Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
Alshabab skrev:
Fra david "chicago" fra 1200 mics facebook status:

NEWSFLASH: 1200 MICs IS NOT PLAYING LIVE AT THE COPENHAGEN WINTER TAM TAM PARTY THIS WEEKEND ! THIS IS A MISTAKE...

Mhhm :D

-Link? ;)

----

Jeg kan næsten ikk vente til at give den gaaaass!!!

Glæder mig specielt til Normalize

Jeg vil også meget geerne se en kilde på det.
Ville godt nok være trist hvis ikke de kom :s

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
chills er fuldstændig enig, men folk tror åbenbart det er en flok rockere der står klar i indgangen og bare nakker folk lige så snart man kommer ind af døren, selvom de kun udgør 7-8 % af festen og holder sig for sig selv

eller så er de bare selv nogle smarte typer som ik syntes det er fedt ikke at være kong gulerod i centrum af festen

jeg kan ikke andet end at grine af det xD, men lad dem da bare blive væk fordi de bange som bare fanden, så er der mere plads på dansegulvet til os ;)

kommer 1200 mics nu heller ik ? wtf hva sker der for tardsne

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Forstå heller ikke hvorfor alle whiner over der er rockere tilstede..

Hvis du bare lader dem være så gør de dig vel ikk noget?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:

nej da, hvis du passer dig selv kommer de over 20-30 stks og tramper dig til du er 1-2 cm flad :O

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Alshabab skrev:
Fra david "chicago" fra 1200 mics facebook status:

NEWSFLASH: 1200 MICs IS NOT PLAYING LIVE AT THE COPENHAGEN WINTER TAM TAM PARTY THIS WEEKEND ! THIS IS A MISTAKE...

Det kan vaere at 1200mics ikke spiller live, men et dj set? Saadan forstaar jeg beskeden.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

Geografisk sted: Overalt
Ja tak, jeh glæder mig!
Omkring rockere og andre farlige typer: Der er en del der ser meget farlige ud derinde, men stemningen er virkelig god, og selvom man kommer til at gå ind i en af de store drenge, ender det som regel med et kram eller en high-five. Det er i hvert fald min personlige oplevelse, og jeg er altså hver rocker eller trænet. Tværtimod :D
Omkring lyden: Lyden skulle eftersigende være optimeret og forbedret betydeligt. Arrangørerne har haft en gruppe ude der har målt hallen op og hentet en masse andet data som de har smidt igennem en simulator der fortæller en præcis placering for højtalere, samt hvilken, styrke og meget andet. Samtidig er der hængt molton op på alle vægge, scenen er flyttet til modsatte ende og andre tiltag. Så lyden skulle blive ca. 80% bedre på mainstage. Jeg kommer dog nok til at opholde mig i teltet alligevel - jeg kommer stort set kun for at høre progressiv :)
Omkring 1200mics: Jeg kunne også godt tænke mig at se en kilde, der er flere der har sagt det. Men som jeg har forstået det på dem der har sagt det, så spiller de blot DJ set i stedet for.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Crime skrev:
ganjagandalf skrev:
Har ikke decideret oplevet noget ubehageligt, til tam tam arrangementerne. Dog hader jeg gennemsnittet af mennesker der kommer, pga. deres udstråling..
i
Tror mange dårligt nok kommer for musikken, men mere for at vise sig frem, og tage en masse stoffer :(

desuden har lyden, de gange jeg har været der, været langt under niveau af hvad man skulle forvente af sådan en fest.. bas og kun baas!!!!!

ja der er nogle fuckt up typer men det er der sku alle steder, prøv at tage i jomfru ane gade eller indre by, der er større chance for ballade der det helt sikkert

alle klubber undtagen den som er med til festen er bandlyst fra at komme, og selv en del fra den klub os, så det er begrænset hvad der kommer af slemme typer, de alm folk som kommer tør ik at lave ballade fordi de ved at dem der holder festen ik tolererer det. og dem som holder festen vil højst sandsynligt ik fucke deres egen fest for meget op og tiltrække dårlig opmærksomhed osv, så det ender som regel altid med en super nice vibe, ved dog ikke med sidste gang da jeg ik var med

formoder at de havde gjordt noget ved musik kvalien på main stage her sidste gang ? ellers er det da pænt tamt

Så alt er iorden hvis man passer sig selv. Folk tør ikke lave ballade fordi de frygter at få tæsk. Arrangørene vil ikke tæske folk af hensyn til deres arrangements medie billede.
Det lyder fanme som nice vibe. Man skal sgu være temmeligt ristet for at få det til at hænge sammen.

