Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey hey alle derude

Er simpelthen nød til at fortælle om min weekend, og få lidt flere svar på nogle spørgsmål der opstod mht. stoffer. Jeg synes selv jeg ved en del om bivirkningerne ved diverse stoffer, men blev dog stadig overvældet.

Jeg startede ud torsdag, med at drikke nogle drinks så jeg var forholdsvis fuld, så tog jeg min først bombe mdma, har prøvet en gang før, men det var virkelig lidt.. Efter 20 minutter blev jeg ramt, og jeg havde det helt fint, men så fik jeg kvalme og måtte ud på toilettet.. Det endte med at jeg tilbragte 2 timer ude på toilettet. Først følte jeg at der var gået ild i mine ben, jeg kunne ikke gå ud af toilettet, for så snart jeg gik ud til dansegulvet blev jeg al for overvældet. Men jeg havde det ret fint ude på toilettet, jeg dansede for mig selv og mine veninder gav mig rigeligt med vand. Men så begyndte jeg at hallucinere, døren blev rød og mine hænder føltes ikke som mine egne. Jeg har også opdaget bidemærker på mine pegefingre. På et tidspunkt begyndte hele min krop også at ryste, og jeg frøs ualmindelig meget, det gik over igen, og til sidst havde jeg det fint. Det var bare en blanding af ubehag og frigørelse. Selvom jeg havde det for fedt ude på toilettet for mig selv nogen gange, så blev jeg også lidt skræmt over følelsen, at jeg overhovedet ikke havde kontrol over min krop eller ansigtsbevægelser, følte mig nærmest skizofrenis. Jeg grinede og havde en fest for mig selv derude. Derfor turde jeg heller ikke at gå udenfor, for jeg er en forholdsvis tynd pige og var bange for hvad der kunne ske. Burde heller ikke have drukket nu hvor det var min første "rigtige" gang med mdma. Men er det en normal oplevelse? Eller fik jeg det sådan pga. alkoholen?

Aftenen efter, tog vi ud igen. Altså igår faktisk. Jeg drak 2-3 drinks og startede med nogle baner coke fordelt over ca. 40 minutter. Så kom min veninde med noget mdma som vi sniffede, jeg tog meeeeget lidt i frygt for at få den samme reaktion som sidst... Problemet var bare, at jeg ikke følte jeg kunne mærke noget? jo i starten havde jeg det virkelig godt, men så efter 1-2 timer havde jeg det ret normalt. Jeg blev ved med at tage coke, men jeg havde det ikke så fedt som de andre gang jeg har taget det. Jeg var frisk og havde energi, men gad ikke rigtig at danse, og gad ikke at snakke med nogen overhovedet, jeg gik bare rundt for mig selv.. Er det fordi jeg stoppede med alkoholen, for alle de andre gangene jeg har taget coke har jeg holdt den kørende med alkohol og på den måned opnået den bedste rus, eller er det fordi jeg blandede med mdma?

Noget andet mærkelig, da min veninde tog mdma, lige i starten da hun blev ramt, blev hun VIRKELIG agressiv, men det forsvandt heldigvis efter ca. 30 minutters tid.

Og lige noget fakta, jeg har taget coke i forholdsvis lang tid så det føler jeg at jeg har kontrol over, jeg er ret lille, 165 og vejer 45-46, så jeg kan i det hele taget ikke tage så meget alkohol, 3 drinks og et par shots også skal jeg ikke have mere..

Tak for den hjælp jeg nu får.

Medlem
Brugeravatar

er det en joke?! En annonce for kamikaze. ?! Land lige flyet før du brænder hele lortet sammen :) vi ønsker det bedste for hinanden..Going down ... Du taler om gang i den!, fest og farver..., og en vis afskæring fra samfundet, kan jeg lettere fornemme :cheers: :rocking: ... Aggressivitet kan forekomme i alle mulige berusede tilstande .. jeg ved ikke hvordan din veninde eller du selv er, men agressiv adfærd er jo nok et tilfælde af stress i højere eller mindre grad, evt. deppressiv tilstand, og hvis hun måske har mange "skilletter" i skabet, haft en svær tid, evt. går og gør tingene endnu værre for sig selv, ved f.eks. at identifisere sig med "junkie dolls" som der står på dit billede der :-) jamen så kan det også være med til at fremprovokere en negativ og aggressiv holdning udadtil, og faren ved stimulerende stoffer er at de forstærker disse indre følelser og impulserne bliver tændte og skruet op for.. Men jeg må ærligt indrømme, jeg synes det er et skide ærgerligt billede du har sat på din profil og jeg håber det bare er en åndet joke. Det andet kan jeg ikke lige svare dig .

