Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 23 nov 2011 07:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 jun 2008 19:43
Indlæg: 33
Hey peoples!

En af mine gode kammerater har lige fået fat i noget helt nyt, men vi tør ikke rigtig prøve det da det skulle være rigtig vildt. Har kigget lidt rundt på nettet men det er svært at finde noget konkret...

Håber nogen af jer kloge hoveder herinde kan hjælpe.

Er det noget der kan være farligt? Vi fik at vide at man skule tage meget meget lidt..

Vi tager intet af det før vi er blevet ordenligt oplyst om substansen.

Peace!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 07:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
25I-NBOMe (NBOMe-2C-I, BOM-CI, Cimbi-5) is a derivative of the phenethylamine hallucinogen 2C-I, discovered in 2003 by Ralf Heim at the Free University of Berlin,[1] and subsequently investigated in more detail by a team at Purdue University led by David Nichols.[2]
25I-NBOMe acts as a highly potent agonist for the human 5-HT2A receptor,[3][4] with a Ki of 0.044 nM, making it some sixteen times the potency of 2C-I itself, and a radiolabelled form of 25I-NBOMe can be used for mapping the distribution of 5-HT2A receptors in the brain.[5][6] In vitro tests showed this compound acted as an agonist but animal studies have not been reported. While the N-benzyl derivatives of 2C-I were significantly increased in potency compared to 2C-I, the N-benzyl derivatives of DOI were inactive.[7]
Anecdotal reports from human users suggest 25I-NBOMe to be an active hallucinogen at a dose of as little as 500 mcg, making it a similar potency to other phenethylamine derived hallucinogens such as bromo-dragonfly

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 08:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2011 15:14
Indlæg: 649

Anecdotal reports from human users suggest 25I-NBOMe to be an active hallucinogen at a dose of as little as 500 mcg, making it a similar potency to other phenethylamine derived hallucinogens such as bromo-dragonfly


@OP_ Hvordan kan i vide så lidt, og samtidig have fat i et så potent stof?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 09:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
25I-NBOMe er N-benzyloxymethyl-2,5-dimethoxy-4-iodophenethylamin, en utroligt potent analog til 2C-I. I skal være meget påpasselige i jeres omgang med stoffet, og helst slet ikke indtage det. Afvejning af enkeltdoser kræver en meget præcis analysevægt. Selv en pålidelig vægt der måler til miligram-præcision (0,001g) er altså ikke nok!
Hvis i er helt sikre på hvor meget stof i har kan i opløse dette i et kendt volumen (når i har fundet et egnet opløsningsmiddel) og dosere sådan, men jeg vil ikke kalde det ansvarligt; I har sandsynligvis ikke en egnet vægt, og der er så lidt tilgængelig information om stoffet at i sikkert vil have svært ved at finde data omkring opløselighed. Ved i overhovedet hvilken form i har stoffet på? Hvilket salt der er tale om (hvis i da har det som salt)?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 10:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Læs det her topic før i overvejer at tage det: http://www.bluelight.ru/vb/threads/551797-The-Big-amp-Dandy-25I-NBOMe-Thread
Læs også om det på Erowid, men det kan du selv lige søge efter.

Ang. dosering, så vil jeg f.eks. afveje 10 mg. og lave en opløsning med det, så kan i købe nogle 1 ml. pumper til at dosere med, så kan i nemmere ramme den ønsket dosis.
Hvis ikke i har en ordenligt 0,001 g. vægt, skal i slet ikke overveje at tage det! Der er mange af de billige 0,001 g. vægte der ikke kan måle præcist under ~15 mg. så det skal i også være obs på.

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 11:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Læs det her topic før i overvejer at tage det: http://www.bluelight.ru/vb/threads/551797-The-Big-amp-Dandy-25I-NBOMe-Thread
Læs også om det på Erowid, men det kan du selv lige søge efter.

Ang. dosering, så vil jeg f.eks. afveje 10 mg. og lave en opløsning med det, så kan i købe nogle 1 ml. pumper til at dosere med, så kan i nemmere ramme den ønsket dosis.
Hvis ikke i har en ordenligt 0,001 g. vægt, skal i slet ikke overveje at tage det! Der er mange af de billige 0,001 g. vægte der ikke kan måle præcist under ~15 mg. så det skal i også være obs på.

