Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er jo bare en rus med fart på og festligt humør, at sidde og sumpe er nok kedeligt (og højst sandsynligt umuligt) bedste setting ville nok være i byen eller til privatfester.

en 30-40mg er nok en god start dose hvis du køre oralt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Okay tak :)

Har tænkt mig at putte den knuste ritalin op i noget vand og drikke det. Virker det bedre på tom mave - eller gør det nogen forskel overhoved?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Hvis du opslæmmer tabletterne vand eller lignende vil du opleve hurtigere effekt, dog mener jeg ikke at der er den store forskel.
Du vil helt klart opleve hurtigere og stærkere effekt ved at indtage det på tom mave.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Men lad nu være med at tage det en dag hvor du ikke har spist en skid, få nu en masse kcal ned den dag, hvorefter du faster 3 timer hvorefter du tager dem.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Okay. Sidste spørgsmål (tror jeg):
Inde i ritalin-uno kapslerne er der sådan nogle MEGET små hvide perler. Er det virkelig nødvendigt at knuse dem før jeg indtager det oralt? Og i så fald - hvordan knusser man dem nemmest? Gode fifs? I en plasticpose som man gennem-tæver med en hammer eller hvad?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har du overhovedet søgt på emnet?!

Edit: Godt fif - Vent til du som minimum bliver 18 år.

Senest rettet af Khazim 17 apr 2012 15:34, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Synes det mest optimale at lave på stimulanser, er at gå i byen eller spille musik.

Hvad musikken angår, så overvej Primal Screams "XTMNTR" eller noget Happy Mondays.

Og pas nu på med stimulanser, det er fucking usundt og kan hurtigt blive en dårlig vane. Tager selv en pause fra det, efter at det efterhånden var blevet hver weekend med nogle nasty nedture til følge.

Medlem

Har lige fundet ud af at man ikke behøver at knuse de hvide piller hvis man tager det oralt.
Det med at spille musik lyder super sprødt! Spiller personligt ret heavy rock, og kan godt forestille mig hvordan en omgang rita lige kunne gøre det meget vildere :D
Med hensyn til dine musik-links er det ikke lige min stil. Men tak for hjælpen alligevel!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har lige fundet ud af at man ikke behøver at knuse de hvide piller hvis man tager det oralt.
Det med at spille musik lyder super sprødt! Spiller personligt ret heavy rock, og kan godt forestille mig hvordan en omgang rita lige kunne gøre det meget vildere :D
Med hensyn til dine musik-links er det ikke lige min stil. Men tak for hjælpen alligevel!

Hvor har du set det?

Du BEHØVER heller ikke gøre det, men du bryder depoteffekten, hvilket vil sige at du får hele dosen på én gang, frem for fordelt ud over flere timer.

Medlem

I en gammel tråd om ritalin, jeg har nemlig læst på det. Men efter din seneste kommentar tror jeg lige at jeg knuser dem alligevel. Tak :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ritalin er da ikke et depotpræparat? Concerta/Strattera er vist depotpræparater. Jeg har selv prøvet at sniffe Ritalin og det er mega ubehageligt. Rusen starter ud med at være en lille smule mere intensiv, men ellers er det den samme. Sluger altid pillerne.

Ritalin er røvkedeligt at tage alene. Det eneste nytte var at jeg fik gjort hovedrent på under 3 timer hvilket normalt tager 6+ timer. I skolen bliver du meget mere fokuseret og lynhurtig til at samle brikkerne i de forskellige fag. Jeg prøvede en dag på Ritalin og det var saftsuseme utroligt så meget jeg havde hånden oppe. Dog kan man om aftenen/dagen efter mærke man er lidt udkørt. Der er for mange cons til at bruge Ritalin normalt for mit vedkommende.

Ritalin bliver fedt hvis du blander det med lidt cannabis eller alkohol. Det giver dig bare mere energi til en fest og en smule eufori. Tager man dog for meget bliver folk sure over så meget man snakker. Man kan heller ikke mærke helt hvor fuld man bliver, så jeg går aldrig over 10+ genstande på en Ritalin auten.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ritalin er da ikke et depotpræparat?

Ritalin (Uno) i kapsler (20,30 og 40 mg) er depotpræparater. Ritalin 10 mg er almindelige tabletter.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Nu har jeg kun taget ritalin 2 gange, men amfetamin som er meget lign. i rusen skal der helst være gang i den, så får jeg klart den bedste rus.
Ellers kan jeg også bruge det til at game på, og så på med headset med noget borgore (søg evt borgore - saturday night)

jeg behøver på ingen måde at drikke når jeg tager det, at sidde med et par venner og ryge en masse pinde er også skide skægt.

Medlem

Ja tænkte også på at kombinere det med andre rusmidler. Men første gang skal det kun være rita, så jeg rigtig kan føle ritas rus.
Mangler altid energi og ligger bare i min seng og glor, så det bliver skønt med et lille boost :)

Tusind tak for alle svarene!!
Knuser bare "perlerne" inde i kapslen, ved at putte dem i en plastic pose og så tæske løs på den. :whogives:
Tak igen :gud:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Ritalin er røvkedeligt at tage alene. Det eneste nytte var at jeg fik gjort hovedrent på under 3 timer hvilket normalt tager 6+ timer. I skolen bliver du meget mere fokuseret og lynhurtig til at samle brikkerne i de forskellige fag. Jeg prøvede en dag på Ritalin og det var saftsuseme utroligt så meget jeg havde hånden oppe.

Ja, jeg synes heller ikke den er spændene, men til study aid er det fandeme primo! Jeg fik engang lavet 2 afleveringer, gjort rent og fik sat orden i alle mine skole papire på 6 timer. Man er sgu skarp på ritalin.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Undskyld hvis i finder det her spørgsmål helt ude i skoven men:
Hvordan kan der være 20 mg i sådan en lille kapsel når 10 mg i pilleform fylder MEGET mere???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det meste af en pille er bindemidler. Det behøver man ikke i kapselform.

Medlem

TAK! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Btw, vejen pillen på 10mg 180mg, så 170mg er bindemidler. Det er meget ulækkert at sniffe mere end 2 kan jeg fortælle dig. 3 knuste piller er en streg ligeså lang som dit keyboard.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Man siger vist 4 timer vare et oralt rita trip.
Hvor lang tid vare et 40mg sniffet trip? Altså hvor jeg har KNUST perlerne og sniffet dem?
Hvornår peaker man.
Skal ud og shuffle nu mand!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]