Medlem

Jeg startede ud torsdag, med at drikke nogle drinks så jeg var forholdsvis fuld, så tog jeg min først bombe mdma, har prøvet en gang før, men det var virkelig lidt.. Efter 20 minutter blev jeg ramt, og jeg havde det helt fint, men så fik jeg kvalme og måtte ud på toilettet..
Når du skriver at det var virkelig lidt, hvor sikker er du så? Var det på øjemål eller blev der brugt en ordentlig vægt? Kvalme er en bivirkning ved MDMA, men jeg har selv kun fået det ved doser der måske har været lidt i overkanten.

Det endte med at jeg tilbragte 2 timer ude på toilettet. Først følte jeg at der var gået ild i mine ben, jeg kunne ikke gå ud af toilettet, for så snart jeg gik ud til dansegulvet blev jeg al for overvældet. Men jeg havde det ret fint ude på toilettet, jeg dansede for mig selv og mine veninder gav mig rigeligt med vand.
Fordi du kom ind i MDMA-oplevelsen på toilettet er det sikkert blevet et form for "safe haven" for dig hvor du har følt dig tryg, måske pga. at du var alene, havde let adgang til vand, kunne kaste op hvis det blev nødvendigt etc.

Men så begyndte jeg at hallucinere, døren blev rød og mine hænder føltes ikke som mine egne. Jeg har også opdaget bidemærker på mine pegefingre. På et tidspunkt begyndte hele min krop også at ryste, og jeg frøs ualmindelig meget, det gik over igen, og til sidst havde jeg det fint. Det var bare en blanding af ubehag og frigørelse
Rysteture og frysen er klassiske tegn på begyndende serotoninsyndrom, en bivirkning ved overdosering af MDMA. Svedte du?

Selvom jeg havde det for fedt ude på toilettet for mig selv nogen gange, så blev jeg også lidt skræmt over følelsen, at jeg overhovedet ikke havde kontrol over min krop eller ansigtsbevægelser, følte mig nærmest skizofrenis. Jeg grinede og havde en fest for mig selv derude. Derfor turde jeg heller ikke at gå udenfor, for jeg er en forholdsvis tynd pige og var bange for hvad der kunne ske. Burde heller ikke have drukket nu hvor det var min første "rigtige" gang med mdma. Men er det en normal oplevelse? Eller fik jeg det sådan pga. alkoholen?
Du havde det for vildt. Du blev overvældet af oplevelsen og følte dig tryg på toilettet. At kombinere med alkohol har helt sikkert ikke hjulpet, men jeg tror ikke at det alene har sat gang i symptomerne. Jeg er overbevist om at du simpelthen har taget for meget MDMA til din lave kropsvægt og ringe tolerance.

Aftenen efter, tog vi ud igen. Altså igår faktisk. Jeg drak 2-3 drinks og startede med nogle baner coke fordelt over ca. 40 minutter. Så kom min veninde med noget mdma som vi sniffede, jeg tog meeeeget lidt i frygt for at få den samme reaktion som sidst... Problemet var bare, at jeg ikke følte jeg kunne mærke noget? jo i starten havde jeg det virkelig godt, men så efter 1-2 timer havde jeg det ret normalt. Jeg blev ved med at tage coke, men jeg havde det ikke så fedt som de andre gang jeg har taget det. Jeg var frisk og havde energi, men gad ikke rigtig at danse, og gad ikke at snakke med nogen overhovedet, jeg gik bare rundt for mig selv.. Er det fordi jeg stoppede med alkoholen, for alle de andre gangene jeg har taget coke har jeg holdt den kørende med alkohol og på den måned opnået den bedste rus, eller er det fordi jeg blandede med mdma?
Jeg forstår ikke helt hvordan du efter sådan en ubehagelig tur på MDMA vælger at tage i byen igen dagen efter. Det er ret usundt, men det er du sikkert klar over. At du så også tager coke er ikke ligefrem super, men det ved du sikkert også godt. Hvad du vist ikke har været klar over er at MDMA meget forenklet virker ved hurtigt at tømme din hjernes lager af et bestemt stof. Hvis du tager MDMA igen dagen efter er lageret allerede tomt og du får ingen effekt. Så det forklarer hvorfor du ikke kunne mærke noget.
Du skal også være klar over at coke og MDMA i høj grad virker på de samme systemer i hjernen. Det er generelt en dårlig idé at blande de to ting. Bivirkningerne kan være overstimulering og mani. Sikkert også værre ting.

