Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey gutter,

I fredags var første gang mig og nogle kammerater skulle prøve MDMA. Det kom som en spontan beslutning, og ingen af os havde nogen form for viden ud over noget brosience en af mine kammerater har fra en anden bekendt. Han påstod at vi skulle have et gram hver, men da vi ikke rigtig havde forfærdeligt mange penge, delte jeg 1g med en af kammeraterne, mens de to andre købte 1g selv.

Vi var 5 mennesker i alt, som havde 3g MDMA. Mig og min kammerat havde 0,5g hver, mens de to andre havde 1g hver og den sidste ikke havde penge til det.

Nå, tilbage til historien. Mig og min kammerat der delte om 1g, fyldte en 0,5L Ice Tea flaske op med vand og opløste hel vores 1g i den. Derefter delte vi lige over i 2 glas. Men de andre 2 også fik ca. 0,5g hver første gang. Trippet kom omkring 30 min efter og det var virkelig alt for fedt. Den sidste kammerat fik en ordenlig tår af det der var tilbage af de to andres og han blev lige så blæst som os andre.

Efter nogle timer beslutter vi os for at vi skal have mere. Så vi er 5 menensker der i bund og grund har delt 3g MDMA lige over hvilket svarer rundt regnet til 0,6g eller 600mg.

Dagen efter vil jeg selvfølig gerne vide havd det egentlig er jeg har stoppet i min krop. Og finder jeres forum. Læser lidt frem og tilbage og finder ud af at en heavy dosis er på +200 mg.

Mine bivirkninger her 2 dage efter trippet, er at det nogle gange flakker for mine øjne og jeg har svært ved at fokuserer på ting. Især da jeg skrev dette. Er alt dette pga vi over doserede vores MDMA? Og er der nogle ting jeg skal være opmærksom på nu? Og hvor langtid kan jeg regne med at det tager før jeg bliver "normal" igen?

Set i bagspejlets lys kan jeg godt se at vi skulle ha læst om tingende inden, men det er forsent nu.

Håber ikke det starter en flame debat imod os, men at i faktisk vil prøve at svarer på mine spørgsmål, da jeg er lidt nervøs. :|

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Synes du skal sige til din kammerat at han burde give sin bekendte en dumflad. Det var da godt nok et dårligt råd han har givet jer :S 1 helt gram er meget, især til folk der ikke kender til det.
Men det er normalt at mærke eftervirkninger nogle dage efter, især efter overdoseringer. Så umiddelbart vil jeg ikke sige der er noget du skal være urolig for. Sørg for at få noget ordenligt mad, og hold din søvn ved lige efter sådan en tur, så burde du være oven på snart igen.
Og som du selv siger at i er klar over nu, læs op på den en anden gang. :)

Junior medlem

Synes du skal sige til din kammerat at han burde give sin bekendte en dumflad. Det var da godt nok et dårligt råd han har givet jer :S 1 helt gram er meget, især til folk der ikke kender til det.
Men det er normalt at mærke eftervirkninger nogle dage efter, især efter overdoseringer. Så umiddelbart vil jeg ikke sige der er noget du skal være urolig for. Sørg for at få noget ordenligt mad, og hold din søvn ved lige efter sådan en tur, så burde du være oven på snart igen.
Og som du selv siger at i er klar over nu, læs op på den en anden gang. :)

Ja har jeg også sagt til ham at han skal gøre. Får så senere af vide i går efter vi er vågnet fra trippet, at min kammerat og hans bekendt tog MDMA weekenden før. Hvor de tog 1,8g hver. Nu sidder jeg så og tænker hvordan fanden det kan lade sig gøre at de stadig er i live?

Var ikke rigtig sulten i går efter trippet, men i dag har jeg fået spist noget mad og drukket en masse vand. Tak for dit råd. Næste gang der skal leges med noget så skal der læses op om tingende inden det er helt sikkert!

Det skal også siges at det ikke var meget søvn jeg fik mellem fredag og lørdag. Det blev ca. til 1,5 time. Og var stadig lidt blæst da jeg stod op igen lørdag morgen. Men har sovet godt i nat og kan mærke jeg stadig er godt træt og smadret i kroppen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dine venner er nogle idioter: det må være den bedste forklaring på hvorfor de tager så meget. De har absolut ingen respekt for stoffer og med det forbrug ender det meget galt en dag. Ellers får de så dårlig kvalitet MDMA at de burde finde sig et nyt sted at købe det.

Om en uges tid vil du føle at du er tilbage til dit gamle jeg, din hjerne er nok først "normal" igen om 1-2 mdr. Hold dig fra stoffer i den periode for at undgå langvarige bivirkninger. Vent i hvert fald en uges til med at drikke alkohol og kaffe, der er ingen grund til at overbelaste dig selv. Spis noget mad, dyrk noget motion, få noget søvn, pas dit arbejde. :)

Junior medlem

Jeg har også besluttet mig for at holde en lang pause fra alle slags stoffer. Har røget Weed hver dag i mange mdr nu og kan mærke jeg får sværere og sværere ved at fokusere og kigge folk i øjnene. Og efter denne tur er det bestemt ikke blevet bedre som jeg beskrev. Nok er nok nu.

Tror det her er vejen ud af misbruget for vil ikke have det sådan her mere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Held og lykke. Du er velkommen til at oprette en tråd i Medaljens Bagside hvis du får brug for støtte. Det skal nok blive svært, men det er det værd. Jeg selv har været ædru i over 8 mdr. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Good going! Det sku dejligt at høre, at du har fornuft i kasketten, så skal det bare lige holde.
Velkommen til forresten.

