Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Never sleep!
Medlem

Jeg valgte ikke at bruge "Aktuelle Arrangementer (AA)" da det er lidt sært det her "arrangement".

Cult har lavet en udfordring til folket: Hold dig vågen i 48 timer, og kom i finalen om en tur til New York!

Når man har holdt sig vågen i 48 timer, kommer man med i en finale, hvor man skal dyste mod alle de andre deltagere, og den som holder sig vågen længst tid, vinder en tur til New York, tur/retur, hotel og 5000 kr i lommepenge.

Jeg har på ingen måde erfaringer med stoffer, udover cannabis (hvilket ikke ligefrem hjælper mig med at holde mig vågen). Jeg har læst ret mange indlæg her på forummet, omkring folk der har været vågne i 4 dage i træk (måske længere tid) fordi de har indtaget diverse stoffer...

Ville der på nogen måde kunne komme snyd på denne måde? Eller er man ikke i stand til noget, når man er vågen i så mange dage i træk?
Jeg gider bare ikke konkurrere med nogen, som kan holde sig kunstigt vågen i 4 dage, når jeg kæmper med at holde så længe som muligt på naturlig vis..

SÅ tror i at der kunne være folk som snød med stoffer i denne konkurrence?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Må sgu indrømme at jeg synes det er vildt langt ude at de har fået lov til at lave sådan en kampagne. At holde så vågen i 48 timer er virkeligt ikke sundt. et virker helt vildt at de lader folk konkurrere i noget så dumt.

Men for at svare på dit spørgsmål så ja, folk kan holde sig vågne på eksempelvis amfetamin i flere dage. Men jeg kan love dig for at de har det elendigt til sidst. Har højst prøvet omkring 30 timer, i forbindelse med indtag af amfetamin, og skal fandeme aldrig tage det lort igen. Hvis det er noget du har tænkt dig at prøve så vil jeg klart anbefale dig at lade vær, det er sgu en oplevelse man sagtens kan være foruden.

Admin
Brugeravatar

Konkurrencen i sig selv lyder så retarderet, at halvdelen af deltagerne nok tager stimulerende stoffer. Men Cult fik jo nogen til at få en kæmpe cult tattoo mod betaling engang, så mon ikke de finder masser af deltagere til dette event også. Cult sælger et douchebag image, hvilket de tilsyneladende har godt held med. Ikke møntet på dig, trådstarter :)

Men det helt store spørgsmål er jo, om der vil være dopingtest til deres konkurrence :mrgreen:

-Jimmy Carter

Medlem

Imp skrev:
Konkurrencen i sig selv lyder så retarderet, at halvdelen af deltagerne nok tager stimulerende stoffer.

Det jo lige præcis det jeg mener! :D
Muligvis er konkurrencen fucked up - men det er vel en oplagt konkurrence for folk som tager stoffer, og alligevel er oppe i 4 dage?

Medlem

Kvart skrev:
Må sgu indrømme at jeg synes det er vildt langt ude at de har fået lov til at lave sådan en kampagne. At holde så vågen i 48 timer er virkeligt ikke sundt. et virker helt vildt at de lader folk konkurrere i noget så dumt.

Men for at svare på dit spørgsmål så ja, folk kan holde sig vågne på eksempelvis amfetamin i flere dage. Men jeg kan love dig for at de har det elendigt til sidst. Har højst prøvet omkring 30 timer, i forbindelse med indtag af amfetamin, og skal fandeme aldrig tage det lort igen. Hvis det er noget du har tænkt dig at prøve så vil jeg klart anbefale dig at lade vær, det er sgu en oplevelse man sagtens kan være foruden.

Jeg havde bestemt ikke tænkt mig at tage stoffer :)
Men ville synes det var snyd hvis andre gjorde det - men som du skriver "Men jeg kan love dig for at de har det elendigt til sidst" så kan man vel se på folk om de har taget stoffer, for at holde sig vågen. :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Jeg tror de tjekker for stoffer.. Ellers kommer konkurrencen da til at køre helt af sporet..

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem

dengulesaks skrev:
Jeg tror de tjekker for stoffer.. Ellers kommer konkurrencen da til at køre helt af sporet..

Det var det jeg tænkte :) Men der står intet i deres betingelser eller regler, så undrede mig lidt :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det er godtnok en lam og uansvarlig konkurrence. Forceret søvnberøvelse er på ingen måde sundt, fysisk eller mentalt, og direkte at opfordre folk til at konkurrere i hvem der kan holde sig selv vågen længst er efter min mening omtrent lige så ansvarligt som at afholde en konkurrence med fede præmier hvor det gælder om at holde vejret længst under vand.
Man må næsten håbe at de holder en eller anden test for stimulanser, for det ville være lidt for nemt at vippe andre af pinden hvis man måtte anvende alle kneb (udover deres forjættede koffein-sukkervand) - men hvor eksotiske stoffer mon indgår i et eventuelt testbatteri? Mon modafinil f.eks. er med?