Desuden har arrangørerne selv tidligere brugt rocker metoder over for andre events til at fremme deres egen sag. Det er hjernedødt at støtte et arrangement kørt på den måde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja alt er iorden hvis du bare passer dig selv som du burde, kan ik se hva der er så mærkeligt i det

de folk som normalt laver ballade tør ik lave ballade, og når det så er sagt så er 90 % af mennesker derinde ik voldelige typer men blæste glade mennesker, de sidste 10 % tør ik spille op til noget og det passer mig helt fint da det udelukker en del problemer

pointen er at der ikke er noget at være bange får, og der er god stemning til festen, som er det vigtige

ved ik hvordan de fremmer deres sag, er os fucking ligeglad, jeg kommer for musikken og ik så meget andet

men lad os bare sige at det er en sindsyg rocker fest hvor alle bliver nakket og der er pisse farligt at være, der var alt for mange mennesker sidst så det bare fint at i bliver derhjemme og giver lidt plads til os andre

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så så Crime, der er ingen grund til at blive tøse fornærmet.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

JEG VIL STADIG GERNE HAVE LINK TIL 1200mics ikke skulle spille!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det er svært ik at blive tøse fornærmet når der sidder en flok kællinger og whiner om noget de i bund og grund ik ved særlig meget om, men lad den ligge, i bliver hjemme og vi andre får en fed aften med mere benplads, win/win

hygge

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Påske tam tam

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
:D

Medlem

Jeg ved ikke hvordan beskeden skal tolkes men der stod på deres flyer at 1200 ville spille live.
Så det kan jo være han mener det kun er dj set.
Her er link til hans profil.
http://www.facebook.com/Dj.Chicago.1200MICs

Medlem

Jesper bliver ved med at sige 1200mics spiller

så det må man jo stole på

Site Webmaster
Brugeravatar

ZloR skrev:
Jesper bliver ved med at sige 1200mics spiller

så det må man jo stole på

Så du stoler mere på arrangøren (Går jeg ud fra det er), end artisten selv?

Citat:

Har der ikke før været en del snyd med kunstnerne til Tam Tam arrangmenter?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jo, og det er endnu en af grundende til at holde sig væk..

Synes også at have læst et sted, at Astrix heller ikke kommer, men kan desværre ikke finde noget at bakke det op med..
Edit: Hans myspace tour siger at han er i Brasilien i den weekend http://www.myspace.com/AstrixMusic

Medlem

astrix kommer heller ikke..
Da de har lavet en video hvor de undskylder

kan ses på tenka's side på facebook

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hav en super god fest!!!

.. men lov mig, at tage en tur til det mørke jylland, og oplev en helt anden vibe, til de mindre fester!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
ZloR skrev:

Ja det skaber bare "så god stemning og karma" til de fester, og det er bar såååå "hyggeligt med rocker og bandemedlemmer":

Citat:
22-årig stukket ned under technofest i København
Der blev trukket kniv under gigantisk technofest i en hal i Københavns Nordhavn.

Det endte med slagsmål og livsfarligt knivstikkeri, da to grupper kom op at skændes under en technofest med et par tusinde deltagere i København.

Politi og ambulancer i nat ud til den gamle hal på Færgehavnsvej i Nordhavnen, hvor festen blev holdt.

Uden for livsfare
Her fandt man en 22-årig mand, der var stukket tre gange i brystet og maven, fortæller politiets centrale efterforskningsleder.

Efter behandling på Rigshospitalet er den 22-årige uden for livsfare.

Politiet har tilbageholdt to personer med tilknytning til de stridende grupper. Men ingen af dem er formentlig knivstikkeren, oplyser vagtchefen.

ritzau

22-aarig-stukket-ned-under-technofest-i-koebenhavn

Senest rettet af snufkin 12 okt 2011 23:40, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]