Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Ja, titlen siger det meste.
Er der nogen der har erfaringer med denne kombination?
Jeg ved, at MDMA og alkohol, for nogen, er en ret dårlig blanding, men jeg tænker at alkoholen måske kan give den eufori/stimulering, som man desværre ikke rigtig får af MDAI'en.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stimulering af alkohol? Det virker ihvertfald modsat på mig.

Mine primære problemer med MDMA og alkohol blandingen er hukommelsestab og så det at man bliver ufattelig dum.

Medlem
Brugeravatar

Tja, det var måske en lidt forkert formulering, men det virker da stimulerende på en eller anden måde, hvis man ikke drikker sig fra sans og samling selvfølgelig.

Citat:
Mine primære problemer med MDMA og alkohol blandingen er hukommelsestab og så det at man bliver ufattelig dum.

Præcis, men MDAI er jo noget mindre potent, så derfor tænker jeg, at det ville virke okay sammen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ikke prøvet det, og dette er ikke for at hijacke tråden; hvis nogen kender til nogle lækre ting at blande MDAI med, vil jeg gerne høre fra dem. Men alt med måde. Ellers skriv til mig i PM.

OP: Jeg har kun hørt godt om alkohol til, så kan det synes nemmere at kontrollere det, fik jeg fortalt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
MDAI og MDMA er først og fremmest ikke det samme. MDAI er ikke bare en mindre potent version af MDMA. MDMA højner bla. serotonin, oxytocin, dopamin og noradrenalin niveauerne. Mens MDAI svjv. blot virker serotonin-udløsende. Personligt synes jeg MDAI går godt sammen med alkohol og hash, og jeg har ikke mærket noget negativt som følge af at blande disse. Da MDAI dog stadig er et RC er det dog ikke til at sige noget om hvor stor risici man løber med at blande disse, men ud fra min egen opfattelse, føler jeg at det er væsentligt hårdere for kroppen og hjernen at blande MDMA og alkohol end MDAI og alkohol. Bare husk at MDAI ikke er et MDMA alternativ, det giver slet ikke den samme stærke eufori som MDMA, så forsøg ikke med at tage ekstra store doser for at opnå dette, da det kan ende galt afsted.

Udover dette skulle det efter sigende giver en rus meget lignende MDMA, Methylone etc. når MDAI blandes med diverse stimulanser såsom amfetamin og lign. Dette skulle dog samtidig i langt de fleste tilfælde være en del mere usundt.

Medlem
Brugeravatar

Tråden må meget gerne bruges til at diskutere andre mulige kombinationer.

Tak for svarene. Jeg ved godt, at der egentlig ikke er så mange ligheder mellem de to stoffer, andet end at de begge påvirker serotonin-niveauet. Alligevel håber jeg at opnå noget andet, end bare fuldhed. :)
Jeg har også læst, at det skulle gå godt sammen med stimulanser, men som du også siger, bliver det en del usundere, når man begynder på det.

Junior medlem

Har selv prøvet det et par gange, hver gang en af mine venner har fyldt på mig med mdai er jeg bare blevet en anelse mere træt uden noget andet, syntes mdai er total virkningsløst på mig i hvert fald, har intet problem med at mærke mdma med mdai kan jeg slet ikke mærke og hvis jeg blander det med alkohol bliver jeg bare endnu mere søvnig..

Så det ikke noget jeg ville anbefale det helt sikkert.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har godt nok også læst, at der er nogen der kan blive lidt døsige af det, men jeg prøver lige en af dagene, så må vi se hvordan det går.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

WEll... MDAI er en ren 5-HT releaser - i øvrigt en af de ikke-neurotoksiske af slagsen - så hvis du leder efter en effekt, der ligger tættere på MDMA, skal du finde dig en DARI (dopamin genoptagelseshæmmer). Jeg har personligt gode erfaringer med at blande MDAI med Camfetamin.

Medlem
Brugeravatar

Camfetamin er også et af de nyere RC's, er det ikke?
Det kommer vel også til at gå ind under analog-lovgivning der træder i kraft næste år.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alt syntetisk med en psychoaktiv virkning kommer vel på analog lovgivningen?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Så vidt jeg har forstået vil alt syntetisk fremstillet komme på analoglovgivningen såfremt man bliver påvirket af at indtage det.

https://www.borger.dk/Lovgivning/Hoerin ... hpid=29221
Citat:
Efter lov om euforiserende stoffer skal stoffer for at kunne forbydes have euforiserende egenskaber. Når det drejer sig om enkeltstoffer, er det muligt med sikkerhed at fastslå, hvorvidt et givet stof har sådanne egenskaber eller ej.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]