Insane psychedelia user!

Omtrent lige så god en ide som konkurrencen her: http://en.wikipedia.org/wiki/KDND#Hold_ ... ontroversy

Men hey, Cult er fra Aarhus - DANISH FOR PROGRESS. Vi tager konkurrencer til the next level.

Medlem

Prometheus skrev:
Det er godtnok en lam og uansvarlig konkurrence. Forceret søvnberøvelse er på ingen måde sundt, fysisk eller mentalt, og direkte at opfordre folk til at konkurrere i hvem der kan holde sig selv vågen længst er efter min mening omtrent lige så ansvarligt som at afholde en konkurrence med fede præmier hvor det gælder om at holde vejret længst under vand.
Man må næsten håbe at de holder en eller anden test for stimulanser, for det ville være lidt for nemt at vippe andre af pinden hvis man måtte anvende alle kneb (udover deres forjættede koffein-sukkervand) - men hvor eksotiske stoffer mon indgår i et eventuelt testbatteri? Mon modafinil f.eks. er med?

Nu har jeg fanme skrevet til dem. Der står intet information omkring emnet, på deres hjemmeside.
Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikke de har tænkt emnet omkring stoffer igennem. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
Danish for progress er nok det værste lort jeg nogensinde har hørt, skammer mig over at de har brugt så mange penge på det

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Synes de skulle tage skridtet fuldt ud, og lave en konkurrence om hvem der kan holde sig længst vågen på amfetamin. Vinderen får en dummeflad

Medlem

Fra CULT;

"Tak for din mail og din interesse i CULT Never Sleep.

Det er en rigtig god pointe du/I har - og selvfølgelig har CULT en nul-tolerance overfor euforiserende stoffer.

Det er ikke accepteret at man snyder i konkurrencen - og vi vil drug teste deltagerne i finalen.

Der kommer mere info om finalen på et senere tidspunkt - det bliver en live finale, som foregår i København."

Medlem
Brugeravatar

Usmageligt. At afholde såvel som at deltage i konkurrencen.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Metavinduet skrev:

Hvorfor? Jeg trode du støttede folks ret til at gøre med deres krop som det passede dem?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Det minder mig og en dagdrøm jeg engang havde. Jeg prøvede at forestille mig OL med AL DOPING TILLADT. Super humans der dyrker sport får thumps up herfra.

Medlem
Brugeravatar

Snoezel skrev:
Metavinduet skrev:

Hvorfor? Jeg trode du støttede folks ret til at gøre med deres krop som det passede dem?

Og derfor kan jeg ikke finde opfordring til søvnunderskud usmageligt? Jeg finder også alt lige fra TV's reality-shows til Jehovas Vidners påtrængenhed usmageligt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Metavinduet skrev:
Snoezel skrev:
Metavinduet skrev:

Og derfor kan jeg ikke finde opfordring til søvnunderskud usmageligt? Jeg finder også alt lige fra TV's reality-shows til Jehovas Vidners påtrængenhed usmageligt.

Jo det kan du da selvfølgelig...
Jeg synes dog ikke det kan opfattes som en direkte opfordring.... Ligesom paradise hotel i princippet heller ikke er en opfordring til at drikke sig lam og te sig åndsvagt. Det er en konkurrence som man går ind i, og så er man der på konkurrencens vilkår, når man har taget valget om at deltage... Jeg er helt enig med dig i, at det er en usmagelig konkurrence, men den opfordrer ikke folk til noget, den stiller nogle præmisser, og så må man lade være at deltage hvis man ikke bryder sig om dem, kan ikke se at den er længere... Den er IMO usmagelig fordi man konkurrerer med sit liv i en intetsigende disciplin....

Medlem
Brugeravatar

Netop. Jeg skal ikke fratage eller påtvinge nogen noget som helst, men netop Paradise Hotel er en forrådnende faktor i samfundet, hvis du spørger mig. Den holdes i live, fordi borgerne døses hen i statslig opiumtåge af griskhed og liderlige idealer. Er vores informationssamfund skyld i dette, eller var samfundet blot tvunget til at fortære sig selv på et tidspunkt?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
da jeg gik på efterskole tog jeg 79 timer på ritalin. det kan ikke anbefales. men for satan hvor blev der gamet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]