Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 07 mar 2012 23:40 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
En admin kan eventuelt skrive med rød tekst under MikaelOnTHC's indlæg at doserne er absurde og bør under ingen omstændigheder anbefales.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2012 12:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 feb 2012 12:14
Indlæg: 111
hvorfor starter du en tråd op, baseret på hvor meget du er imod mig? det er jo latterligt, jeg har også skrevet at jeg fraråder ofte brug.. jeg synes ikke folk skal tage overdosis, jeg synes bare at folk skal have bare lidt at gå efter, i stedet for ingenting, som alle andre her kommer med... men sjovt at du er så snæversynet, du fatter faktisk ikke, at jeg er din bedste kilde lige nu vel? tænkte det nok... hvad så med MDMA? er de gode krystaller på hvad 150 mg også "absurd"?

i syntes at det lyder vildt, men det er kun fordi at i ikke kender stoffet...


men nu er det her til alle sammen!: vil i have min hjælp eller ej?! for jeg finder mig egentligt ikke i at jeg sidder her og fortæller hvad jeg har taget, hvor meget og om effekten og så blive rakket ned af jer...

og så vidt jeg kan læse, er der ikke engang nogle der har taget stoffet, og hvor vover i så egentligt at sidde og snakke om effekt?! Jeg håber i har en god smag i munden... fordi i sidder og råder andre til noget, som i ikke ved noget om, og forhindre andre i at trippe på dette stof...

vil i have min viden eller ej?

_________________
i fly, i smile, i'm on THC till i die


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2012 12:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2008 12:14
Indlæg: 78
MikaelOnTHC, dvs. du bare sluger en sukkerknald med 3mg 25I-NBOMe på? for så kan jeg godt forstå dine doser er så høje.

Når man siger en standard dose er på ~500ug så er det med sublingual ROA, og en standard 25I-NBOMe blanding optages i sig selv ret dårligt sublingualt, før det kan optages optimalt blander man det 'normalt' med et stof der øger optagelsen, kaldet HPBCD, i en ratio 1:10, dvs 1mg 25I-NBOMe til 10mg HPBCD, og så vil en dose være på omkring de 500ug 25I-NBOMe, men 5.5mg i alt med HPBCD.

Det kan dog på ingen måde anbefales at spise så høje doser bare fordi det optages dårligt / slet ikke, i maven. Grunden til du kan mærke så høje doser kan evt. være fordi en lille del af de 3mg når at blive optaget, og resten bare bliver nedbrudt.
Det er et meget nyt RC, så der er ikke nogle som ved hvad der rent faktisk sker, det kan være alt det der ikke bliver optaget hober sig op og pludselig vokser der en hale ud af dig, du får flyveører og hugtænder, eller måske du bare dør, ingen ved det. :)

_________________
Tune up, turn around, drop in!


Senest rettet af dinostram 08 mar 2012 12:57, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2012 12:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
det indtages via slimhinden under tungen, så man knaser sukkerknalden og holder sit spyt i munden i et kvarter og så sluger det. i munden nej, der har det ikke den fulde effekt, nok omkring 40 % men via røven, så snakker vi at man tripper balls for vildt!


@ hamfratv

_________________
People think its funny, But it is really hot and runny, Diarrhea!
Some people think it's gross, But it's good on toast, Diarrhea! Diarrhea


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2012 13:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 maj 2008 12:14
Indlæg: 78
det indtages via slimhinden under tungen, så man knaser sukkerknalden og holder sit spyt i munden i et kvarter og så sluger det. i munden nej, der har det ikke den fulde effekt, nok omkring 40 % men via røven, så snakker vi at man tripper balls for vildt!


@ hamfratv


ah ja, har ikke læst det hele :)
men hvis det ikke er blandet med HPBCD for øge optagelsen, er optagelsen af stoffet gennem slimhinden meget dårlig, og ved omkring 500ug går der op til en time før det hele er optaget. Så det skal nok passe med at 3mg i et kvarter svarer til en normal dose hvis det ikke er blandet med HPBCD.

HPBCD gør at 95% kan optages sublingualt, på omkring 15min.

der kan læses mere om det her:
http://www.bluelight.ru/vb/threads/5517 ... OMe-Thread

_________________
Tune up, turn around, drop in!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2012 13:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
Jeg læste om nogen på bluelight, der havde havde opløst det i en alkohol eller noget andet - de sad ihvertfald med det der "shot" i munden i 45 min - det må fandme være nederen!

_________________
People think its funny, But it is really hot and runny, Diarrhea!
Some people think it's gross, But it's good on toast, Diarrhea! Diarrhea


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2012 17:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Citat:
hvorfor starter du en tråd op, baseret på hvor meget du er imod mig? det er jo latterligt,


Det er slet ikke hvad jeg sagde, jeg sagde blot en lille rød advarsel UNDER dine indlæg i denne tråd om at 3mg er en høj dose.

Du er ikke den bedste kilde, da du ikke er den eneste der tager 25i-NBOME. Folk inde på bluelight bruger typisk mellem 0,2-1mg sublingualt.

