Hej Mig igen !!! Det var mig der havde røget i godt 7-8 år, Jeg stoppede ! Har ikke røget i ½ år nu

Går aldrig igang igen, whou det utroligt at læse det jeg skrev herinde ! hahaha ^^ jeg lyder virkeligt som om jeg aldrig troede jeg ville stoppe.
Men jeg kom ud af det ved et mirakel, Jeg fik en UFATTELIGT dårlig oplevelse, blev følelsesløs i hele min krop 100 % følelsesløs, gik ikke i panik eller noget, fordi jeg er en meget rolig person, det var ikke sådan noget tøse angst anfald halløj,
Jeg blev helt følelsesløs i hele min krop, kunne sagtens tage det roligt, men det var en meget ulækker oplevelse, fordi jeg ikke kunne mærke mine led overhovdet, hvis i nogensinde har prøvet at vågne op med en arm der sov 100 % , og mand er jo nærmest bange for at bukke sine led forkert, når mand ikke kan mærke noget.
Det her varede så bare i 7 timer, kunne ikke mærke NOGET SOM HELST, jeg overdriver overhovdet ikke, ikke engang min tunge eller mine læber eller min hals, kunne ikke mærke mine lunger eller noget som helst, så jeg vidste ikke engang jeg trak vejret nærmest, kunne ikke mærke det jo.
Så jeg glemte faktisk den automatiske vejrtrækning og sad med lukket mund og blev lidt svimmel, så jeg blev nød til at være OBS på at trække vejret selv. og side med mine arme oven på en dyne så jeg kunne se dem hele tiden.
Det varede hele natten, dagen efter var jeg stadig små følelsesløs, der gik et par måneder før det var nogenlunde normalt igen, og jeg Røg aldrig nogensinde igen efter den aften,
Nu det ca 6 måneder siden, og jeg griner ad den episode faktisk, og tænker HVOR ER JEG HELDIG