Crime skrev:
well, så burde du holde dig væk fra alle gader og fester, for folk bliver smadret/stukket/skudt alle steder
når 5-7 tusind mennesker er sammen til en techno fest og ik alle er på kærlige drugs så vil der altid opstå problemer
det har sådan set ik noget med arrangementet at gøre, det er sådan danmark og vores nattelivs kultur er nu om dage
går der 1 weekend uden der er skyderi/stikkeri/masse slagsmål i nattelivet ? hmm, og det er med fester på nogle hundrede mennesker
i forhold til at der kommer 5000-7000 mennesker er det vildt i sig selv at der ik er mere ballade end der er
og ang deres måde at holde festen på er der altså sket en hel del på de 8-9 år, sidste gang havde jeg ik nogen billet, så jeg måtte tage ind kl 9 og købe en i døren for derefter at tage til førfest og vente til 11-12 tiden, jeg fik et lille stempel på hånden og smuttede, da jeg kom tilbage og sagde jeg havde fået stempel kiggede de ingengang efter stemplet men sendte mig bare ind uden probs. det var lidt problemer med garderoben men det var dockens ukompetente medarbejde som ødelagde det, ellers var der ingen problemer udover en der blev stukket ned, men igen, 7000 mennesker 1 sted helt skudt af, det er meningen det skal gå galt på en eller anden måde, kan så fortælle dig at dem der fik på munden helt selv havde bedt om den ved at spille op og starte slåskamp, og hvor dum er man så ? det handler bare om at passe sig selv og styre sin blæser, så går det ik udover dig hvis der skulle være nogle idioter imellem
Det er jo noget værre ævl, selvfølgelig kan man ikke føle sig sikker nogen steder, og i princippet kan jeg komme til at stikke mig ihjel hjemme i køkkenet. Men sådan noget høre altså ikke hjemme til et psy event.
Jeg tror du har misforstået psy kulturen fuldstændigt, ligesom alle dine rocker vener. Selvfølgelig skal der ikke stikkes nogen ned til et arrangement, det siger jo sig selv.
Men dit argument med at når en vis mængde mennesker er samlet, opstår der altid problemer, holder altså ikke. Jeg var ude på Christiania for to uger siden til fødselsdagen. Der var der ca. 50.000 mennesker siges der, og ingen ballade overhovedet. Og der var ingen vagter eller politi tilstede. Der hele kan nok kun tilskrives den gode stemning og karma, som er ikke eksisterende til Tam Tam.
Men held og lykke med fortsat at overbevise mig om at der er en god karma og stemning til Tam Tam.
P.L.U.R.