Så kommer der endnu en opdatering, med nye billeder.
Planterne har det så vidt jeg kan se, okay. Dog er der en enkel plante som bliver ved med at være brun på bladende. Derudover havde jeg et problem, da jeg havde været væk et par dage, kom jeg hjem til et grow hvor bordventilatoren var væltet ned i planterne, så jeg måtte kassere en enkelt der blev rimelig ødelagt.
Først et billede af hele grow'et:

Her kommer et par billeder af den syge: (Lig mærke til de brune plamager på bladende) hvad kan dette skyldes?

Det er svært at se på billedet, men ser man på det sidste billede, er der nogle små brune pletter fra de brune blade og ind mod hovedstammen. Hvis nogen har en idé om hvad det er, vil det være nice!

Det skal lige siges, at sidst jeg vandede dem, var i fredags for 3 dage siden, og de fik en liter vand hver, med ca. 0,5ml biobizz grow gødning.
Teltet står på mit værelse, og jeg har problemer med ikke at få exhaust luft ud af lejligheden, så teltet bruger bare det samme varme luft i rummet og cirkulerer det. Derfor kan der have været varmeproblemer, og jeg har også tænkt mig at flytte det, til et rum hvor det er muligt at få luften fra teltet helt ud af lejligheden.
Hvornår burde jeg sætte den i blomst? (regner med at de skal blive så høje en 11l. potte kan klare)
Burde jeg trimme nogle af de nederste blade af, og ikke mindst de blade der ikke ser så raske ud?
hvor meget vand skal de have når jeg vander? - Er 1 liter vand nok pr. gang, eller burde jeg give dem mere?
Jeg tror det var de spørgsmål jeg tvivler lidt på, og ikke mindst respons på den misfarvede plante

Få forhånd tak!
Her er lige nogle bonusbilleder: