Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
rbp skrev:
ZloR skrev:
Jesper bliver ved med at sige 1200mics spiller

så det må man jo stole på

Så du stoler mere på arrangøren (Går jeg ud fra det er), end artisten selv?

Citat:
NEWSFLASH: 1200 MICs IS NOT PLAYING LIVE AT THE COPENHAGEN WINTER TAM TAM PARTY THIS WEEKEND ! THIS IS A MISTAKE...

Har der ikke før været en del snyd med kunstnerne til Tam Tam arrangmenter?

Jo der har været en masse snyd før.

edeeo skrev:
ADVARSEL!!!

De er nogen mega idioter dem der holder de fester. Købte en gang en billet i forsalg til påske tam tam, og da vi kom derud var der en kæmpe kø, og de lukkede ikke flere mennesker ind, også selvom man havde billet. Efter vi havde stået i 2-3 timer og ventet, besluttede vi os for at skride. Brugte så lige 180 kr på at stå og fryse i 2-3 timer.

HOLD KÆFT NOGEN SPADSERER. :evil: :evil: :evil: :evil:

Desuden er disse arangementer i mine øjne præget af mega dårlig stemning og karma. Oplevede til anden fest de holdte ude på Halvandet. Der havde de sat nogen skildte op ude på toiletterne, hvor der stod man ikke måtte drikke vandet pga. forurening. Vandet kostede så 20 kr. i baren, men da de så løb tør for vand ud på natten, solgte de bare det samme vand fra hanen til 20 kr.

Nu er det bare sådan at jeg tilfældevis også boede ude på holmen dengang og det var rigtig nok at vandet for forurenet, kommunen havde dog ikke erklæret vandet for skadeligt, medmindre man boede derude, og kun drak det vand

Håber I alle samme får en virkelig elendig fest, som bliver lukket af politiet kl 01. Og at i ALDRIG vil støtte dem igen.

Medlem

Chicago kommer ikke på lørdag, han har lige skrevet dette:
IT'S 2 FREEDOM FESTIVAL REUNION PARTIES THIS WEEKEND IN PORTUGAL, i'LL BE DJ ING FRI.NITE IN PORTO, AND SAT. NITE IN LISBON, READY TO ALL GET REALLY HIGH TOGETHER ON THE MUSIC. LET'S ROCK AGAIN !

og hvis han ikke kommer til et 1200 dj set tror jeg heller ikke raja ram flyver ind for dagen men jeg kan jo blive overrasket. Selv regner jeg med at riktam og bansi bare kommer og vender lidt plader.

Medlem

Det her ligner allerede lidt en Espark klassiker løfter alle vegne en del acts der ikke selv siger de kommer.
Glæder mig til at høre hvor mange af de lovede der kommer alt i alt.
Eller om nogen er sane nok derude til at opdage hvem der spiller playback

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
ganjagandalf skrev:
Hav en super god fest!!!

.. men lov mig, at tage en tur til det mørke jylland, og oplev en helt anden vibe, til de mindre fester!!!

Man behøves nu ikke at tage til det mørke jylland for at opleve det.
Vi har stadig Rowdy, som holder nogle geniale fester her i KBH.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Snufkin skrev:
Håber I alle samme får en virkelig elendig fest, som bliver lukket af politiet kl 01. Og at i ALDRIG vil støtte dem igen.

Du har en aversion mod folkene bag Tam Tam'erne, det er efterhånden modtaget, men hvorfor forbander du andre folk der tager dertil for at feste? Og jeg har læst hvad du synes der var råddent ved den fest du var til.
Hvis du finder et skod i en trøffel, bliver du så også sur på alle andre kunder der handler i bagerforretningen efterfølgende?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
så det sku iaften det går løs !

emma er sadlet og klar til at ride, yehaaa

ses derinde til dem som ik er bange for at blive spist af store rockere ;)

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Kom over og sig hey hvis du ser min emma trøje ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

skal jeg gøre, men chancen for jeg ik fatter en skid er nok rimelig stor ^^

Medlem

haha ^^
jeg holder faktisk lidt igen idag. da jeg skal kunne shuffle ordenlig lige købt nogle ordenlig bukser osv :D

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tror os jeg skal holde lidt igen iår, det blev lige en tand for vildt sidst

kunne ik huske andet fra festen end nogle små flashbacks af at stå imellem 2000 mennesker og bare være helt lost, fik avide jeg havde siddet og haft mærkelige samtaler med folk igennem min slukkede telefon?. for derefter at kigge på min kammerat som jeg kom med til festen og havde været sammen med hele dagen, og spørge om hvornår faen han var kommet og hilste pænt på ham, haha

Billede

bizzare + vibetribe sammen :shock:, hvad kunne man mere ønske sig

det bliver vildt

Medlem

Bliver hjernedødt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Crime skrev:
så det sku iaften det går løs !

emma er sadlet og klar til at ride, yehaaa

ses derinde til dem som ik er bange for at blive spist af store rockere ;)

Du har fuldstændig ret.
Jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt bange for sådan nogen typer, det er en af grundene til at jeg ikke kommer ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

du skal skam ik være bange for dem dude

1. folk tror det er en rocker fest kun med rockere fordi det er hvad folk gør det til, men prøv at kig på videoerne derinde fra, hvor mange af de typer er det lige man ser, 1 ud af 15 ?

