Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 08:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Hello :D

Er jeg den eneste der er meget følsom dagene efter en aften på mdma?

Feks hvis jeg ser en film der sørgelig eller et eller andet, kan jeg nemt blive meget rørt over det. Hvor normalt jeg overhoved ikk ville blive det..

( please ingen hates har holdt 5 ugers pause!!!!!)

-ZloR :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

viewtopic.php?f=4&t=38764

Tag dig nu sammen

Medlem

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=38764

Tag dig nu sammen

EDIT

Haters gonna hate -.-

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Selvfølgelig er du følsom når du har misbrugt mdma på den måde du har gjort.
5 ugers pause er slet ikke nok. Hold et år!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jo det samme hver gang. Igen kommer du med symptomer på du gør det for ofte.

Dedikeret medlem

Haters gonna hate -.-

Folk herinde prøver bare at hjælpe dig, tag nu og lyt til dem.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
man kan godt føle sig smule "svævende" i dagene efter... Men jeg synes egentlig mest at det er positivt...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Jeg synes heller ikke det lyder alarmerende (altså ikke forbruget, men at du får det sådan dagene efter). Tag det positivt som snoezel skriver. Du kan mærke dig selv og er modtagelig. Det er der mange der ville ha godt af.

Most of the physical world is unseen.

Junior medlem

Har det på præcis samme måde. Har ALDRIG rigtig haft nedtur på nogen måder, men jeg bliver også ekstra følsom dagen eller dagene efter.

F.eks. hvis jeg tænker på min kæreste, så bliver jeg ekstra kærlig og tænker ekstra positivt om det vi har sammen. Når jeg ser en film, bliver jeg mere rørt end normalt. Engang da jeg stod i FitnessDK og trænede, så jeg pludselig ved et tilfæde i tv'et Teen Moms på MTV og syntes det var virkelig smukt og rørende at se en fødsel og var næsten ved at fælde en tåre. Hahaha.

//Guldbajer, Kongen af Psy-verdenen!

Edit: Du er ikke kongen af en skid (/Odden)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

GTFO Guldbajer.

Jeg kunne godt forstille mig det er meget normalt at være lidt ekstra modtagelig dagene derpå.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: A spot within a spot
Jeg oplever det samme som du gør med at være lettere til tåre og generelt være mere modtagelig for ting der gør indtryk rent følelsesmæssigt.

Jeg plejer at holde 2 - 3 måneder mellem hver tur. 1 år lyder overdrevet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Guldbajer skrev:

Hvor er det efterhånden ved at være kvalmende det der.

Bjerr3 skrev:
Jeg plejer at holde 2 - 3 måneder mellem hver tur. 1 år lyder overdrevet.

Overdrevet? Hvordan kan en pause i HR-øjemed være overdrevet? 1 år kan på nogen synes som lang tids afholdenhed fra et stof, men det gør da ikke pausen overdrevet.
-

Jeg kender godt lidt til det, men sådan får jeg det også af alkohol dagen derpå. Ikke at jeg bliver rørt til tårer af en eller anden film af den grund, men kender godt til humørsvingningerne. Kan ryge helt op i stratosfæren af glæde hvis der sker noget godt, især hvis det har med kællinger af gøre, hvorefter jeg ryger ned i kulkælderen 5 minutter efter pga. et eller andet. Lidt det samme som med MDMA, selvom det kan være lidt sværere at blive opstemt dagen efter.

ZloR, det virker virkelig som om du er alt for glad for MDMA. Du holder de 5 uger sharp, og så skynder du dig ud og stoppe noget MDMA i kraniet. Hvis du altså holdt pausen, og ikke bare skrev det fordi du ikke gider have flere velmenende råd herinde fra.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg kender godt til at være let modtagelig efter MDMA-ture, hvilket jeg sjældent gør dog.
Det er for mig dog noget positivt, ligesom flere andre har skrevet. Føler at jeg er bedre i kontakt med mine følelser og vil nærmere kalde det afterglow, hvis det skal kaldes noget..

//blazR

Junior medlem

Anyway, ZloR!

Buttomline er, at det er meget normalt. Lad dig ikke gå på af de folk herinde, som kun har til hensigt at få dig ned med nakken hver gang du skriver noget, så de på den måde kan føle sig bedre end dig ved deres stofbrug.

Medlem

Skal lige siges at jeg sådan set tager den rigtigt meget med ro for tiden, og nej jeg venter ikk på så jeg kan tage det igen efter 4 uger.....

Jeg gør det faktisk kun hvis det er noget virkeligt vildt jeg skal til, fordi er ikk så forelsket i mdma mere som jeg har været før, det virker på samme måde ingen tvivl, men det blevet for meget det samme ^^ så hvis jeg endelig går ud og drikker så det faktisk kun lidt kokain der ryger indenbords..

Men cool at der nogle der for en gangs skyld kan føre en ordenlig samtale i min tråd :)

-er dog lidt træt af at hører alle jeres romaner osv angående mig og mdma.. mange af jer er ikke en skid bedre angående andre stoffer..

Medlem
Brugeravatar

Hello :D

Er jeg den eneste der er meget følsom dagene efter en aften på mdma?

Feks hvis jeg ser en film der sørgelig eller et eller andet, kan jeg nemt blive meget rørt over det. Hvor normalt jeg overhoved ikk ville blive det..

( please ingen hates har holdt 5 ugers pause!!!!!)

-ZloR :peace:

Billede

This song is magic. It beat its way into my brain and burrowed deep where the dopamine grows and it fertilizes it and it waters it and it harvests it. I am the dopamine king of my kingdom and i can knock a dragon out of the sky, 10000 feet high, by visualizing guitars.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Du bringer din hjerne i ubalance. Du udskiller store mængder serotonin over meget kort tid, lageret tømmes. Serotonin styrer bl.a. humør. Selvfølgelig påvirker det din følsomhed..

-er dog lidt træt af at hører alle jeres romaner osv angående mig og mdma.. mange af jer er ikke en skid bedre angående andre stoffer..

Du er definitionen på en kikseklapper, troede efterhånden man kunne begrave det udtryk, men ak.

Medlem
Brugeravatar

Citat:
ZloR » 06 dec 2011 15:56 skrev:

Du er definitionen på en kikseklapper, troede efterhånden man kunne begrave det udtryk, men ak.

Hahaha ja det er han sgu!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er ked af at sige det, men jeg tror du er nødt til at holde en længere pause før du får et objektivt syn på stofferne.
Har 100-dags-jubilæum i dag (eller hvad man siger?) og jeg synes først det var efter lang tid at jeg indså at det var helt hul i hovedet at spise et halvt gram MDMA på en aften, man ved jo egentlig godt hvad man har gang i, men man tænker at det hele nok skal gå.
Selvfølgelig kan de fleste godt tåle at køre den stil i ½ år ... men ikke resten af livet og det ved du også godt selv. Men jo længere du fortsætter, jo større bliver den psykiske byrde, jo kedeligere virker det at drikke et par øl i weekenden. Og en eller anden dag er det for sent at stoppe.
Jeg er lykkelig for at jeg aldrig nåede til et punkt hvor det var en udfordring at gøre det, og måske skulle du seriøst overveje at tage stofferne helt ud af dit liv i et års tid, for en dag risikerer du at det er alt for sent.

Når man kan stoppe har man ikke lyst, når man vil stoppe kan man ikke.

Medlem

Geografisk sted: dyre haven
Når man kan stoppe har man ikke lyst, når man vil stoppe kan man ikke.

Det er så rigtigt!

Donny: "why are you wearing that stupid bunny suit?"
Frank: "why are you wearing that stupid man suit?"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]