Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Crime skrev:
NeXu$ skrev:
Crime skrev:
formåede igen iår at blive så lam at jeg ik fattede hvor jeg var ½ af tiden, hesten lossede mig ned i nogle sorte huller indimellem

Det lyder jo skideskægt!!!

det var det skam osse ;)

Billede

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Crime skrev:
ZloR skrev:
Fed aften igår!

ye, vi stod samme sted nede bag højtalerne i hjørnet, så din trøje et par gange ;)

formåede igen iår at blive så lam at jeg ik fattede hvor jeg var ½ af tiden, hesten lossede mig ned i nogle sorte huller indimellem, du så os rimelig blæst ud ^^

Heh nice nok

mener faktisk du kom over til mig og sagde det var dig fra psychedelia, men var så ramt at jeg ikk kunne fokusere :D

Ja jeg stod og shufflede meget nede i højre hjørne hvor man kunne sidde ned
Min dame prøvede sit første virkelig trip på emma hvor hun sad med lukkede øjne og bare nød det :D

-Hun sagde det var det vildeste hun havde prøvet men ikk noget hun gad igen da hun synes det var irriterende at hun ikk kunne danse :D

Junior medlem

Hvis 100 vagter er nødvendige for at sørge for at festen ikke ender i kaos så tror jeg bare jeg holder mig langt væk.
Men det er da super at der er nogle af jer der syntes det er fedt - eller noget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
sikkert nok, kan sku ik huske særlig meget ^^

det var et super sted der i hjørnet, tæt på højtalere / massere plads og siddeplads / og godt med frisk luft og hurtigt udgang når man kogte over

fedt nok for din dame, første gang er altid så overvældene, og specielt sådan et sted, men selvom hun ik har fået danset så meget har hun sikkert haft sit livs aften ;)

ses til påske :), og så må vi lige tage os sammen og styre den koger, nu det anden gang i træk det går over gevind ^^

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fipskæg skrev:
Hvis 100 vagter er nødvendige for at sørge for at festen ikke ender i kaos så tror jeg bare jeg holder mig langt væk.
Men det er da super at der er nogle af jer der syntes det er fedt - eller noget.

nu skal i os til at brokke jer over der er for meget sikkerhed ? hold da kæft xD

25-30 af vagterne stod ude foran og visiterede folk osv, så vente tiden på at komme ind var ca 30-45 sec. der er altså op mod 7000+ mennesker, fordelt over 3 store scener og et kæmpe areal, meget større end de forrige gange

jeg syntes det var god stil, der var hele tiden nogle i nærheden til at hjælpe og vejlede og holde styr på festen, jeg kunne skam godt have undværet dem da der ingen problemer var, men det gir da helt sikkert en tryghed for folk som jer der er ved at skide i bukserne hver gang i ser en tatto

Junior medlem

Det er da for nederen at der hele taget er brug for det, det er DET der er problemet - ikke selve vagterne.
Prøv lige at se det lige oppefra.
Og at så mange af jer taler ned til folk der ikke er til det og foretrækker fester hvor der ikke er brug for vagter fordi der er ikke er noget attitude-problem og skriver at de er tøsedrenge og bange for at tisse i bukserne viser netop hvad problemet blandt andet består i.
Men hvis det er sådan i synes det er fedt at opføre sig så er Tam Tam nok det helt rigtige sted til jer alligevel.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

der er bare 1 ting du ik fatter, fordi DU ik kan have det fedt til de fester betyder det ikke at vi andre ik kan

så hold jer væk og la vær med at brokke jer 24/7, der er ingen der tvinger jer til at tage derind

Medlem

Fipskæg skrev:
Det er da for nederen at der hele taget er brug for det, det er DET der er problemet - ikke selve vagterne.
Og at så mange af jer taler ned til folk der ikke er til det og foretrækker fester hvor der ikke er brug for vagter fordi der er ikke er noget attitude-problem og skriver at de er tøsedrenge og bange for at tisse i bukserne viser netop hvad problemet blandt andet består i.
Men hvis det er sådan i synes det er fedt at opføre sig så er Tam Tam nok det helt rigtige sted til jer alligevel.

Hold nu kæft. Selvfølgelig skal sikkerheden være i top til sådan et stort arrangement. Uanset om der er oplevet ballade eller ej til de tidligere events.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Timbow skrev:
Fipskæg skrev:

Hold nu kæft. Selvfølgelig skal sikkerheden være i top til sådan et stort arrangement. Uanset om der er oplevet ballade eller ej til de tidligere events.

intet ved tam tam er godt nok, heller ik tilpas sikkerhed, så er der os noget galt xD

tror det bunder mest ud i at en retarderet rocker lign type helt blæst på en dårlig dag har kommenteret hans lange hår og nu hater han bare alt hvad han kan på hele arrangementet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Crime skrev:

så hold jer væk og la vær med at brokke jer 24/7, der er ingen der tvinger jer til at tage derind

Du ka godt regne med at jeg blir ved med at brokke mig til evig tid.
Jeg og mange andre blev røvrendt på det groveste, og det er ikke blevet glemt.

Spillede 1200 så? eller ka I overhovedet huske om det fedt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg var ædru (drak 3 genstande på 9 timer), og 1200 var okay. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja alle dem som de sagde kom, kom selvfølgelig også, stilen til tam tam er lagt meget om

undtagen astrix self, men han havde lavet en undskyldnings video med forklaring og det havde ikke noget med tam tam at gøre, en brøler fra astrix managers side

skulle ik undre mig at det var noget rigtigt lort for 8-9 år siden, men de gange hvor jeg har været der inden for de sidste 2 år har der været styr på tingene bortset fra nogle kegler der boksede rundt udenfor sidste år, og det bliver bedre og bedre med tiden, de lærer jo osse af deres fejl

så i burde snart skifte jeres fordomme ud, de der oldgamle nogle holder altså ik mere

Junior medlem

Fipskæg skrev:

Ej come on, intet er åbenbart godt nok? Better be safe than sorry! Men fair at du ikke gider, men at der er masser af personale til at passe på en, er da godt nok den dårligste grund jeg har hørt længe! Roskilde Festival har sgu da endda et sted hvor folk kan komme med deres brækkede lemmer, hvis dét skulle ske, samt masser af politi. Det ser jeg intet galt i.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Crime skrev:
ja alle dem som de sagde kom, kom selvfølgelig også, stilen til tam tam er lagt meget om

undtagen astrix self, men han havde lavet en undskyldnings video med forklaring og det havde ikke noget med tam tam at gøre, en brøler fra astrix managers side

skulle ik undre mig at det var noget rigtigt lort for 8-9 år siden, men de gange hvor jeg har været der inden for de sidste 2 år har der været styr på tingene bortset fra nogle kegler der boksede rundt udenfor sidste år, og det bliver bedre og bedre med tiden, de lærer jo osse af deres fejl

så i burde snart skifte jeres fordomme ud, de der oldgamle nogle holder altså ik mere

Mener at have hørt, at der var en del der ikke blev lukket ind i indgangen sidste år, selvom de havde billet, fordi der var for mange mennesker.

Desuden kan det aldrig tilgives, at arrangørene bag 'Tam Tam' truer og tæver andre festarrangører og dj's og ødelægger deres udstyr hvis de holder fester og booker navne som kan konkurrere med deres egne.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Billede

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Billede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg fik et par øl i lørdags og blev efterfølgerne lokket der ind. I forhold til al den negative omtale synes jeg faktisk eventet forløb fint nok. Der jeg kom var der ingen kø til hverken døren eller gaderoben. De samme typer som til de fleste andre af den slags arrangementer i København. Sun project og astral projection var helt klart de fedeste. Jeg tror ikke helt på at 1200 mics spillede, bortset fra high paradise, husker jeg ikke andet af deres musik blev spillet.

Junior medlem

Jeg syntes også aftenen forløb ganske udemærket! men men men..
Crime, alt det du skriver er jo kun din oplevelse, du skriver bl.a. at der ingen smarte typer var.

Hvorfor var jeg så ved at få stjålet min bil lige foran indganen af en stor klam rockertype, og hvorfor var der en pigebande der stillede sig op og begyndte at skubbe til min ven uden han havde gjort noget som helst?

Og jeg så en med blod i hovedet der blev slæbt ud af vagterne.

Det er ikke for at skræmme folk, for hvis man ikk er ude på ballade, så får man det heller ikke!!

Fed fest, men nogen klamme typer iblandt og havde jeg haft en kniv havde jeg personligt stukket ham idioten ned der bryd ind i vores bil og sagde ''det er politiet!'' hvorefter han rev min ven ud og lagde ham ned og så blev jaget væk af nogen af hans bekendte der havde ondt af mig og min homie.

Men havde de ikk været der, så havde han tævet os begge og snuppen bilen, som enda var lånt. Enough said, og vi var overhovedet ikke provokerende, han kom løbende hen til os uden at være blevet provokeret.

ps. kun det halve af 1200 mødte op, og der var endnu en dj der heller ikke mødte op, kan ikk huske navnet.

Sidst vil jeg bare sige at vi ses til påske tam tam, jeg lader mig sku ikk slå ud af en lille dårlig oplevelse :)

Medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
Crime skrev:
ZloR skrev:
Fed aften igår!

ye, vi stod samme sted nede bag højtalerne i hjørnet, så din trøje et par gange ;)

formåede igen iår at blive så lam at jeg ik fattede hvor jeg var ½ af tiden, hesten lossede mig ned i nogle sorte huller indimellem, du så os rimelig blæst ud ^^

Heh nice nok

mener faktisk du kom over til mig og sagde det var dig fra psychedelia, men var så ramt at jeg ikk kunne fokusere :D

Ja jeg stod og shufflede meget nede i højre hjørne hvor man kunne sidde ned
Min dame prøvede sit første virkelig trip på emma hvor hun sad med lukkede øjne og bare nød det :D

-Hun sagde det var det vildeste hun havde prøvet men ikk noget hun gad igen da hun synes det var irriterende at hun ikk kunne danse :D

Shuffler man nu også til psytance? Sejt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

woooder skrev:
Jeg syntes også aftenen forløb ganske udemærket! men men men..
Crime, alt det du skriver er jo kun din oplevelse, du skriver bl.a. at der ingen smarte typer var.

Hvorfor var jeg så ved at få stjålet min bil lige foran indganen af en stor klam rockertype, og hvorfor var der en pigebande der stillede sig op og begyndte at skubbe til min ven uden han havde gjort noget som helst?

Og jeg så en med blod i hovedet der blev slæbt ud af vagterne.

Det er ikke for at skræmme folk, for hvis man ikk er ude på ballade, så får man det heller ikke!!

Fed fest, men nogen klamme typer iblandt og havde jeg haft en kniv havde jeg personligt stukket ham idioten ned der bryd ind i vores bil og sagde ''det er politiet!'' hvorefter han rev min ven ud og lagde ham ned og så blev jaget væk af nogen af hans bekendte der havde ondt af mig og min homie.

Men havde de ikk været der, så havde han tævet os begge og snuppen bilen, som enda var lånt. Enough said, og vi var overhovedet ikke provokerende, han kom løbende hen til os uden at være blevet provokeret.

ps. kun det halve af 1200 mødte op, og der var endnu en dj der heller ikke mødte op, kan ikk huske navnet.

Sidst vil jeg bare sige at vi ses til påske tam tam, jeg lader mig sku ikk slå ud af en lille dårlig oplevelse :)

Og endnu en gang bliver det bekræftet hvordan festerne og stemningen er - lige gyldigt hvordan man twister og drejer den.
Godt at høre I er okay, ok stramt at skulle få stjålet bilen.

Forstår slet ikke, at folk har lyst til at tage til disse fester, for ligegyldigt hvor knarkede folk er, og hvor prætentiøs stemningen måtte være (alle er knaste = alle har det fedt) så passer det bare ikke. Det kan godt være at det er musikken folk kommer for, men det skinner ikke igennem så meget som jeg ville ønske; for så ville det jo være fedt nok.
Det virker som om, at mange der kommer gør det for at vise, hvor meget coke de kan tage. Og det klammeste er, når man ser deres kæreste, som er endnu mere fucked (mere coke, Bettina?).

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]