Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 23:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Urin prøver
Medlem

Jeg tror ikke rigtig på skrønerne om citronsyre, sæbe og hvad har vi ellers.

Men jeg tænker på, om der er nogen der har smuglet urin med ind, og brugt en andens urin før?
Ellers er det relevant, med andre måder at omgå den test på.

Det forholder sig nemlig således, at drømmejobbet måske ligger lige til højrebenet.
En ny dør har nemlig åbnet sig. Så sent som igår røg jeg med på et par joints, så hvis jeg bliver indkaldt til samtale er jeg screwed.

På forhånd tak
- En fortvivlet sømand

Medlem
Brugeravatar

citronsyre virker, har selv gjort det men jeg drak det og rigtig meget vand 2 dage før.
hvis du drikker meget vand får du renset dit system. det eneste problem med "rent" urin er hvis de kan mærke det ikke er varmt, men du kan hælde det i et kondom og lægge det i en termokande :D

Junior medlem

som Djsrew siger er vand faktisk et godt trick jeg er lige kommet hjem fra et opholdssted og der brugte jeg også vand jeg var kun hjemme i weekenden så jeg drak ca 6L vand i løbet af dagen før og bare sørg for at ''Tisse'' meget og den dag den skulle tages er det bare med at drikke så meget som muligt og tisse godt :)

Junior medlem

Dagen før prøven skulle tages drak jeg altid 6L vand*

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: op'i'dig
Drik vand, dyrk motion. Sørg for at forbrænd en masse, det er det eneste der kommer i nærheden af at hjælpe. Drop det med at smugl en andens urin med ind. Hvis de på en eller anden måde opdager dig i det, er det formentlig værre end hvis du bare blev testet positiv.
Det er sådan at THC ophoper sig i kroppen, så hvis du fks ikke har røget i en lang periode og ryger en enkelt gang, så skulle det være dybt mærkværdigt at en pisprøve viser positiv, 4-5 dage efter du røg. Men hvs du derimod ryger dagligt i en periode er det ikke underligt hvis den viser positiv 2-3 uger efter du røg sidst.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
jeg har haft en lille plast flaske til "clean piss" da jeg boede under kommunen. og gik gennem mine urin prøver uden problem :)

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Min skulle testes for thc, og fik noget urin fra en dude, der havde glemt at han havde taget ecstasy. Just saying

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jeg fik kun fra mine venner jeg vidste var clean. bare de havde røget hash 6 uger før ville jeg ikke have det skulle være total sikker ;)

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]