Noget andet mærkelig, da min veninde tog mdma, lige i starten da hun blev ramt, blev hun VIRKELIG agressiv, men det forsvandt heldigvis efter ca. 30 minutters tid.

Og lige noget fakta, jeg har taget coke i forholdsvis lang tid så det føler jeg at jeg har kontrol over, jeg er ret lille, 165 og vejer 45-46, så jeg kan i det hele taget ikke tage så meget alkohol, 3 drinks og et par shots også skal jeg ikke have mere..

Tak for den hjælp jeg nu får.
Måske blev hun aggresiv fordi hun blev overvældet af den stærke effekt af MDMAen. Måske havde hun kvalme eller følte sig forivrret og utryg.

At du har taget coke i lang tid giver mig anledning til at spørge om du kan have haft coke i kroppen under turen på MDMA den første aften? Som jeg nævnte før kan de to godt give bivirkninger sammen.

Senest rettet af Beast 01 apr 2012 14:18, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Til Polisen, haha ro på. Selvfølgelig er det en åndet joke, billedet skal ikke tages bogstaveligt. Det ved du også godt selv. Men tak for svaret :-)

Og til Beast. Da jeg tog det første gang var det på øjemål ja, jeg kunne ikke rigtig mærke noget. Og ja tror også det var derfor jeg bare ikke ville forlade toilettet. Jeg elskede det toilet nærmest. Og ja om jeg svedte, på et tidspunkt følte det som om at der var ild i mine ben.

Ja tror jeg også, min veninde kunne bare ikke forstå min reaktion, fordi hun havde taget over det dobbelte af min mængde. Og selvom oplevelsen var virkelig fed, blev jeg lidt skræmt af den mangel på kontrol der nogen gange opstår, hvor når jeg er på coke, så synes jeg at jeg har en bedre kontrol over hvad jeg laver. Det synes jeg selv hvertfald.

Ja selvfølgelig er det usundt, havde heller ikke regnet med at tage mdma den aften. Ahhh så det derfor jeg ikke kunne mærke noget.. Jeg fik også en underlig nedtur, havde stadig energi. Ville bare ikke være sammen med folk.

Nej jeg havde taget coke sidste weekend, kan de stadig påvirke mig når jeg tager mdma weekenden efter?

Jeg har bare hørt så gode ting om mdma, og ville virkelig gerne have den samme oplevelse, i stedet for at sidde på toilettet og havde det for vildt med mig selv. Jeg ved bare ikke rigtig hvordan jeg skal dosere det.

og tak til dig for svarene Beast!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Man kan ikke tage narko hver weekend uden at bøde for det. Hold minimum én måneds pause mellem dine ture, helst to, Uanset om det er coke, amfetamin eller mdma, det er det bedste for din krop. Det stofforbrug du har gang i nu, lyder en smule junkie agtigt, så der er ikke noget at sige til, at folk reagerer på dit billede. Du kan risikere at rende ind i nogle rigtig slemme depressioner, hvis du tager det for ofte. Pas på dig selv :)

Junior medlem
Brugeravatar

Man har vel altid en lyst til at provokere ;-)

Ja er jeg også klar over, har jeg også altid gjort, hvis ikke med pauser over flere måneder. Det er bare løbet lidt løbsk de to sidste måneder her.

