Hey folk, og velkommen til min grow log!
Jeg er nybegynder inde for området, eller har nydt hash og røg i flere år. Men i november sprang jeg ud i mit eget hjemmegrow, hvor jeg havde White Diesel fra white label. Det gik ganske udmærket. Så nu må vi op på hesten igen. Mit andet grow bliver så Northern lights#5 x Haze feminized, Jack Flash#5 feminized og Shiva skunk feminized, alle fra sensi seeds. De er blevet spiret og sat i jorden. Northern lights og Jack flash er dog plantet en uge før shivaen, da de har en længere blomstringstid.
De kommer til at stå under en 250 watts hps lampe under vegetation og ryger i et growtelt med 600 watts hps lampe når de skal i blomstring.
Jeg vil løbende ligge billeder, vil satse på en måske to gange i ugen, alt efter hvor travlt jeg har. Håber i vil følge med, og hvis har fif, gode råd eller bare en anden meningen, skal i være velkommen til at skrive, selvfølgelig også hvis i har spørgsmål.
Der kommer lige nogle billeder taget idag, Northern lights er bagerst, Jack flash i den midterste række og shiva i den forreste. Shivaen er sat i jorden idag og de 6 andre 1/3.

Peace out :smokin