ganjagandalf skrev:
Har ikke decideret oplevet noget ubehageligt, til tam tam arrangementerne. Dog hader jeg gennemsnittet af mennesker der kommer, pga. deres udstråling..
i
Tror mange dårligt nok kommer for musikken, men mere for at vise sig frem, og tage en masse stoffer

desuden har lyden, de gange jeg har været der, været langt under niveau af hvad man skulle forvente af sådan en fest.. bas og kun baas!!!!!
ja der er nogle fuckt up typer men det er der sku alle steder, prøv at tage i jomfru ane gade eller indre by, der er større chance for ballade der det helt sikkert
alle klubber undtagen den som er med til festen er bandlyst fra at komme, og selv en del fra den klub os, så det er begrænset hvad der kommer af slemme typer, de alm folk som kommer tør ik at lave ballade fordi de ved at dem der holder festen ik tolererer det. og dem som holder festen vil højst sandsynligt ik fucke deres egen fest for meget op og tiltrække dårlig opmærksomhed osv, så det ender som regel altid med en super nice vibe, ved dog ikke med sidste gang da jeg ik var med
formoder at de havde gjordt noget ved musik kvalien på main stage her sidste gang ? ellers er det da pænt tamt
Så alt er iorden hvis man passer sig selv. Folk tør ikke lave ballade fordi de frygter at få tæsk. Arrangørene vil ikke tæske folk af hensyn til deres arrangements medie billede.
Det lyder fanme som nice vibe. Man skal sgu være temmeligt ristet for at få det til at hænge sammen.
Desuden har arrangørerne selv tidligere brugt rocker metoder over for andre events til at fremme deres egen sag. Det er hjernedødt at støtte et arrangement kørt på den måde.