Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

ja kan en kat blive "hooked" på weed ? spørg da jeg tit har røget en pind hvor min kat har lagt, og sovet. har her på det seneste lagt mærke til at, at når den vil ind til mig, og der ikke bliver fyret op, så går den sin vej. Og når der bliver røget så ligger den sig til at sove med det samme.
ved godt det er et wierd spg :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Yep, det er set før at husdyr som katte er stukket over til naboens knægt der fyrer fede for at få sin daglige rus. Temmelig morsomt.

Dedikeret medlem

Ja, det kan den godt. Har set en kat der decideret fulgte jointen rundt, fra person til person. Den satte sig på skødet og forsøget at sætte hovedet ind i den røg der udåndes. Altså selv hvis man forsøgte at puste røgen væk fra den, gik den op på skuldrene eller hvad der nu skulle til for at komme til røgen.
Udover det var en ganske fin kat, den lod ikke til at være anderledes på andre punkter end det. Om ejeren har tvunget den til at være i røg som killing eller om det bare var dens personlighed ved jeg ikke.

Dog har jeg selv haft to katte, fra killing, hvor af ingen af dem udviste nogen ændret adfærd når der blev røget.

Medlem

min kat gør nøjagtig det samme eller det gjorde den da jeg ikk har den ved mig mere men hver gang jeg røg fed kom den og kradsede på døren og ville ind og den skulle helst ligge så tæt på så muligt den sniffede enda efter røgen når den lå og chillede ved min side hehe

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg har oplevet det samme som randomname. Min kammerat havde også en kat som fulgte jointen hele vejen rundt. Så satte den sig på skødet af en, og ventede på at man pustede en røgsky i hovedet på den, hvorefter den nærmest hyperventilerede så den fik mest mulig ud af røgen. Go chiller kat!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

min kat hader røg, og selv damp fra min elsmøg. totalt straight edge faggot kat

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
min kat hader røg, og selv damp fra min elsmøg. totalt straight edge faggot kat

godt for katten, kan man vel sige.

min venindes kat lå også altid og kiggede på bongen når der var godt røget ;)

Medlem

Håber sandelig ikke folk er sådan nogle fjolser at de puster røgen i hovedet på deres dyr.
Sådan noget svineri!

ang. det med hasherkat så er der også 2 "junkie" hunde med i Nordkraft.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Hvis katten virkelig gerne vil være skæv, så vil jeg da med glæde hjælpe den. Det er ikke meget liv sådan en indekat har, så det må da være rart for katten at kunne ryge sig skæv med nogle søde mennesker.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Insane psychedelia user!

Hvis man ikke kan lukke sin kat udenfor skal man bare ikke have kat. Det er dyreplageri.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Hvis man ikke kan lukke sin kat udenfor skal man bare ikke have kat. Det er dyreplageri.

Enig! Synes sku man behandle sin kat ordenligt. Folk der ryger deres katte skæve eller fodre deres hunde mad hashpandekager hvilket jeg også har hørt om, må sku lige tage lidt sammen! Har også oplevet at katten kom ind og satte sig ved af een når man røg. Men vi pustede sku ikke røgen lige i fjæsset på lille amalie.

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Albuquerque, New Mexico
Relevant (?) link: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... 693658.ece

Junior medlem

Måske er det meget sjovt at ryge sin kat skæv, men ekstra bladets "Katte-fjolset" er virkelig gået over grænsen! et er at den ligger på sofaen ved siden af en, og man ryger den i hovedet, noget andet er at tvinge den til at inhalere fra en bong... er det ikke under kattens frie valg, er det grusomt dyreplageri! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Håber sandelig ikke folk er sådan nogle fjolser at de puster røgen i hovedet på deres dyr.
Sådan noget svineri!.

HØRT !
jeg har desværre set mange primitive hashrygere uden alt for meget indhold i livet, prøve at ryge deres dyr skæve under tvang, jeg prøver altid at forklare dem hvilket svineri det er, og at det muligvis er en forgiftning man giver dyrret, frem for en behagelig rus.

Folk der bevist påvirker sine dyr i det ene eller andet, burde anmeldes for dyreplageri
og have sig en tæt omgang prygl.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Sådan noget svineri!.

HØRT !
jeg har desværre set mange primitive hashrygere uden alt for meget indhold i livet, prøve at ryge deres dyr skæve under tvang, jeg prøver altid at forklare dem hvilket svineri det er, og at det muligvis er en forgiftning man giver dyrret, frem for en behagelig rus.

Folk der bevist påvirker sine dyr i det ene eller andet, burde anmeldes for dyreplageri
og have sig en tæt omgang prygl.

+1

Medlem

Sådan noget svineri!

ang. det med hasherkat så er der også 2 "junkie" hunde med i Nordkraft.

nej bare rolig de for lov og opsøge det selv men der var en idiot på facebook der havde taget et billede af ham der holdt en´kats hovede ned i sin bong med røg i fuck det er or synd for dyret

Medlem

Måske er det meget sjovt at ryge sin kat skæv, men ekstra bladets "Katte-fjolset" er virkelig gået over grænsen! et er at den ligger på sofaen ved siden af en, og man ryger den i hovedet, noget andet er at tvinge den til at inhalere fra en bong... er det ikke under kattens frie valg, er det grusomt dyreplageri! :)

lige som jeg ville have sagt det

Insane psychedelia user!

Intet man gør ved 'sin' kat er frivilligt. Husk på at i har købt dyret og nu holder det som slave. Puster man røg i hovedet på sit slave dyr fortjener man at få tæsk!

Medlem

Intet man gør ved 'sin' kat er frivilligt. Husk på at i har købt dyret og nu holder det som slave. Puster man røg i hovedet på sit slave dyr fortjener man at få tæsk!

ja men nu opsøger katten det selv så er det helt ok fjas

Medlem

min kat er ude 5-6 timer om dagen, så det er ikke af kedsomhed, at den elsker at sove i et tæt røgfyldt værelse :D, skal lige siges jeg aldrig ryger smøger indendørs. er enig i man ikke skal holde kat, hvis den ikke har mulighed for at komme ud mindst én gang om dagen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]