Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Med din nuværende attitude ville heroin helt sikkert sende dig direkte ned på kistebunden, anders - lad det for guds skyld være, selvom du får tilbudt det gratis, så sig nej tak. Så hellere bajere og amf!

Junior medlem
Brugeravatar

Indse dog dit misbrug. Kan du overhovedet være ædru i en uge?

Junior medlem

Det er sørgeligt at læse dine indlæg. Du skal ikke ønske dig at komme længere ud at skide, og pludselig være hamrendes psykisk afhængig af et stof. Den fysiske er til at overkomme for det meste ved en afvænning, men de psykiske de kan virkelig fucke en fuldstændigt op.
Jeg sidder her 20 år gammel, knald hamrendes afhængig af kokain. Jeg kan knap nok gå to dage uden at tage noget uden at være ved at gå psykisk ned. Jeg har snydt næsten alle jeg kender. Mine bedste venner har jeg taget røven på og værre er at jeg også har snydt det sidste familie jeg har tilbage.
Ønsk dig ikke sådan et liv. Du er velkommen til at skrive PB til mig, hvis du vil snakke.

Medlem
Brugeravatar

Hehe ja heroin har os tænkt tanken mange gange tror helt bestemt os at det er et fedt stof
men jeg tør iik for er bange for at jeg vil blive alvorligt syg + afhængig :)

Læste du overhovedet hvad Suboxone8mg skrev?

Medlem

Du lyder jo som en fornuftig ung mand, tror du ikke du kan snakke med pedergoerne om det?

Junior medlem

tjoo men pedergoerne de snakker jo bare,, de forstår ikke at jeg selv ønsker at tage streger eller drik bajer for den sags skyld
også kan de skuda ikke bare sige stop det må du ikke,, altså det da forhelved mit eget liv, alle har ret til at gøre hvad de vil
bare det ikke går ud over andre uskyldige mennesker jo ... og jeg er da selv fuldstændig lige glad med om folk har et lille
skjult kokain forbrug eller om de drikker 5-6 bajer om dagen det rager mig intet .. men folk der er på sprøjten og står på istegade 24 / 7 og ser helt ødelagte ud både inden fra og ude fra skulle tage og få sig et liv ,, og måske pas lidt bedre på sig selv
og få lidt mere respekt for sin egen krop,, det jo stadig begrænset hvor meget man kan tåle så man skal være god til at kende sine egne grænser .. men altså hvis man har et forbrug ,, som man godt kan styre og stadigvæk kan fungere normalt
så kan jeg altså ikke se hvad fanden problemet skulle være i det, og i det hele taget hvorfor skal de overhovedet blande sig ??
jeg har aldrig ønsket at komme i afvænning eller at tage antabus eller i det hele taget at stop.. jeg fortsætter og der ingen der
kan fortælle mig hvad jeg må og hvad jeg ikke må

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Almindelige velfungerede mennesker ender ikke sådan nogle steder uden deres vilje - det er fordi de kan finde ud af at passe deres liv, møde på arbejde, fungere socialt. Derfor er der aldrig nogen der finder ud af deres misbrug fordi de er velfungerende, og de har heller ikke behov for hjælp fordi de kan finde ud af livet.

Det har du tilsyneladende ikke været i stand til - ellers var du ikke hvor du er nu.
Det kan godt være du er pisseligeglad med din egen krop, men du har et ansvar over for samfundet, og som tingene er nu er du ikke andet end en utaknemmelig byrde.

Det kan godt være at du ikke synes at det er et problem for dig - men det er et problem for resten af samfundet. Så lad være med at komme med tåbelige kommentarer om "at du skal kunne styre dit eget liv". Du er ikke alene i verden. Hvis du ikke kan respektere dig selv så respekter i det mindste andre.

Medlem

der ingen der kan fortælle mig hvad jeg må og hvad jeg ikke må

RONPAUL2012

Medlem
Brugeravatar

men folk der er på sprøjten og står på istegade 24 / 7 og ser helt ødelagte ud både inden fra og ude fra skulle tage og få sig et liv ,, og måske pas lidt bedre på sig selv

Jeg synes du skal få dig et liv, og passe bedre på dig selv!

Junior medlem

Geografisk sted: København
antihistaminer kan dæmpe antabus-alkohol reaktionen

Medlem
Brugeravatar

der ingen der kan fortælle mig hvad jeg må og hvad jeg ikke må

RONPAUL2012

:rocking:

Junior medlem

Hvordan går det med dig, en opdatering?
Håber da at du er kommet ud af dit misbrug.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]