woooder skrev:
Jeg syntes også aftenen forløb ganske udemærket! men men men..
Crime, alt det du skriver er jo kun din oplevelse, du skriver bl.a. at der ingen smarte typer var.
Hvorfor var jeg så ved at få stjålet min bil lige foran indganen af en stor klam rockertype, og hvorfor var der en pigebande der stillede sig op og begyndte at skubbe til min ven uden han havde gjort noget som helst?
Og jeg så en med blod i hovedet der blev slæbt ud af vagterne.
Det er ikke for at skræmme folk, for hvis man ikk er ude på ballade, så får man det heller ikke!!
Fed fest, men nogen klamme typer iblandt og havde jeg haft en kniv havde jeg personligt stukket ham idioten ned der bryd ind i vores bil og sagde ''det er politiet!'' hvorefter han rev min ven ud og lagde ham ned og så blev jaget væk af nogen af hans bekendte der havde ondt af mig og min homie.
Men havde de ikk været der, så havde han tævet os begge og snuppen bilen, som enda var lånt. Enough said, og vi var overhovedet ikke provokerende, han kom løbende hen til os uden at være blevet provokeret.
ps. kun det halve af 1200 mødte op, og der var endnu en dj der heller ikke mødte op, kan ikk huske navnet.
Sidst vil jeg bare sige at vi ses til påske tam tam, jeg lader mig sku ikk slå ud af en lille dårlig oplevelse

Og endnu en gang bliver det bekræftet hvordan festerne og stemningen er - lige gyldigt hvordan man twister og drejer den.
Godt at høre I er okay, ok stramt at skulle få stjålet bilen.
Forstår slet ikke, at folk har lyst til at tage til disse fester, for ligegyldigt hvor knarkede folk er, og hvor prætentiøs stemningen måtte være (alle er knaste = alle har det fedt) så passer det bare ikke. Det kan godt være at det er musikken folk kommer for, men det skinner ikke igennem så meget som jeg ville ønske; for så ville det jo være fedt nok.
Det virker som om, at mange der kommer gør det for at vise, hvor meget coke de kan tage. Og det klammeste er, når man ser deres kæreste, som er endnu mere fucked (mere coke, Bettina?).