Det mest giftige for de fleste planter er for meget kærlighed.

Den tager nok ingen skade af at du flytter den efter solen. Personligt giver jeg gerne ranglede planter en god ruske-tur i ny og næ - eller frugtbærende planter, lige når frugten sættes, så hænger de tunge og modne frugter ofte bedre fast i vind og vejr.

Hvis du drejer planten meget og usystematisk kan det godt ske at den bliver lidt 'forvirret', den forsøger jo at følge solen med bladene. Ikke at jeg tror det betyder det store for planten, den promille energi den bruger på at vinkle sine blade..
Jeg ved ikke om auto'er har tendens til at blive hermafroditter af en unaturlig døgnrytme. Som jeg ser det kan du;
A: enten kun slukke lys i det rum den står i når du går i seng, så den ikke får on/off lys, men en sammenhængende nat
B: sætte noget afskærmning mellem planten og din stue, så den ikke får lys fra dine lamper
C: gøre som du plejer, se hvad der sker og blive en erfaring rigere.
Jeg ville vælge C, men det er selvfølgeligt op til dig - du risikerer trods alt din cannabis. Hvad får dig iøvrigt til at tro at det ikke er en specielt stabil variant?
Hvis du gerne vil bruge tid på dit 'kæledyr', kan du evt. begynde at binde den ned og forme den lidt. Både for at give lys til større dele af planten, men også fordi det er let, spændende og sjov.. (såfremt man deler min opfattelse af 'sjov'

)