Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Som den unge knøs jeg er bor jeg jo stadig hjemme hos mutti, derfor gør det det lidt ekstra besværligt hvis man gerne ville være lidt godnat skæv. Så jeg har overvejet lidt at bage mig nogle godnat cookies, sådan nogle jeg måske kunne spise 1-2 af om aftenen og så blive lidt skæv og gå i seng på 8)

Men jeg gider ikke stå og bruge tid på at bage 30 cookies hvis alt THC så er fordampet efter 2 dage og man så slet ikke bliver skæv :( så kan det holde sig længe eller skal de spises hurtigt og hvis det kan holde sig skal de så i køleskab eller noget? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu kan jeg ikke backe det op med kilder, men jeg tror din THC vil klare sig fint i kølern (måske endnu bedre i frysern?).

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Site Webmaster
Brugeravatar

Nu kan jeg ikke backe det op med kilder, men jeg tror din THC vil klare sig fint i kølern (måske endnu bedre i frysern?).

Hvis det småkager han vil lave, så holder de sig garanteret meget bedre i en alm. kagedåse uden for køleskabet.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Siden hvornår fanden har THC været i stand til at fordampe?

Der sker intet med THC'en i dine cookies, jo mindre de begynder at blive fordærvede.. Så nu diskuterer vi jo sådan set bare den korrekte opbevaring af småkager.. Har vi nogle husmødre på boardet??

Cannabis entusiast

Moderator
Brugeravatar

Siden altid?

@rocketjuicer
Lav pebernødder, eller anden tørkage, og opbevar dem så tørt, mørkt og køligt som muligt. Hver dog opmærksom på at det kan tage op til en 3-4 timer for rusvirkning ved oral indtagelse, så det er måske ikke så smart til det du vil bruge dem til.

Medlem

Vil råde dig til at gemme dem på dit værelse for det ville da være en lidt dum situation vis din mor eller andre familiemedlemmer lige tænker de kan tage en cookie eller 2.

Medlem
Brugeravatar

http://www.altfordamerne.dk/madogvin/ba ... u-bagvark/

Selvtak.

Medlem

Nu skal jeg selvfølgelig lige komme som den bagkloge, men det er som jeg ser det ikke en særlig god idé at indtage cannabis for at sove bedre, eller for at sove overhovedet. Det bliver hurtigt til en usund vane, og så sover du jo rusen væk ;)

Junior medlem

sidste gang jeg brugte dem til det formål spiste jeg omkring klokken 9 og det nåede at virke helt fint inden jeg gik i seng. Ved ikke om jeg tør bage pebbernødder da de er så små og så kommer man nok lidt til at spise lidt for mange.

Tror jeg holder mig til kagedåsen, det er også lidt hyggeligt :)

Tak for det.

ps. tror måske jeg holder det til om søndagen eller sådan noget bare så det ikke bliver en alt for dårlig vane :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Siden altid?

Det må du skam gerne uddybe.. Så kagerne skal holdes i en lufttæt bøtte? Nope.. I don't get it..

Cannabis entusiast

Moderator
Brugeravatar

Prøv at tage en søger på 'THC boiling point', måske lidt krakilsk da det ikke så meget er fordampningen, der er problemet i dette tilfælde, men nærmere nedbrydning af THC til mere sløvende cannabinoider, og kun i ringe grad over kortere perioder.
Og ja, vil da helt sikkert mene de bør opbevares lufttæt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]