Gode råd :)
Angående idéen om at lave en opløsning, så skal man dog lige være opmærksom på opløseligheden af stoffet. Jeg har ladet mig fortælle at NBOMe-2C'erne er næsten uopløselige i vand - jeg ved dog ikke hvilke salte der var tale om, men jeg vil gerne råde til forsigtighed. I har ikke lyst til at opdage, at en af jer pludselig fik adskillige miligram NBOMe-2C-I indenbords i sidste slurk på grund af bundfald!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 12:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Ja jeg læste også noget med at det kunne være svært at opløse i vand. Så hut jeg visker bliver det også anbefalet at lave opløsningen i alkohol i the big & dandy tråden på BL :)
1 mg/ml ville være ret nemt at regne ud fra, hvis i har har styr på vægten..

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 17:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Som psyduck nævner, så opløs det i alkohol. Vel og mærke at i har en ordenlig og pålidelig vægt.

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 18:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2010 13:40
Indlæg: 347
Og opløs ikke 10 mg i 10 ml, gå i stedet den sikre vej og opløs 1 mg i 100 ml, og så del de 100 ml i to hvis i er to mennesker og drik 50 ml hver. Det er en del nemmere at have med at gøre så. Jeg behøver vist ikke gentage vigtigheden af en nøjagtig vægt når sådan en opløsning laves.

Pas på med det, drenge! Stoffet er kun omtrent en femtedel mindre potent end LSD, og det betyder at i kan trippe MEGET HÅRDT på mænger så små at i skal bruge lup for at se det. Hvis i indånder noget støv fra posen eller bare rører ved stoffet med fingrene, så er i muligvis fanget i et helvedestrip i mange mange timer.

Brug handsker, briller og åndedrætsværn! Og mål op på en analysevægt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 18:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Du er vist mere ude i nanogram Beast.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 18:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
Jeg forstår ikke hvad der er mere sikkert ved at opløse 1 mg i 100 ml end 10 mg i 10 ml? Det bliver jo opløst anyway.. Og med en 1 ml. pumpe kan man altså måle ret præcist, der er intervaller ned til 0,01 ml det er 10 µg med den opløsning jeg foreslog.
Mener også at det virker bedst sublingualt og det kan godt blive lidt småsvært med 5 cl.

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 18:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
25I-Nbome er inaktivt oralt. Så det skal tages sublingualt, nasalt eller rektalt

Da jeg skulle opløse 25C-Nbnome, begyndte jeg at trippe meget mildt. Så et åndedrætsværn er nok en meget go' idé

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 19:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Pas på med det, drenge! Stoffet er kun omtrent en femtedel mindre potent end LSD

Det er vel snarere omtrent en femtedel så potent som LSD. Men det ændrer selvfølgelig ikke på at forsigtighed er på sin plads :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 20:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jan 2008 14:54
Indlæg: 187
Lige et par korte råd:

Selv med en god 0,001g (1mg læsbarhed) vægt til et 1500-2500, så skal I nok ikke regne med mere end 95% sikkerhed på måleresultatet på mængder under 25-30 mg. Derfor er det en god idé at tage højde for denne usikkerhed når I udregner hvor høj koncentrationen af 25I kan være i jeres opløsning. Læs: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=93149 Optimalt er det have det udstyr andre har nævnt (hjemmebygget glovebox evt. også) og en god, brugt vægt der måler til tiende- eller hundrendedele af milligram. De kan findes brugt på tysk eBay til 1500 og opefter (bemærk at de færreste der sælger den type vægte tilbyder fragt, derfor er det svært hvis de bestilles fra USA/UK, og nemmere når det er fra Tyskland).

