hvor i kan se størrelsesforholdet mellem dem og en almindelig panodil pille:
Billede
Jeg havde regnet med og tage 2. :)

_________________
Still Blazin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2012 10:04 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Det ligner ikke morfinkapsler det der. Det ligner mere et præparat indeholdende Tramadol, et syntetisk opioid. Det er selvfølgelig ikke til at sige medsikkerhed. Men mig bekendt findes der ikke morfinkapsler i handel i DK.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2012 11:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 nov 2010 15:00
Indlæg: 6
Det ligner ikke morfinkapsler det der. Det ligner mere et præparat indeholdende Tramadol, et syntetisk opioid. Det er selvfølgelig ikke til at sige medsikkerhed. Men mig bekendt findes der ikke morfinkapsler i handel i DK.



Det ville være rart og vide om det er morfin piller eller om det "blot" er tramadol ;-)

_________________
Still Blazin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2012 12:34 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Hvis det er udskrevne piller fra det danske recept system, er det ikke Morfin. Størelsesmæssig passer de meget godt på Mandolgin 50mg. Men det er jo ikke til at vide, med sikkerhed.

Hvor har du dem fra, er det en reel 'pusherven'? Kommer de fra danske recepter?

...Dog uanset om det er Tramadol eller Morfin, så er det ikke smart at blande medalkohol. Så skal doserne i hvertfald holdes LAVE for begge substanser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2012 13:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 nov 2010 15:00
Indlæg: 6
Hvis det er udskrevne piller fra det danske recept system, er det ikke Morfin. Størelsesmæssig passer de meget godt på Mandolgin 50mg. Men det er jo ikke til at vide, med sikkerhed.

Hvor har du dem fra, er det en reel 'pusherven'? Kommer de fra danske recepter?

...Dog uanset om det er Tramadol eller Morfin, så er det ikke smart at blande medalkohol. Så skal doserne i hvertfald holdes LAVE for begge substanser.

Det er recept piller hvis man kan sige det sådan. Det er en kammerat som jeg har en del tillid til, men man kan jo putte alt muligt snavs i en pille, og de kan alle ligne hinanden.
Takker for svaret :)

_________________
Still Blazin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 maj 2012 14:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Hvis du er i tvivl om hvad dine piller indeholder, så skal di kke spise dem.

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 maj 2012 18:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Udover at det kan være en potentielt dødelig kombo, kan jeg berette om at kvalme/opkast er en del af beruselsen.

Æd dine piller for sig og drik en anden dag..

//blazR

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 maj 2012 00:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jan 2007 21:33
Indlæg: 280
Geografisk sted: the Land of Ooo
Jeg havde mig engang en tur på 10mg oxynorm og en 6-8 genstande.. Jeg havde det pisse godt, brækkede mig engangimellem, men det var ikke slemt på nogen måde ^^
Da jeg så kom hjem slog jeg det lige op og blev meget glad for at dosen ikke var større. Det er ikke noget jeg vil gøre igen, da jeg er klar over hvad det er nu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2012 15:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 nov 2010 15:00
Indlæg: 6
Hey igen.

Jeg vil gerne takke jer for jeres gode vejledning, men har også i den forbindelse tage pillerne samt drukket, og sådan her gik det:
Jeg startede med og drikke 1 genstand samt tage 1 pille, jeg ventede 1 time, og tog så nr. 2 pille. Efter nr. 2 tog jeg ikke flere resten af aftnen eller natten. Jeg drak ca 6 genstade i gennem hele aftnen / natten. Jeg har fundet ud af at det virker på den måde som dine omgivelser er, om hvis dem du er i selskab med, er døsige og ikke rigtig er med på og feste igennem, får man det på samme måde. Men det kan lyn hurtigt skifte, hvis du altså kommer i selskab med nogen der er med på at feste igennem.

DET HER ER BLOT HVORDAN JEG HAR OPLEVET DET! JEG OPFORDRER PÅ INGEN MÅDE NOGEN SOM HELST TIL OG GØRE DET!

_________________
Still Blazin


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 maj 2012 23:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 aug 2011 17:33
Indlæg: 326
Det er altså pænt dumt at spise piller man ikke ved hvad er. At drikke alkohol oven i er direkte idiotisk. Alkohol og morfika KAN blandes hvis man kender de præcise doseringer samt sin egen tolerance for begge stoffer... Bare lidt for meget af det ene eller det andet og du ender med indhalere dit eget bræk og dø, eller også stopper du bare med at trække vejret.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team