NeXu$ skrev:
Jeg synes jeg har hørt om folk der har taget amfetamin i en uge - jeg tror man har det rigtig skidt der. Men jeg tror også at man har det rigtig skidt hvis man ikke har sovet i en uge og været ædru. Jeg synes jeg får det fysisk dårligt hvis jeg har været vågen i 24 timer, og nogle gange også hvis jeg ikke har sovet nok. Jeg tror man ville have det RIGTIG skidt hvis man var ædru og ikke sov så lang tid. Men jeg tror man ville falde sammen til sidst. Der er lavet undersøgelser der har vist at lyd, lys og bevægelse ikke kan holde os vågne. Tror dog vandtortur kan, men så bliver man sindssyg.
Mht. OL på doping så ville en stor del af deltagerne få hjertestop pga. overbelastning af dette. Så nej, det er ikke supermennesker.
Der er adskillige studier som påviser at det er usundt på utallige måder at holde sig vågen dagevis i træk, med eller uden stimulanser - om det så er koffein eller noget vildere. Det går bl.a ud over indlæring, immunforsvar og mental balance - udover akutte effekter såsom temperament og dømmekraft.Jeg er stadig forarget, og håber egentlig lidt på en mindre katastrofe for Cult, uden nogen tilskadekomne. Det er dybt åndsvagt at opfordre unge mennesker til, og en uansvarlig måde at markedsføre sit, om end mildt virkende, stimulerende sukkervand på.