Alt efter hvor koncentreret jeres opløsning er skal I desuden anskaffe jer noget til at trække den nødvendige mængde opløsning ud af beholderen. Hvis det er koncentreret til over 3 mg 25I per ml væske, så er det nok en god idé at anskaffe en mikropipette (Luksusoption koster ca 600-1200 kr og kan variere hvor meget væske den skal måle op til en ret bizar grad af præcision, fx 20-200uL med 1uL intervaller. Den billige løsning er at købe en mikropipette der kun kan tage den samme mængde væske af gangen, fx 20uL, 50uL, 100uL or so. De kan findes til omkring 100-150 kr. Husk også at købe mikropipettetips i den rigtige størrelse (de spidser der sidder på dem og som opløsningen bliver suget op i). Guide til mikropipettebrug: http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=youtube%20micropipette%20university&source=web&cd=1&ved=0CCUQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DuEy_NGDfo_8&ei=lkDNToutM4GCOrzSuZIP&usg=AFQjCNF_u9qI5T_9H-onzVKAHYk8bNN8Xg
Hvis opløsningen er lavere end 2 mg kan du nok nøjes med 1mL sprøjter (de lange og tynde; uden kanyler selvfølgelig). De er graderet ned til 0,01mL (100 graderinger per mL, eller 10uL per streg), men jeg ville ikke stole på at jeg kunne gradere med ligepræcis 10uL per streg, nok nærmere ville jeg regne i 0,1mL graderinger.

I bør læse alle de store Big & Dandy 25X tråde på BL:

http://www.bluelight.ru/vb/threads/518529-The-Big-and-Dandy-NBOMe-2C-C-(25C-NBOMe)-Thread-(New!)
http://www.bluelight.ru/vb/threads/591339-The-Big-amp-Dandy-25C-NBOMe-Thread-ver.-my-skin-feels-like-lightning
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=522482
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=551797

Pas nu på, og gå kun i gang med det hvis en del af del gode stofoplevelse for dig og din ven også inkluderer rigtig høje sikkerhedsniveauer. Alt i alt er det nok en bedre idé at vælge noget andet med et mere medgørligt terapeutisk index.


Senest rettet af Roland Griffiths 23 nov 2011 21:18, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 21:12 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Wtf skal man bruge glovebox til derhjemme? :P Hvis man har et stof, der dekomponerer i fri luft, er det nok ikke noget, man vil indtage alligevel. Studsede jeg lige over.

Ang. ovenstående med vægte, måleusikkerhed osv er det selvf rigtigt nok. Men i praksis har det nok ikke den store betydning. Det er nok de færreste RCs, der er over 90% i renhed. Og hvis man ikke kan regne med renheden af stofferne, kan man heller ikke regne med, hvad man vejer ud. Men for en sikkerheds skyld er det selvf optimalt at have en rigtig analysevægt i stedet for de billige lommevægte.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2011 23:30 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Wtf skal man bruge glovebox til derhjemme? :P Hvis man har et stof, der dekomponerer i fri luft, er det nok ikke noget, man vil indtage alligevel. Studsede jeg lige over.

Du kan altid bruge gloveboxen til at skærme vægten mod evt. ''vindpust'', på samme måde som glasmontrene omkring gode analysevægte gør det :wink: .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2011 10:29 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
aka. en gennemsigtig skål? Det har vist ikke så meget med en glovebox at gøre :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Glovebox

Man kan godt lave sin egen "glovebox" på 5 minutter. Men det kræver en vakuumpumpe og en beholder med argon eller nitrogen.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2011 10:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Ja, jeg forestillede mig der var tale om sådan en lo-tech hjemmelavet glovebox som folk tit bruger til svampedyrkning. Jeg tror trods alt at en fuldstændig inert atmosfære er lidt overkill til afvejning af en smule NBOMe-2C-I :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 nov 2011 23:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 nov 2009 00:15
Indlæg: 21
Geografisk sted: Hafnia
Jeg studsede lidt over Wiki-artiklen, bliver der lavet forskning med det i Danmark? (Refernce 3 og 6)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2011 00:06 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Jeg studsede lidt over Wiki-artiklen, bliver der lavet forskning med det i Danmark? (Refernce 3 og 6)


Du kunne jo have klikket på de referencer og fundet svaret.

Det er fra flg. to artikler:
"Radiosynthesis and in vivo evaluation of a series of substituted 11C-phenethylamines as 5-HT2A agonist PET tracers"
"Radiosynthesis and Evaluation of 11C-CIMBI-5 as a 5-HT2A Receptor Agonist Radioligand for PET"

Begge lavet på Riget.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team