Og tak :-)

Medlem

Og til Beast. Da jeg tog det første gang var det på øjemål ja, jeg kunne ikke rigtig mærke noget. Og ja tror også det var derfor jeg bare ikke ville forlade toilettet. Jeg elskede det toilet nærmest. Og ja om jeg svedte, på et tidspunkt følte det som om at der var ild i mine ben.
Lyder det også for andre som symptomer på overdosering? Uanset hvor meget din veninde tog så tror jeg at du tog for meget. 100 mg kan godt være i underkanten for hende selvom det er i overkanten for dig. Nu er det jo svært at vide hvor meget du har fået når det var på øjemål. Men det har nok været lidt rigeligt.

Nej jeg havde taget coke sidste weekend, kan de stadig påvirke mig når jeg tager mdma weekenden efter?

Jeg har bare hørt så gode ting om mdma, og ville virkelig gerne have den samme oplevelse, i stedet for at sidde på toilettet og havde det for vildt med mig selv. Jeg ved bare ikke rigtig hvordan jeg skal dosere det.

og tak til dig for svarene Beast!
Selv tak! Jeg tror ikke at coke fra sidste weekend har påvirket dig weekenden efter nej. Det er i det mindste en god ting ved situationen. Hvis du vil have en god oplevelse med MDMA en anden gang, så invester et par hundrede kroner i en vægt så du ved hvor meget du tager. Det er også dejligt betryggende hvis det skulle blive lidt overvældende at man ved at man ikke har overdoseret uhæmmet. Ellers virker det som om dine veninder havde meget godt styr på at håndtere situationen. Jeg tænker på at de lod dig være i fred da du havde brug for det og at de sikrede sig at du fik vand at drikke. Jeg håber mit indtryk er rigtigt at du tog MDMAen i forholdsvist trygge omgivelser. Det er i hvert fald det første skridt på vej mod et godt "roll".

Junior medlem
Brugeravatar

Ja ja, jeg bad dem også bare om at give mig en flaske vand, også havde jeg det fint derude med mine cigaretter. Men hvis jeg nu investere i en vægt, hvor meget skal jeg så tage næste gang? Regner med at det først bliver om et par måneder, og at der nok højst bliver 1-2 drinks.

Min veninde har stadig nogle bomber tilbage, dem må vi så veje og dosere.

Men er klart overbevist om, at problemet lå i at jeg havde taget for meget. Havde heller ikke spist ordentlig, så min mave var ret tom. Næste gang bliver dog heller ikke ude i byen, men hjemme med vennerne og lækkert musik. Jeg var heldig at kunne blive ude på toilettet i fred den aften, kan man ikke altid regne med.

Dedikeret medlem

start ud med 120-150 mg alt efter hvor godt jeres MDMA er.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad er det forn et råd at komme med?
Hun vejer ~46kg, og du anbefaler 120+? Jeg ville max tage 120 hvis jeg vejede så lidt, nok nærmere 100/110.
Og det er ikke til at sige, hvor rent MDMA'en er, medmindre de får det testet.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem
Brugeravatar

Det jo det, kan ikke få det testet lige pt. så under 120 mg lyder meget bedre. Tak SWIM:-)

Dedikeret medlem

ja okay min fejl skal lære og læse hele indlæg inden jeg kommentere.

Jeg undskylder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Rysteture og frysen er klassiske tegn på begyndende serotoninsyndrom, en bivirkning ved overdosering af MDMA

Jeg har da også havft sved- og fryse ture fra tid til anden i nogle mdma kogere. Har jeg haft begyndende serotoninsyndrom hver gang? Eller gider du forklare hvad du mener? Meget gerne med kilde betegnelser :)

Medlem

Jeg ved det ikke. Det er måske bare bivirkninger ved MDMAen. Jeg tænkte mest på begyndende SS i hendes tilfælde på grund af de andre symptomer på let overdosering. Med begyndende mener jeg noget der hvis det var værre kunne gå hen og betragtes som serotoninsyndrom.

denne side kan du se at "heavy sweating" og "shivering" er på listen under symptomer. Men hvis du ikke har haft noget der minder om de andre symptomer, så har du nok ikke haft serotoninsyndrom.

Miss_moss, med hensyn til dosering så synes jeg ikke der ville være noget "fejt" i at starte så lavt som 70-80 mg efter den reaktion du havde. Det er ikke så svært at tage 20-25 mg mere hvis du røvkeder dig :D

Junior medlem
Brugeravatar

Yes tak for rådet :-) heller starte småt ud end stort.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]