2. de gør dig ikke noget hvis du ik selv spiller smart eller står og nedstire dem

3. hvis du er uheldig og ramme en af dem eller lign, så nakker de dig ikke bare, det skete flere gange for mig sidst og hvis man bare er hurtig til at sige undskyld mester med et smil på læben så smiler de bare tilbage, de er jo helt skudt af på emma ellersammen, de fremstår ikke sure eller voldelige overhovedet

hvis man kan styre sin blæser og bare passe sig selv så er det vitterligt ik noget at være bange for, værtfald ik udover alle de andre bar/diskos/etc i hele indre by og frek.s jomfru ane gade

har du selv været derinde før eller er det bare folks bullshit og fordomme du bedømmer på ?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Crime skrev:

1. folk tror det er en rocker fest kun med rockere fordi det er hvad folk gør det til, men prøv at kig på videoerne derinde fra, hvor mange af de typer er det lige man ser, 1 ud af 15 ?

2. de gør dig ikke noget hvis du ik selv spiller smart eller står og nedstire dem

3. hvis du er uheldig og ramme en af dem eller lign, så nakker de dig ikke bare, det skete flere gange for mig sidst og hvis man bare er hurtig til at sige undskyld mester med et smil på læben så smiler de bare tilbage, de er jo helt skudt af på emma ellersammen, de fremstår ikke sure eller voldelige overhovedet

hvis man kan styre sin blæser og bare passe sig selv så er det vitterligt ik noget at være bange for, værtfald ik udover alle de andre bar/diskos/etc i hele indre by og frek.s jomfru ane gade
...

Wow... Really?

Medlem

Så starter vi snart opvarmningen til tam tam!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Vil du også komme ind og skrive opdateringer her i tråden hver time ZloR?
Jeg er åh så spændt på hvor fed en oplevelser du har derinde, så det kunne være helt og aldeles zuper hvis du gider holde mig opdateret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Crime skrev:

har du selv været derinde før eller er det bare folks bullshit og fordomme du bedømmer på ?

Hehe, ja det er jeg udemærket klar over, men som jeg skrev tidligere bryder jeg mig ikke om at være til et arrangement hvor folk bliver stukket ned og dør.
Det er bare ikke i orden, det skaber ikke den rette stemning for mig, og giver mig en dårlig smag i munden. Og der er ikke i den rette ånd synes jeg

Og jo, prøvede at tage til et Tam Tam arrangement for en 8-9 år siden, som jeg beskrev tidligere. Det var ikke nogen succes

Dedikeret medlem
Brugeravatar

well, så burde du holde dig væk fra alle gader og fester, for folk bliver smadret/stukket/skudt alle steder

når 5-7 tusind mennesker er sammen til en techno fest og ik alle er på kærlige drugs så vil der altid opstå problemer

det har sådan set ik noget med arrangementet at gøre, det er sådan danmark og vores nattelivs kultur er nu om dage

går der 1 weekend uden der er skyderi/stikkeri/masse slagsmål i nattelivet ? hmm, og det er med fester på nogle hundrede mennesker

i forhold til at der kommer 5000-7000 mennesker er det vildt i sig selv at der ik er mere ballade end der er

og ang deres måde at holde festen på er der altså sket en hel del på de 8-9 år, sidste gang havde jeg ik nogen billet, så jeg måtte tage ind kl 9 og købe en i døren for derefter at tage til førfest og vente til 11-12 tiden, jeg fik et lille stempel på hånden og smuttede, da jeg kom tilbage og sagde jeg havde fået stempel kiggede de ingengang efter stemplet men sendte mig bare ind uden probs. det var lidt problemer med garderoben men det var dockens ukompetente medarbejde som ødelagde det, ellers var der ingen problemer udover en der blev stukket ned, men igen, 7000 mennesker 1 sted helt skudt af, det er meningen det skal gå galt på en eller anden måde, kan så fortælle dig at dem der fik på munden helt selv havde bedt om den ved at spille op og starte slåskamp, og hvor dum er man så ? det handler bare om at passe sig selv og styre sin blæser, så går det ik udover dig hvis der skulle være nogle idioter imellem

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Det er fandme en rådden holdning crime.
Hvis du ikke ser det som et problem at der er en der bliver stukket ned er der noget helt skudt af oppe i din hjerne - og så'n er det bar'!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]