Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Næste
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
det er altså også nemt at opstøve kontakterne... Især hvis man bare ENGANG imellem er til tramp...

Medlem

Jeg synes det er spøjst at folk går ud fra at jeg ikke kan skaffe MDMA, udelukkende fordi jeg nævner en kombination af RCer som jeg mener føles lige så godt som MDMA.
Hvordan kunne jeg ellers lave en sammenligning af de to? Har i tænkt over det?

Nogen mennesker har altså bare en nysgerrighed der ikke er til at slå ihjel, og hvis jeg mener at jeg har to RCer der giver god farmakologisk mening af kombinere, så gør jeg det fucking. 'Nuff said. Vær nu bare glad for at det er mig der leger forsøgskanin og deler mine erfaringer så i ikke behøver at bekymre jer om jeres eget helbred ;)

People, don't do as I do. Det er dårlig HR. Men jeg har nok viden i dette felt til at træffe nogle intelligente valg af kombinationer; det er langt fra bare hip som hap hvad jeg lige går og blander.

Admin
Brugeravatar

Der er ikke nogen RCs, der giver "farmakologisk mening" at blande^^

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan være mening i dette tilfælde kategoriseres som "et skvæt x-agonist og en knivspids y-genoptagshæmmer tilsættes stof z's ukendte farmakodynamik for at opnå en dejlig rus, kan serveres med et koldt glas hvidvin hvis dette ønskes". :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

4-ho-met: fantastisk

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Silvio Berlusconi skrev:
@ Onkel Fister
Du kan heller ikke stole på RC vendors, RC's bliver ofte lavet i Kina hvor der ingen kontrol er over laboratorierne.
Derudover bliver de forskellige stoffer ofte solgt som noget de ikke er, så du gambler også en del selvom du køber nogle RC's som til dels kan opfattes som semi-lovlige.

Den er jeg med på. Og du er vel også med at coke, speed, "E" osv. bliver lavet i statsanerkendte polske laboratorier i Colombias regnskov. Naturligvis med ugentlige eftersyn af Arbejdstilsynet.
Okay jeg omformulerer mig. Du KAN få (nogenlunde) rene stoffer fra Kina (RC's)*. Du KAN IKKE få rene illegale stoffer (med mindre du stjæler dem på et apotek, eller du laver dem selv i din garage osv bla bla)**.
At det så muligvis er dumt at indtage begge dele (hhv. "polske" og kinesiske stoffer) er en anden sag.

* Jeg er muligvis naiv.
** Jeg og alle jeg nogensinde har mødt, har hørt om, talt med, osv. osv. har muligvis bare dårlige connections.

Heldigvis er overstående ligegyldigt for du kan plukke/dyrkke svampe, dyrkke cannabis, valmuer, humle, rørgras. Bliv hippie og hold op med at købe din narko af fæle pengegriske gangstaz.

Medlem

Imp skrev:
Du må være i tvivl om hvad jeg mener. Hvis vi har et stof som MDMA der fremkalder eufori vil at frigive serotonin, noradrenalin og dopamin, og jeg har to stoffer som henholdsvist frigiver serotonin, og noradrenalin og dopamin, så giver det da mening, rent farmakologisk, at indtage en kombination af de to sidstnævnte, hvis man ønsker at emulere effekten af det førstnævnte.
Derudover er det billigere, det er lovligt, og der er som jeg ser det ikke større chance for få et beskidt produkt fra kina end fra en gadepusher.

Jeg synes også at have givet udtryk for at det er rigtig rigtig dårlig HR at følge i mit sted. Så jeg ved egentlig ikke hvorfor du tilsyneladende stadig sidder med en sur smag i munden, Imp! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Neurologi er langt mere kompliceret end + og -. Du kan slet ikke stille det op på den måde.

Admin
Brugeravatar

Beast skrev:
Imp skrev:
Du må være i tvivl om hvad jeg mener. Hvis vi har et stof som MDMA der fremkalder eufori vil at frigive serotonin, noradrenalin og dopamin, og jeg har to stoffer som henholdsvist frigiver serotonin, og noradrenalin og dopamin, så giver det da mening, rent farmakologisk, at indtage en kombination af de to sidstnævnte, hvis man ønsker at emulere effekten af det førstnævnte.
Derudover er det billigere, det er lovligt, og der er som jeg ser det ikke større chance for få et beskidt produkt fra kina end fra en gadepusher.

Jeg synes også at have givet udtryk for at det er rigtig rigtig dårlig HR at følge i mit sted. Så jeg ved egentlig ikke hvorfor du tilsyneladende stadig sidder med en sur smag i munden, Imp! ;)

Sidder skam ikke med en sur smag i munden :)
Jeg siger bare, at vi egentlig ikke ved, hvordan disse stoffer virker på kroppen. Og derfor mener jeg, det er omsonst at snakke om farmakologi i forbindelse med RCs.