Jeg kan anbefale at du spiser en masse forskellig og sund mad, sover skønt og stopper med MDMA'en i lidt tid, men det har du skrevet du vil.
Jeg har gode erfaringer med at læse bøger, hvis jeg fx stopper med at ryge dagligt. Så har man i hvert fald noget andet lige at fordrive mindst en time med... God vind fremover!

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Good going! Det sku dejligt at høre, at du har fornuft i kasketten, så skal det bare lige holde.
Velkommen til forresten.

Jeg kan anbefale at du spiser en masse forskellig og sund mad, sover skønt og stopper med MDMA'en i lidt tid, men det har du skrevet du vil.
Jeg har gode erfaringer med at læse bøger, hvis jeg fx stopper med at ryge dagligt. Så har man i hvert fald noget andet lige at fordrive mindst en time med... God vind fremover!

Det kommer til at holde 100% med ryge stop og stoffri nu. Jeg laver en tråd i bagsiden af medaljen senere, så får i hele min historie og baggrund med stoffer.

Er glad for at få noget opbakning :)

Vi har snakket meget om hvordan vi har det hver især efter trippet og alle har tegn på samme bivirkninger.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Cool. Hvis det går galt somehow, og I ender med at tage det for meget eller noget, så kan jeg anbefale at supplere kosten med 5-htp.. Husk btw at træne, det er bomben efter MDMA.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Junior medlem

Cool. Hvis det går galt somehow, og I ender med at tage det for meget eller noget, så kan jeg anbefale at supplere kosten med 5-htp.. Husk btw at træne, det er bomben efter MDMA.

Mener du styrketræning eller bare generelt motion i form af løb?

En lille update på hvordan vi har det, så går det fremad. Sov stort set hele dagen i går og har sovet +9 timer i nat. Så har fået nok med søvn, hvilket har hjulpet meget på det med flakken og svimmelhed for øjnene. Jeg var også sammen med dem jeg har røget hash med hver evig eneste dag i de sidste utallige måneder. Men efter de her bivirkninger, er det som om det er gået op for mig at det ikke er det her værd. Kan ikke se det sjove i at ryge mig lam hver evig eneste dag mere, efter jeg prøvede det MDMA. Så sprang gladeligt over jointen i går og var en pisse glad og stolt mand da jeg tog hjem derfra :D

Senest rettet af Syrehuen 07 maj 2012 10:06, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alt der udløser endorfiner.

Gå en tur
Løb/Cykle/Svømme
Styrketræning/Bodybuilding

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Alt der udløser endorfiner.

Gå en tur
Løb/Cykle/Svømme
Styrketræning/Bodybuilding

Okay, jeg løber en god tur senere og tager i centeret hvis jeg kan holde til det. Har døjet med kold lungebetændelse for en md siden ca. Og ignorerede den bare ved at ryge videre :( Kan mærke jeg stadig er godt forkølet og især efter fredagens tur. Ved ikke om den er væk endnu eller det bare er alm forkølelse. Da jeg var ved lægen for en måneds tid siden sagde min læge den var væk, men jeg skulle vente med at styrketræne i et par uger, da kroppen manglede hvile til at komme sig igen. Så det er ved at være 1,5-2 måneder siden jeg har trænet.

Junior medlem

Er det egentlig meget normalt at have noget hold i nakken et par dage efter?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Nu ved jeg ikke med MDMA, da det ikke er noget jeg har prøvet, men efter en amf tur er det ikke helt ukendt for mig at have hold i nakken, sikkert fordi man har spændt mens man trippede. :)
Held og lykke med stoppet.
God vind.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Er det egentlig meget normalt at have noget hold i nakken et par dage efter?

Oplever selv tit at være stiv i forskellige led efter en tur. Du kører som regel også din krop hårdere end normalt, og som PowerStranger siger, spænder man også ofte når man tripper. Bare sørg for at lave lidt strækøvelser efter sådan en tur, evt noget massage, og så burde du hurtigt komme dig :)

Junior medlem

Tak for jeres svar :-)

Lige en update: Så går det fremad synes jeg. Er dog stadig svimmel til tider og har fået virkelig ondt i nakken/baghovedet.. Smerten i nakken har været der siden i mandags og det var i fredags vi var på MDMA'en. Er blevet ret nervøs, da jeg stadig går rundt og føler mig lidt utilpas og svimmel og nu med smerter i nakken/baghovedet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Spis fortsat en masse forskelligt, sov godt, styrketræn, og så stræk din nakke ud som jeg har skrevet til dig i PM.
Min ven som også overdoserede 2. gang han var på det, sagde der gik 5-6 dage før han følte det var sådan nogenlunde væk.

Junior medlem

Da jeg alligevel har været meget nervøs for mit eget heldbred. Valgte jeg at tage til vagtlægen i dag. Og er lige kommet hjem derinde fra. Hvor jeg fik målt blodtryk, puls osv. Alt så ud som det skulle og fik lavet nogle tests hvor jeg skulle lukke mine øjne og pege på min næse med begge pegefingre. Han valgte at der ikke skulle gøres mere ved det, da der ikke var nogle tegn på skader.

Dog har jeg stadig ondt i nakken, og føler mig nogle gange utilpas når jeg tænker på den dag vi tog det. Mit syn er blevet meget bedre, synes ikk det flimmer og er så uskarpt længere. Angående nakken, mener han at det er spændinger fra den gang vi tog det.

Grunden til jeg valgte at tage til lægen var fordi jeg læste om seronitin syndromet. Men det troede han bestemt ikke jeg led af efter den tur, selvom jeg fortalte ham at vi overdoserede og at det var første gang!

Aldrig mere stoffer!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]