Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej der ude.

Jeg har brug for lidt hjælp. Har forspiret 8 planter af den nævnte type. de er pt kun ca 3 til 4 cm høje og står i mit vindue som er direkte østvendt altså direkte sollys om morgenen og indirekte sollys om eftermiddagen. De har spiret i ca en uge og jeg forventer at plante dem over i potter snart. De skal ud og stå frem til de skal høstes og stedet er fundet hvor de kan stå uden adgang for offentligheden.

1. Hvornår skal de stilles ud 2. hvor længe skal de stå før høst. 3. Hvor maget skal de passes ( Kan de ses til 1 eller 2 gange om ugen når de ikke længer er "babyer" ) 4. Skal jeg tage forbehold for vilde dyr nipper af dem.

Jeg har mange flere spørgsmål da det er første gang jeg selv dyrker min hamp.

fool

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
dette er ikke men som provokation men mange af disse spørgsmål kunne du selv besvare hvis du havde læst lidt.

nu skader det jo dig ikke at selv at bruge lidt tid på research inden du kaster dig ud i sådanne et projekt. vil anbefale dig at læse denne her guide MINDST 2 GANGE http://dcfonline.dk/cf/

når du har læst guiden grundigt igennem kom tilbage og stil de spørgsmål du ikke har fået svaret på og jeg vil garantere dig at folk vil med glæde svare på dine spørgsmål. men der er sgu ikke nogen der gider servere alt for dig på en sølv tallerken.

god fornøjelse :)

Junior medlem

Hmmm jeg kan ikke se at den takke hilsen jeg har sendt er her men så tak for linket det er en stor hjælp.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
det var så lidt, spørg endelig hvis der er noget du føler guiden ikke giver svar på

Junior medlem

hey foolishmage
du har allerede fået meget hjælp med link til guide
men kan fortælle dig det er an rigtigt god straine du har fået fat i den er mug resistent så du kan have den til den bliver færdig i
efteråret selv om det pisse regner og så sparker den røv røgen
held og lykke her fra
mvh aton

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]