Så fik jeg endelig taget mig sammen til at starte på en grow-log af mit første grow, som er 10x feminized Skunk#1 frø i jord, stående i et 120x120x200cm grotelt, under 400w MH/HPS

Der vil løbende komme lidt posts med nye billeder, eller hvis jeg støder ind i nogle problemer jeg godt vil have råd eller hjælp til. Men minimum en gang om ugen vil jeg feede jer med nogle lækre pics!
Håber i vil følge med! og spørsgmål og kommentarer er i mere end velkomne til at komme med, alt hjælp tager jeg glædeligt imod

nå..men først og fremmest, hvad er der sket:
Frøene blev sat til spiring d. 5/3, og her godt 3 uger efter, er de netop i går blevet ompottet fra plastikkrus til 11l. potter i en blanding af biobizz all-mix og alm. blomstermuld (havde ikke nok all-mix).
Jeg har først nu fået fat i et kamera, og her er nogle billeder af mit setup med de 10 potter:

De første par uger her, har jeg haft lidt problemer med for lav luftfugtighed, og planterne har været udsat for lidt varme stress. Men efter at have fået nogenlunde styr på det, ved at anskaffe mig en humidifier, og ved at få min kanalventilator til at trække luft ud under lampen, frem for i toppen af lokalet, håber jeg nu på at de vokser lidt hurtigere end før hen

Nogle af planterne hænger lidt "med mulen", og nogle er sågar ved at få lidt gule pletter i kanten af deres blade. (tror dette er mangel på gødning, men jeg venter lige et par dage for at se om det blir værrere, før jeg giver dem noget.)
Ved ikke helt om det kan ses på nogle af billederne?
Jeg kører med en kanalventilator som udsugning, som sidder i toppen af teltet, og så har jeg passiv intake. Måske det vil blive bedre med en intake blæser også?
Et andet problem er min bordventilator som jeg har købt til cirkulation af luften i teltet, er for hurtig! så jeg skal lige på udkig efter en mindre, så jeg kan få noget vind på de små skattere.
Det var vidst hvad der var

Peace out!