Jeg har desværre ingen viden om farvekoden på lampen da det hverken står på dén, manualen eller IKEAs hjemmeside, så jeg må bare håbe at alt kommer til at gå godt.
Hvis du åbner lampen står der på røret hvilken farvetemperatur det har. Det står af gode grunde ikke på lampen, da den ikke ved hvilken pære/lysstofrør der sidder i.

Ikke at det er noget større problem da du sikkert sætter dem ud relativt snart, det var mere bonus info.
Røret fulgte allerede med lampen så tænkte at det måtte stå et eller andet sted.
Jeg åbnede lampen, men det eneste tekst på pæren er "BEAVER T5 8W/T40". Jeg Googlede det lige og fandt følgende:
Citat:
Main characteristics :
Wide range from 4W to 35W
T5 glass tube would be 16mm in diameter, that is 3/5of T8 and 2/5 of T12.
The size is much smaller and easy installation.
Tri-band-phosphor fluorescent powder inside make light stable and bright, and color rendering index is over 80
Much longer lifetimes compared to incandescent lamps with rated life expand to 20000 hours, and lumen maintenance after 2000 hours is still about 90%
Consuming a 1/8 to 1/10 of the energy used by incandescent light bulbs to provide the same level of light
Efficacy is more than 90Lm/W, higher at least 35% than traditional liner fluorescent lamp.
Environmental protection and healthy
Combined with electronic ballast make light no flickering and no noise.
Er der noget dér der kan sige hvad farvekoden er?
EDIT: Googlede lige endnu dybere og det lader til at en CRI på 80 ikke er langt fra at være tilpas. Kan jeg have ret?