Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Gammel tråd... Ved det, men hvad er en bombe egentlig? Bare almindelig amfetamin (pulver til næsen) som man putter i papir og sluger?

Lige præcis!

Medlem

Hvis man har glasskår i amfen, kan man så stadig lave en bombe?
Hvor meget papir skal man bruge?
Og hvordan lukker man bomben?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
på størrelse af et stort frimærke. husk hvis det er flerlag så skil dem fra hinanden.
lav en lille ring/hul mellem tommel og pegefinger og prop papiret derned så du får "en lille pose" så helder du dit "lort" i og snore toppen sammen som var det toppen af en "Jay" og æder det :D

-- Krystaller er lettere, de skal bare placeres i midten af papiret og tage hvert hjørne ind mod midten og rulle til en "bombe"

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem

Okay tak, det skal jeg da prøve en dag. Men hvad hvis der er glasskår i "lortet"?

Medlem

Jeg mener - hvad hvis posen åbner sig nede i mavesækken?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Den der skrøne med glas i, har jeg i hvert fald aldrig selv kunne bekræfte. Hvis du er bange for, at der kan være glas i dit amfetamin, kan du opløse det i vand, så ville evt. glas bundfælde. Så kan du derefter sortere vandet fra, inddampe det, og skrabe amfetaminen sammen, når vandet er fordampet.

(Rettet, da min hukommelse svigtede ;) )

Senest rettet af OverSoul 17 nov 2011 21:19, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

Jeg mener - hvad hvis posen åbner sig nede i mavesækken?

Så har det virket efter hensigten :wink: Selvom posen ikke skulle åbne sig i maven så bliver papiret jo opløst alligevel. Ideen er jo bare at få amfen ned i maven hvor det bliver optaget, at man pakker det ind i papir er for at gøre det lettere at sluge og for at undgå det meste af smagen, amf smager bestemt ikke godt. Der er også nogen der nævner gelatinekapsler, samme princip man bruger bare noget der er lavet til formålet, så undgår du også helt den grimme smag. Gelatinekapslen bliver selvfølgelig nedbrudt ret hurtigt i maven.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tror han tænker ift. glas ;) Men ja, det du skrive er da rigtigt :)

Junior medlem

Geografisk sted: norge
Den der skrøne med glas i, har jeg i hvert fald aldrig selv kunne bekræfte. Hvis du er ræd for der er glas i, kan du lave en simpel acetonevask, så får du sorteret glasset fra ;)

Man får vel ikke sorteret glas fra med acetonevask? Du får vel bare sorteret nogle urenheder fra og står tilbage med renere amf + glas = wuhuuu :D

Og er der nogen der har kilder på, eller selv har oplevet at der er glas i deres narko? det lyder for sygt! :hm:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Man får vel ikke sorteret glas fra med acetonevask? Du får vel bare sorteret nogle urenheder fra og står tilbage med renere amf + glas = wuhuuu :D

Gud, det er da vidst for længe siden jeg har haft gang i det trick, du har helt ret. Sorry for misinfo, jeg får lige rettet mit tidligere indlæg :)

Admin
Brugeravatar

Hvis der er glas i dit amfetamin, ville jeg råde dig til at smide det ud. Man kan godt slippe af med det ved en simpel filtrering, men hvis du ikke gør dette, er det meget, meget skadeligt at inhalere pulveriseret glas. Læs evt. wikipedia artiklen om det:
http://en.wikipedia.org/wiki/Silicosis

Men som de andre siger, er det en myte, at der er glasskår i narko. Problemet med myten er bare, at nogle folk tror på det, og derfor kan finde på at blande deres narko med glasskår. Hvilket gør dem meget mere skadelige, end de rene stoffer er.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Rent Narko uden glas = så er vi tilpas :D

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har aldrig oplevet at få amfetamin med glas (ellers har jeg bare ikke mærket det??), så jeg må også tilslutte mig dem der siger det er en myte.. Men hvis du er nervøs for at dit amfetamin indeholder glas, kan du vel opløse det i lunkent vand og filtrere? Så skulle eventuelle glasstykker gerne blive i filtret, og du kan inddampe din amfetamin-opløsning over en radiator - eller ved en ovn på 50 grader hvis du har travlt (tager dog nok stadig et par timer)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]