Hello endnu engang psychedelia, ville bare lige dele et lille eksperiment jeg har påbegyndt og afsluttet i dag, nemlig "Ildkrakkers" (af mangel på... meget bedre navn), hvilket er Firecrackers, men i stedet for peanutbutter og/eller nutella, har jeg valgt at prøve mig ad med mørk pålægschokolade! Om det kommer til at virke på samme, vil tiden vise.
Proceduren lyder som følgende:
Kiks (bare et eller andet til at holde på chokoladen egentlig.... knækbrød ville være ligeså godt)
Enten, nutella, peanutbutter, pålægschokolade eller andet fedtholdig...-ting (selvom jeg har INGEN anelse om det kommer til at virke med pålægschokolade, det får vi at se i aften.)
Sølvpapir
Ovn
Cannabis
Tag jeres kiks, put noget pålægschokolade på og smid noget cannabis i midten, således rækkefølgen er
Kiks
pålægschokolade
cannabis
pålægschokolade
kiks
Håber det gav mening... Pak derefter jeg lille sandwich ind i sølvpapir, og forvarm ovnen på 180-200 grader (jeg brugte 200 grader, og chokoladen var smeltet efter 3 minutter, så håber også at cannabissen nåede at blive Dekarboksyleret, eller hvordan det nu staves... Sandwichen smides bagefter i køleskabet/fryseren indtil chokoladen ikke er smeltet og løber ned af hænderne. Sidste skridt: Spis op

Guiden er bikset sammen på 5-10 minutter, så håber ikke i har haft alt for store forventninger til den... Og bare lige for alle gode gange 3, så ved jeg stadigvæk ikke om det virker, selvom jeg er
ret sikker på det.
Og et afsluttende billede af min fine firecracker: