Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Vi støtter sgu rockerne nok ved at købe deres skod tjald.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvordan kan det så være det ikke sker til pryme eller xstatic som også er techno fester i DK?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Silvio Berlusconi skrev:
Det er fandme en rådden holdning crime.
Hvis du ikke ser det som et problem at der er en der bliver stukket ned er der noget helt skudt af oppe i din hjerne - og så'n er det bar'!

okey, jeg er opvokset på indre nørrebro, jeg har min gang i indre by i nogle fuckt up miljøer

jeg syntes på ingen måde det ikke er et problem eller at det ikke er langt ude, men det sker alle fucking steder, skulle jeg så aldrig gå på gaden eller tage til fester ? fordi der bliver folk jo os stukket ned og skudt.

fordi der er blevet skudt eller stukket 1 ned et sted, så kan man aldrig gå i byen der mer ? så kan du udelukke hele københavn

i skal ik tro jeg syntes at det er fedt sådan som det er nu, men oplevelsen og mussiken overskygger de rådne ting ved festen for mig

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Roskilde Festival er et ret godt eksempel på at man kan holde en laaang løsslupen fest med tusindvis af påvirkede unge mennesker uden at det kommer til nævneværdige voldelige episoder. Der ER pinedød mange brodne kar i det elektroniske festmiljø, og det er også en af grundene til at jeg sjældent gider de store københavnske fester.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Crime skrev:
well, så burde du holde dig væk fra alle gader og fester, for folk bliver smadret/stukket/skudt alle steder

når 5-7 tusind mennesker er sammen til en techno fest og ik alle er på kærlige drugs så vil der altid opstå problemer

det har sådan set ik noget med arrangementet at gøre, det er sådan danmark og vores nattelivs kultur er nu om dage

går der 1 weekend uden der er skyderi/stikkeri/masse slagsmål i nattelivet ? hmm, og det er med fester på nogle hundrede mennesker

i forhold til at der kommer 5000-7000 mennesker er det vildt i sig selv at der ik er mere ballade end der er

og ang deres måde at holde festen på er der altså sket en hel del på de 8-9 år, sidste gang havde jeg ik nogen billet, så jeg måtte tage ind kl 9 og købe en i døren for derefter at tage til førfest og vente til 11-12 tiden, jeg fik et lille stempel på hånden og smuttede, da jeg kom tilbage og sagde jeg havde fået stempel kiggede de ingengang efter stemplet men sendte mig bare ind uden probs. det var lidt problemer med garderoben men det var dockens ukompetente medarbejde som ødelagde det, ellers var der ingen problemer udover en der blev stukket ned, men igen, 7000 mennesker 1 sted helt skudt af, det er meningen det skal gå galt på en eller anden måde, kan så fortælle dig at dem der fik på munden helt selv havde bedt om den ved at spille op og starte slåskamp, og hvor dum er man så ? det handler bare om at passe sig selv og styre sin blæser, så går det ik udover dig hvis der skulle være nogle idioter imellem

Det er jo noget værre ævl, selvfølgelig kan man ikke føle sig sikker nogen steder, og i princippet kan jeg komme til at stikke mig ihjel hjemme i køkkenet. Men sådan noget høre altså ikke hjemme til et psy event.
Jeg tror du har misforstået psy kulturen fuldstændigt, ligesom alle dine rocker vener. Selvfølgelig skal der ikke stikkes nogen ned til et arrangement, det siger jo sig selv.
Men dit argument med at når en vis mængde mennesker er samlet, opstår der altid problemer, holder altså ikke. Jeg var ude på Christiania for to uger siden til fødselsdagen. Der var der ca. 50.000 mennesker siges der, og ingen ballade overhovedet. Og der var ingen vagter eller politi tilstede. Der hele kan nok kun tilskrives den gode stemning og karma, som er ikke eksisterende til Tam Tam.

Men held og lykke med fortsat at overbevise mig om at der er en god karma og stemning til Tam Tam.

P.L.U.R.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

og hvorfor var der ingen ballade ? fordi folk ved at hvis de laver ballade på staden for de klaps

hva sker der hvis folk udenfra staden slås derinde ? de får røvfuld af alle pusherne som i og sig er samme mennesker som er med til tam tam

hva skete der da en dude blev taget for at prøve at sælge derinde ? kan blev trampet af 25 mennesker og folk med bat til han lå og rallede ihjel udenfor og sådan er miljøet

så hvis man ik støtter dårlig stemning og karma så lad vær med at komme på staden ? er det sådan man skal stille det op ?

men anyway, lad os lade den ligge og så tager vi hver især til de fester vi vil

god aften !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Crime skrev:
jeg syntes på ingen måde det ikke er et problem

Paspå med at at lave pleonasmer når du skriver. Det kan nemt misforstås ;)

Nå, det var lige et lille sidespring, carry on...

Senest rettet af snufkin 16 okt 2011 12:27, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Hvordan kan det så være det ikke sker til pryme eller xstatic som også er techno fester i DK?

Fordi det er nogle dybt fornuftige mennesker der arrangerer det. Voksne, med job, uden narko, med kærlighed til musikgenren. Ingen indblanding i rockermiljø.

Junior medlem

Geografisk sted: København
Snufkin skrev:

Hehe, ja det er jeg udemærket klar over, men som jeg skrev tidligere bryder jeg mig ikke om at være til et arrangement hvor folk bliver stukket ned og dør.
Det er bare ikke i orden, det skaber ikke den rette stemning for mig, og giver mig en dårlig smag i munden. Og der er ikke i den rette ånd synes jeg

Nu var der ingen, som blev stukket ned inde til den omtalte tam tam, men derimod uden for indgangen.. Jeg var derinde og tror virkelig de færreste inde til eventet egentlig opfattede hvad der foregik ude foran indgangen. Nogle muligvis fordi de var blæste, men de fleste fordi DET IKKE SKETE INDE TIL TAM TAM, så derfor var det slet ik muligt for os at opdage episoden. Og hvad der sker ude for Docken er jo i princippet heller ikke arrangørernes ansvar, så længe det sørger for roen inde, og det gjorde de! (Dog gik nogle i panik, da rygtet spredte sig og tog hjem, men de fleste havde en god aften!)

Ps. Har oplevet voldsommere ting inde i byen i forhold til tam tam, små steder med almindelige og stille typer..

Ikke at modsige arrangørerne muligvis er inkompetente, for det ved jeg ikke en skid om. Men sys det er vigtigt at fakta er på plads fx omkring det flere gange omtalte knivstikkeri, for det har det da bestemt ikke været, og så er det i min verden ugyldig materiale at ligge på bordet!

Junior medlem

Ærlig talt, hvor latterligt er det lige at man skal skynde sig at bukke og feje for visse personer hvis man vil gå til fest og ikke have tæsk?
Det er da for åndsvagt og dem der forsvarer det kender vil simpelthen ikke til andre festmiljøer og glorificerer derfor dette da de aldrig har været til et rigtigt rave hvor kærligheden flyder mellem alle og hvor Brianerne mest af alt føler sig udenfor hvis de starter med attitiude-legen - selv den mest pumpede og tribal-tatoverede fyr kan gøres til en blød killing sådan et sted.
De kender det bare ikke.

Og så kan alt det pis med at "der ikke sker noget hvis man bare ikke gør dem noget og ikke nedstirrer dem og siger undskyld hvis man kommer til at røre ved dem" (ved en fest hvor man står proppet sammen lol!) let skydes ned - jeg er flere gange blevet truet med tæv af de typer til den slags fester (som jeg naturligvis ikke går til længere, men man skal jo opleve det for at kunne kritisere det) fordi jeg ser anderledes ud end dem.
De har prøvet at mobbe mig ud fra festen ved umotiveret af mig at følge efter mig i længere tid, truet med tæv hvis jeg dansede i visse dele af salen og fortalt mig at jeg var en skide bøsse fordi mit hår åbenbart er for langt.
Dem af jer der stadig forsvarer disse typer og synes det er ligemeget af de invaderer festerne ("ååååh, der er jo bare 7-8% rockere - det er jo heeeelt harmløst" - geez) er sgu tabt bag en vogn og jeg skyder på at i ligger i samme kategori som Brianerne.

Junior medlem

Og nå ja, det er da rigtigt - knivstikkeriet foregik ved køen ind til festen og lige foran indgangen fordi at dørmændende ikke lukker folk med knive ind så de har måttet vente på vedkommende derude.
Det beviser jo helt klart at det iiiiintet har at gøre med festen eller folkene til dem men ville have sket lige der hvor det skete selv hvis festen ikke blev holdt. :mrgreen:
Det er sgu en tam undskyldning.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

NeXu$ skrev:
Puny_pete skrev:

Fordi det er nogle dybt fornuftige mennesker der arrangerer det. Voksne, med job, uden narko, med kærlighed til musikgenren. Ingen indblanding i rockermiljø.

Det var et retorisk spørgsmål Nexus :lol: :lol:

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg var ikke helt skarp i formiddags. :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

igen var det en kæmpe succes

jeg kom ind på under 1 min pga de har lavet en bedre indgang

de har lavet området en del større

der var nok 100 vagter tilstede og de var alle steder hele tiden

så vidt jeg ved var der ik så meget som 1 slagsmål til festen, alle dem jeg har hørt fra derinde har sagt der ingen problemer var

og som sædvanlig var viben helt i top, ingen sure miner eller smarte typer alle var glade og helt skudt af

anlægget på mainstage var os blevet en del bedre siden sidst

det fint nok nogle af jer ik har lyst til at deltage, det bare ærgeligt for jer, men der er altså mange som kan have en fed oplevelse derinde, jeg har værtfald en hver gang, og jeg er helt sikker på jeg kan finde værtfald 5000 andre gæster som syntes det samme

Junior medlem

Winter Tam Tam var fantastisk fedt, alle de pumpede fyre var fantastiske at se på, når de gav high-five til forbigående, og smilede blot hvis man stødte ind i dem. Intet hate overhovedet!
Jeg oplevede personligt INTET ubehageligt overhovedet, og jeg var der fra start til slut. Og ligesom Crime siger, var der en masse security ude ved danseområderne, som også var rigtig imødekommende og gerne ville hjælpe hvis der var noget.

Hvis man smiler til verden, smiler verden til dig! ;) Det er den attitude man skal gå ind med. Folk fyrede den max af, det var så fucking fedt!

Og jeg hørte btw intet til nogen der blev stukket ned?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
chills4me skrev:
Og jeg hørte btw intet til nogen der blev stukket ned?

Det er jo nok ikke Tam Tam i denne weekend de mener.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Fed aften igår!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
Fed aften igår!

ye, vi stod samme sted nede bag højtalerne i hjørnet, så din trøje et par gange ;)

formåede igen iår at blive så lam at jeg ik fattede hvor jeg var ½ af tiden, hesten lossede mig ned i nogle sorte huller indimellem, du så os rimelig blæst ud ^^

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Crime skrev:
formåede igen iår at blive så lam at jeg ik fattede hvor jeg var ½ af tiden, hesten lossede mig ned i nogle sorte huller indimellem

Det lyder jo skideskægt!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

NeXu$ skrev:
Crime skrev:
formåede igen iår at blive så lam at jeg ik fattede hvor jeg var ½ af tiden, hesten lossede mig ned i nogle sorte huller indimellem

Det lyder jo skideskægt!!!

det var det skam osse ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]