-Jimmy Carter

Medlem

Jeg går ud fra at du refererer til MPA, da MDAIs farmakologi er veldokumenteret. Men du har ret i at kun en idiot går ud og tager en stor bunke af hver som førstegangsdosis. Det er naturligvis noget med at starte med 1 mg allergitest af stofferne uafhængigt og så arbejde sig op i dosis før man overhovedet overvejer at kombinere. Selvom det er RCs så kan man altså gøre det tilstrækkelig forsigtigt til at man ikke risikerer sit helbred.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Har fået et sample af Dermorphin. Har ikke prøvet det endnu, da det skulle være noget heftigt stads. Skriver en trip rapport når jeg har fundet ud af en korrekt dosis. Jeg har allerede mulighed for at afveje med fire decimale efter komma. Så skal jeg have facts i orden, så er jeg klar (:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://forum.opiophile.org/archive/index.php/t-331.html Det virker ved få mcg. så pas på med, at få det i øjnene, på tøjet eller indånde noget af det når du skal have det ud af posen/glasset. Medmindre du bruger åndedrætsværn, så vil du nok komme til at indtage lidt.

Og så noget helt andet: Nu hvor MXE er en PCP/Ketamine analog, hvordan ser det så ud med den mulige neurotoxicitet? Nu hvor PCP er kendt for at være meget neurotoxicisk, er det så ikke meget muligt at det samme er gældende ved MXE?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Luftkaptajnen skrev:
http://forum.opiophile.org/archive/index.php/t-331.html Det virker ved få mcg. så pas på med, at få det i øjnene, på tøjet eller indånde noget af det når du skal have det ud af posen/glasset. Medmindre du bruger åndedrætsværn, så vil du nok komme til at indtage lidt.

Og så noget helt andet: Nu hvor MXE er en PCP/Ketamine analog, hvordan ser det så ud med den mulige neurotoxicitet? Nu hvor PCP er kendt for at være meget neurotoxicisk, er det så ikke meget muligt at det samme er gældende ved MXE?

Går du fra det er Olney's lesions http://en.wikipedia.org/wiki/Olney%27s_lesions du snakker om. Det er vist ikke påvist at det forekommer i mennesker. Derudover er det muligvis en reversibel skade.

Interessant dog:
"Tests on rats indicate that 5-HT agonists like LSD and psilocybin prevent the neurotoxicity caused by NMDA receptor antagonists.[15]" :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så jeg mere rolig. Jeg læste lidt om PCP neurotoxicitet, og det blev udlagt som om det var fakta (underligt nok)

Citat:
Interessant dog:
"Tests on rats indicate that 5-HT agonists like LSD and psilocybin prevent the neurotoxicity caused by NMDA receptor antagonists.[15]" :)

Kunne være man skulle overveje det, men nu hvor Olneys Lession aldrig er blevet fundet i mennesker, og NMDA antagonist-brug har eksisteret i en del år nu...

Ikke desto mindre: hvis dosen af Psilocybin eller LSD er under "threshold", så kunne det da godt være, at det ville være en go´ idé :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Elsker ideen om at tage mere narko for at reducere skadesvirkningerne.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Elsker ideen om at tage mere narko for at reducere skadesvirkningerne.

HR på et narkoforum :cheers:

Edit : Sry for offtopic. Er lidt syndt for denne tråd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prøvede lige 6-APB igen med en god ven her i weekenden.
Det er sgu et fantastisk stof.
Vi tog 1½ pellet (ca. 150 mg) hver på en lokal bar, hvor vi sad og drak øl omringet af glade, fulde mennesker. Rusen opbyggede sig langsomt, og faldt fint i hak med de omgivende menneskers fuldhed; ingen opdagede vores pupillers øgede størrelse, og vi snakkede fint med alle.

Det sjove ved 6-APB er virkelig den måde rusen udfolder sig på. Der går mange timer før det når peaket, og selv der tænker man "gad vide om jeg er peaket". Til sidst trækker den sig lige så blødt som den indtraf. Supersmooth, super naturligt. Tømmermænd begrænser sig til træthed dagen efter, og der er ingen humørmæssig 'hangover' som nogle oplever på MDMA.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Comeup er nemmelig ufattelig langt på 5/6-apb'er, jeg har stadig 6-apb til gode men regner med at prøve det i den nærmeste fremtid.

En idé traf mig igår, ethylone + MDAI? kunne det virke? Ethylone mangler lidt "love" som methylone har, kunne man bruge MDAI til at få noget mere serotonin?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har ikke prøvet Ethylon/MBDB, så skal ikke kunne sige det. Jeg ved dog at MDAI og Methylon har VOLDSOM synergi, så du skal passe rigtig godt på med doserne hvis du prøver.

50 mg MDAI + 160 mg Methylon gjorde mig alt blæst, og endte i en semi-psykedelisk tilstand der ikke var videre behagelig. Overstimuleret og med visuals a la dem man får i en mild MDMA overdosis.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ethylone og MBDB er ikke det samme, du tænker på butylone som er BK-MBDB, jeg snakker om ethylone som er BK-MDEA.

Det var lige præcis denne synergi jeg ledte efter når ethylone ikke er så stærk.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]