Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Ja, nu kunne jeg ikke finde en tråd, så tænkte jeg hellere måtte lave en ;)

Hvad siger i til programmet, og hvem regner med at komme?

1200 MICROGRAMS, ASTRIX, GMS, NEELIX, RIKTAM & BANSI, WAIO, BIZZARE CONTACT, FABIO & MOON, U-RECKEN, SYMPHONIX, TENKA, ATOMIC PULSE, VIBE TRIBE, NORMALIZE, VAISHIYAS, MAD ACTORS AND MANY MORE

http://www.billetnet.dk/event/Vinter-Tam-Tam-2011-billetter/KDO1510

Insane psychedelia user!

Programmet består af dårligt musik og jeg regner ikke med at komme. Men god aften i selskab med store biceps og grimme tribals.

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Det lyder næsten til at være det samme som alle de andre gange.

Jeg synes det er et tamt event, og regner egentlig heller ikke med at dukke op.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Af dem du nævner der, så er det kun Mad Actors jeg ikke umiddelbart har styr på. Og så har jeg aldrig været den største fan af Tenka.
Men resten af navnene glæder jeg mig til at opleve, især 1200 Mics!
Håber at finde et time table inden jeg kommer derind, så jeg ikke skal stå helt blæst og tage stilling hvor jeg skal være... For der er flere af dem, jeg tror jeg ville have svært ved at vælge imellem.

Medlem
Brugeravatar

Glæder mig også specielt meget til at opleve 1200 Mics!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
skal helt sikker derind iår, fik misset sidste gang med infected :/

der kommer mange af de samme, men hvorfor ? fordi de er verdens bedste full-on artister, de har jo forskellige live sets med hver gang, hva skulle de ellers, finde en masse rand tards der ik kan spille noget ordenligt psy bare for at tage noget anderledes ?

dr.phibes, det meget muligt der er nogle få pumped rocker wonnabes med grimme tribals, men det er der sku alle steder, og det er slet ik så slemt som folk kører det op til, prøv at se de vid's derindefra, for det meste er det frække damer og alm mennesker, hvor 90 % er blæst på emma og er super glade og fyre den af, viben derinde blandt folk er utrolig god, der er ik nogen der står og spiller smarte eller noget hvis man bare passer sig selv

kan fortælle at astrix ik kommer aligevel :( hans plads er blevet byttet ud med astral projection

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har ikke decideret oplevet noget ubehageligt, til tam tam arrangementerne. Dog hader jeg gennemsnittet af mennesker der kommer, pga. deres udstråling..
i
Tror mange dårligt nok kommer for musikken, men mere for at vise sig frem, og tage en masse stoffer :(

desuden har lyden, de gange jeg har været der, været langt under niveau af hvad man skulle forvente af sådan en fest.. bas og kun baas!!!!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Crime skrev:
kan fortælle at astrix ik kommer aligevel :( hans plads er blevet byttet ud med astral projection

Trist at misse Astrix, men taget i betragtning af det er Astral der har fået hans plads, så er jeg sgu ikke helt utilfreds med det :D

Medlem
Brugeravatar

Øv med Astrix! Men Astral er slet ikke noget dårligt alternativ :)
Glæder mig til at fyrer den max af, og bare være blæst ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ganjagandalf skrev:
Har ikke decideret oplevet noget ubehageligt, til tam tam arrangementerne. Dog hader jeg gennemsnittet af mennesker der kommer, pga. deres udstråling..
i
Tror mange dårligt nok kommer for musikken, men mere for at vise sig frem, og tage en masse stoffer :(

desuden har lyden, de gange jeg har været der, været langt under niveau af hvad man skulle forvente af sådan en fest.. bas og kun baas!!!!!

ja der er nogle fuckt up typer men det er der sku alle steder, prøv at tage i jomfru ane gade eller indre by, der er større chance for ballade der det helt sikkert

alle klubber undtagen den som er med til festen er bandlyst fra at komme, og selv en del fra den klub os, så det er begrænset hvad der kommer af slemme typer, de alm folk som kommer tør ik at lave ballade fordi de ved at dem der holder festen ik tolererer det. og dem som holder festen vil højst sandsynligt ik fucke deres egen fest for meget op og tiltrække dårlig opmærksomhed osv, så det ender som regel altid med en super nice vibe, ved dog ikke med sidste gang da jeg ik var med

formoder at de havde gjordt noget ved musik kvalien på main stage her sidste gang ? ellers er det da pænt tamt

Insane psychedelia user!

Crime skrev:
dr.phibes, det meget muligt der er nogle få pumped rocker wonnabes med grimme tribals, men det er der sku alle steder, og det er slet ik så slemt som folk kører det op til, prøv at se de vid's derindefra, for det meste er det frække damer og alm mennesker, hvor 90 % er blæst på emma og er super glade og fyre den af, viben derinde blandt folk er utrolig god, der er ik nogen der står og spiller smarte eller noget hvis man bare passer sig selv

Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

meget sjovt klip, men hvor vil du hen med det ? :O

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville også gerne komme for musikken, desværre er jeg enig med dr.phibes at størstedelen af folkene derinde er klasse A douchebags.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Site Webmaster
Brugeravatar

Billede

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Insane psychedelia user!

This looks shopped...

Site Webmaster
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
This looks shopped...

Billede

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

Jeg skal med! Og jeg glæder mig bare til at fyre den af til noget fucking nice musik! Dog håber jeg, som de andre også siger, at lyden på mainstage er blevet bedre, plejer at opholde migteltet da det er der den bedste lyd er. Glæder mig til at opleve 1200 og gense Neelix!

Ang. the brians, så har jeg ikke selv haft nogen problemer - man skal sgu ikke gå rundt og frygte folk derinde, men bare være sammen med en god vennegruppe :) De vil sikkert gerne have en lige så fed fest som os andre!

Insane psychedelia user!

rbp skrev:
Dr. Phibes skrev:
This looks shopped...

Billede

Billede

Medlem

Fra david "chicago" fra 1200 mics facebook status:

NEWSFLASH: 1200 MICs IS NOT PLAYING LIVE AT THE COPENHAGEN WINTER TAM TAM PARTY THIS WEEKEND ! THIS IS A MISTAKE...

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Alshabab skrev:
Fra david "chicago" fra 1200 mics facebook status:

NEWSFLASH: 1200 MICs IS NOT PLAYING LIVE AT THE COPENHAGEN WINTER TAM TAM PARTY THIS WEEKEND ! THIS IS A MISTAKE...

Mhhm :D

-Link? ;)

----

Jeg kan næsten ikk vente til at give den gaaaass!!!

Glæder mig specielt til Normalize

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 141 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]