Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 04:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: guld kakao
Indlæg: 03 feb 2012 14:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2012 19:07
Indlæg: 3
hej er der nogen der ved hvor meget tjald der skal i en kop guld kakao til en person hvis personen har røget i lang tid og det er 90'er fra staden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2012 14:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Et havt gram +- med lidt tolerance.

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2012 14:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2012 19:07
Indlæg: 3
okay tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2012 14:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=3&p=403999

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2012 14:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Hej og velkommen til.

Du kan til enhver tid søge i tidligere tråde, da dit spørgsmål er blevet stillet et par gange før.
Det er andre spørgsmål du måtte have formentlig også.

Jeg ville btw også sige omkring 0,5 hvis du har stor tolerance og røget i lang tid. Men som regelt er det en god idé, at starte lavt ud med fx 0,2 når man ikke har prøvet det før.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2012 22:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2012 19:07
Indlæg: 3
puttede 2g i til 3 blev næsten ikk skæv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2012 22:27 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 dec 2009 20:39
Indlæg: 172
Geografisk sted: Aalborg
smør + lidt whisky + hash + kakao :) <3

_________________
Bite my shiny metal ass!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2012 01:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
så har du ikke opløst det ordentligt, eller også har du en virkelig høj tolerance. 2g til 3 personer ville slå mig vildt hårdt, selv dengang jeg havde højest tolerance

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2012 16:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2009 17:08
Indlæg: 487
Geografisk sted: Århus
Jeg bruger omkring 0.16 - 0.20 god pakistansk hash i en kop. Kan altid drikke en mere. Det er så pisse ulækkert med et fedt lag øverst i koppen og at det brænder som en i helvede, smager så kraftigt at det knap og nok kan drikkes. Det skal være lige tilpas med et hint af hash. Jo længere tid over lavere varme du opløser dit hash i smøret(bare fedtstof generalt) jo bedre kan du optage det. Plejer at bruge en kvart te ske smør pr. kop også får jeg det opløst i mælken 100% før jeg blander med kakao eller chokolade. Sådan cirkus 15min før jeg blander kakao i. Så virker det helt vildt hurtigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2012 16:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
puttede 2g i til 3 blev næsten ikk skæv


Det var da en ussel 90'er ryger du har fået dig så, eller også har du ikke lavet det ordenligt.
Jeg bruger selv 0,5g pr. person og det plejer at slå rimelig heftig.

Hvilken opskrift/fremgang brugte du?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2012 16:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Jeg døjer selv med præcis det samme - jeg bliver ikke skæv af guld kakao.

Samme problem har min makker det er ikke få gange jeg har drukket 2 - 2,5 g god tjald uden synderlig virkning :?

Jeg ryger bong dagligt tror det er lidt der problemet ligger syntes bare det virker vildt for når jeg ryger mit hash er der ingen problemer heldigvis :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 feb 2012 18:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2009 14:02
Indlæg: 938
krabler skrev:
Jeg døjer selv med præcis det samme - jeg bliver ikke skæv af guld kakao.

Samme problem har min makker det er ikke få gange jeg har drukket 2 - 2,5 g god tjald uden synderlig virkning :?

Jeg ryger bong dagligt tror det er lidt der problemet ligger syntes bare det virker vildt for når jeg ryger mit hash er der ingen problemer heldigvis :rocking:

neej, det er fordi I ikke opløser hashen ordentligt i fedtstoffet. Heller ikke altid nemt, når man laver kakao eller te. Prøv at bage en kage, så skal I nok få en effekt

_________________
there is someone in my head and it's not me


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2012 15:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
neej, for det er blevet opløst HVER gang uden undtagelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2012 19:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2008 20:46
Indlæg: 637
Geografisk sted: København
Så er det måske fordi at i ikke opvarmer fedtstoffet og tjalden nok. Det virksomme stof skal decarboxyleres før det virker som et rusmiddel (fra det inaktive THCA til det aktive THC). Dette sker normalt 'automatisk' når man ryger, men kan godt fejle i mad, hvis man er for sparsom med ilden :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2012 19:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
I laver det no shit forkert, ligegyldigt hvordan I drejer den. Det der altid har virket for mig, og det har været med alt mellem 0,1-0,5g., er følgende:

-Faste 3 timer inden (flere virker kraftigere)

- Skaf hash, nol 0,150/0,250mg ud, hvis du bare ryger et par gange om måneden/ugen (eller hvis du er vant til at være (giga)skæv), mere hvis du ryger dagligt, og måske max 200mg hvis det er meget sjældent du ryger.

- Varm lidt olivenolie (eller andet fedtstof) op og hæld hashen i. Lad det stå på medium varme og rør rundt, indtil olien begynder at stinke af hash og den er blevet betydeligt brunere. Når der ikke er flere klumper og olien er som førnævnt, er olien klar.
Man kan godt lige cranke blusset op til høj i 20-30 sekunder hvor man rører godt rundt, men så tilbage til medium asap.

- Brug denne olie til w/e, hæld fx mælk + kakao i gryden eller kom olien i noget bagværk.

- Indtag skidtet og vent mindst 30 minutter. Selve følelsen af at være skæv er for mig også meget subtil, dvs. at den kommer meget snigende. Derfor kan man godt sidde og blive rastløs (hvornår virker det!!??), men det skal nok komme, hvis man har lavet det korrekt. Det er altså virkelig simpelt. Kan I ikke mærke over 0,5g hash indtaget oralt burde I måske ryge lidt mindre.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2012 19:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
- Brug denne olie til w/e, hæld fx mælk + kakao i gryden eller kom olien i noget bagværk..


Puha brah, olivenolie med opløst hash i, sammen med mælk og kakao. Den ville jeg nok lige overveje en ekstra gang :P. Også selvom man bruger smør som fedstof, så lægger det sig stadig som en hinde af gustent slam i toppen af kruset.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2012 20:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Brug mørk sjokolade >70% kakaoindhold, og mælk i stedet for. Så slipper man for smørret og den efterfølgende halsbrand

Smelt sjokolade i vandbad. Put cannabismaterialet i smeltet sjokolade spæd til med mælk og giv et opkog. Smages til med chili. Drik, bliv skæv. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2012 21:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2011 16:28
Indlæg: 73
Jeg plejer at bruge 0,2g per person. Så plejer vi som regl også at ryge en enkelt eller to pinde :) og vi bliver sgu godt basket af det.. jeg har brugt smør hvergang, det virker fint nok . Man skal bare ikke bruge for meget, samt skal man drikke den relativt hurtigt :) !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2012 00:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Som fjas siger, så brug chokolade istedet for smør, om det er mørk eller lys chokolade det betyder ikke noget. Jeg blander mit op med cocio, eller en anden tyk kakaomælk, mmmh :)

Mvh.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2012 08:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Brug mørk sjokolade >70% kakaoindhold, og mælk i stedet for. Så slipper man for smørret og den efterfølgende halsbrand

Smelt sjokolade i vandbad. Put cannabismaterialet i smeltet sjokolade spæd til med mælk og giv et opkog. Smages til med chili. Drik, bliv skæv. :)


Det lyder lækkert, det der. Den opskrift er jeg på næste gang jeg laver ryst :-)

Som alternativ til chili, selvom det også lyder fråderen, er det rigtig lækkert at presse saften fra en appelsin sin varme chokolade.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team