Nej en dose på 150mg "gode" MDMA krystaller er ikke absurd, at tage 1000mg er derimod absurd.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2012 00:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
hvorfor starter du en tråd op, baseret på hvor meget du er imod mig? det er jo latterligt, jeg har også skrevet at jeg fraråder ofte brug.. jeg synes ikke folk skal tage overdosis, jeg synes bare at folk skal have bare lidt at gå efter, i stedet for ingenting, som alle andre her kommer med... men sjovt at du er så snæversynet, du fatter faktisk ikke, at jeg er din bedste kilde lige nu vel? tænkte det nok... hvad så med MDMA? er de gode krystaller på hvad 150 mg også "absurd"?

i syntes at det lyder vildt, men det er kun fordi at i ikke kender stoffet...


men nu er det her til alle sammen!: vil i have min hjælp eller ej?! for jeg finder mig egentligt ikke i at jeg sidder her og fortæller hvad jeg har taget, hvor meget og om effekten og så blive rakket ned af jer...

og så vidt jeg kan læse, er der ikke engang nogle der har taget stoffet, og hvor vover i så egentligt at sidde og snakke om effekt?! Jeg håber i har en god smag i munden... fordi i sidder og råder andre til noget, som i ikke ved noget om, og forhindre andre i at trippe på dette stof...

vil i have min viden eller ej?


Nej, det er der ingen der har interesse i.

Kan en eller anden ikke banne fjolset, han ved jo tydeligvis ikke hvad han snakker om. Folk kan komme alvorligt galt afsted ved at følge hans doseringsanvisninger!!

Mvh-.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2012 12:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 feb 2012 12:14
Indlæg: 111
sjovt, jeg ved ikke hvad JEG snakker om, men det er mig der har prøvet stoffet? hvad ved du så? har aldrig sagt at i skal tage hvad jeg har taget, det er jo bare mig. gør hvad i vil gøre, men belær ikke om et stof som du ikke selv har været på... har du været på det, så fint, men hvad jeg har taget, har ikke påvirket mig, jeg lever i bedste velgående den dag idag...
og hvorfor om jeg må spørger, er det lige at du ikke kan snakke ordenligt til mig, hvad har jeg gjort dig, som du er så sur over?

og sig ikke at jeg har sagt til folk at de skal følge mit eksempel, og lad være med at beskylde mig for det, før du har et konkret bevis på det...

_________________
i fly, i smile, i'm on THC till i die


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2012 17:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
sjovt, jeg ved ikke hvad JEG snakker om, men det er mig der har prøvet stoffet? hvad ved du så? har aldrig sagt at i skal tage hvad jeg har taget, det er jo bare mig. gør hvad i vil gøre, men belær ikke om et stof som du ikke selv har været på... har du været på det, så fint, men hvad jeg har taget, har ikke påvirket mig, jeg lever i bedste velgående den dag idag...
og hvorfor om jeg må spørger, er det lige at du ikke kan snakke ordenligt til mig, hvad har jeg gjort dig, som du er så sur over?

og sig ikke at jeg har sagt til folk at de skal følge mit eksempel, og lad være med at beskylde mig for det, før du har et konkret bevis på det...



du er heeeelt væk mht de doser du sidder og fyre af :roll: og bare fordi du lever nu er det ikke ligemed at det er helt hjernedødt det du har/har haft gang i !...

Edit : jo du har anbefalet dem at holde sig til en sukkerknald med 3mg på :whogives:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2012 21:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=96558 - Triprapport om 2*4 tabs af 1mg HPBCD complexed 25I-NBOMe, doseret med 2 timers mellemrum.

DET ER IKKE ET RÅD OM AT INDTAGE SÅ HØJE DOSER!!!!!

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2012 17:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 feb 2012 12:14
Indlæg: 111
sjovt, jeg ved ikke hvad JEG snakker om, men det er mig der har prøvet stoffet? hvad ved du så? har aldrig sagt at i skal tage hvad jeg har taget, det er jo bare mig. gør hvad i vil gøre, men belær ikke om et stof som du ikke selv har været på... har du været på det, så fint, men hvad jeg har taget, har ikke påvirket mig, jeg lever i bedste velgående den dag idag...
og hvorfor om jeg må spørger, er det lige at du ikke kan snakke ordenligt til mig, hvad har jeg gjort dig, som du er så sur over?

og sig ikke at jeg har sagt til folk at de skal følge mit eksempel, og lad være med at beskylde mig for det, før du har et konkret bevis på det...



du er heeeelt væk mht de doser du sidder og fyre af :roll: og bare fordi du lever nu er det ikke ligemed at det er helt hjernedødt det du har/har haft gang i !...

Edit : jo du har anbefalet dem at holde sig til en sukkerknald med 3mg på :whogives:


ja, men som der også står, vil 1 sukkerknald, og ja jeg anbefaler 1. står at det er normal dosis.. så det vil sige at min doserings anvisning passer som den skal.. så helt væk nej, rigtigt - jo tak..

_________________
i fly, i smile, i'm on THC till i die


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2012 18:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
sjovt, jeg ved ikke hvad JEG snakker om, men det er mig der har prøvet stoffet? hvad ved du så? har aldrig sagt at i skal tage hvad jeg har taget, det er jo bare mig. gør hvad i vil gøre, men belær ikke om et stof som du ikke selv har været på... har du været på det, så fint, men hvad jeg har taget, har ikke påvirket mig, jeg lever i bedste velgående den dag idag...
og hvorfor om jeg må spørger, er det lige at du ikke kan snakke ordenligt til mig, hvad har jeg gjort dig, som du er så sur over?

og sig ikke at jeg har sagt til folk at de skal følge mit eksempel, og lad være med at beskylde mig for det, før du har et konkret bevis på det...



du er heeeelt væk mht de doser du sidder og fyre af :roll: og bare fordi du lever nu er det ikke ligemed at det er helt hjernedødt det du har/har haft gang i !...

Edit : jo du har anbefalet dem at holde sig til en sukkerknald med 3mg på :whogives:


ja, men som der også står, vil 1 sukkerknald, og ja jeg anbefaler 1. står at det er normal dosis.. så det vil sige at min doserings anvisning passer som den skal.. så helt væk nej, rigtigt - jo tak..



Af hva jeg kan finde omkring doser på stoffet 25-700 ug ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team