Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

hej psy. skulle gerne snart modtage noget hest :rocking: hvilket jeg jo glæder mig meget til ..

Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilken dose jeg skal starte med for vil jo ik ret gerne i hullet til at starte men har prøvet hest et par gange for nogle år tilbage men kan knapt huske det . Det skal lige siges at jeg ryger hash dagligt hvis det har nogetbetydning ellers er jeg sund og rask ;)

så hvilken dose vil i anbefale at lægge ud med ?

Har hørt at det skulle være rigtig fint og blande emma og hest er der nogle som kan be eller afkræfte det ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hvis du er i tvivl om hvad dosis du skal tage af et stof, så er http://www.erowid.org en rigtig god og troværdig kilde. Hvis du sniffer det, og det er rent, så er en dosis på mellem 30 og 75mg at anbefale: http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... dose.shtml

Og ja, ketamin og mdma er en herlig kombo :-)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Efter egne erfaringer vil jeg anbefale en dosis på 100 mg, for mig giver det en fed rus. Jeg har desværre ikke fået prøvet keta og mdma sammen endnu, men efter hvad jeg har hørt skulle det være fedt. God HR er dog at lære begge stoffer godt at kende inden du begynder at mixe.

Mvh. John :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

100 mg sender nogle folk i k-hole. Start lavere.

Evt. lav nogle 20-30 mg bumps, tag en af gangen, giv det 5-10 minutter, og så mærk om du har lyst til mere.

Hvis du drikker alkohol samtidig er det en god idé at holde doserne lave, da det ellers hurtigt kan blive ret heftigt.

Dedikeret medlem

okay tror jeg vil prøve med små knivspidse og så bare sniffe de små bunker :) modtager 1g MDMA og 1g hest så der burde være til at prøve dem hver for sig og i en kombo

Junior medlem

Ketamin blandet med MDMA (julemix) er luksus ! 50/50 plejer at virker for mig.

Har oplevet de vildeste ting på julemix, at jeg tydeligt kunne se jeg var i en ørken.
Og at mine venner sad og handlede med gamle krukker osv.
Har også set biler i mens. Og lige pludselig lød det som om biler ville overtage mit liv. Ret sjovt filmen blev ved at snakke til mig.

Dedikeret medlem

SortSnog skrev:
100 mg sender nogle folk i k-hole. Start lavere.

Evt. lav nogle 20-30 mg bumps, tag en af gangen, giv det 5-10 minutter, og så mærk om du har lyst til mere.

Hvis du drikker alkohol samtidig er det en god idé at holde doserne lave, da det ellers hurtigt kan blive ret heftigt.

og ja drikker tit og ofte et par genstande eller 3 når jeg rejser i mit sind hvis man kan sige det på den måde :mrgreen:

Medlem

Geografisk sted: århus
140 mg slog mig fuldstændig omkuld. Startede med 70 mg og redoserede efter 15 min
Ved ikke om jeg ramte hullet, men det var hvert fald noget lignende og en lidt skræmmende oplevelse.
Så pas på med at start for højt

Har siden prøvet en dosis på 70 mg uden redosering og der hyggede jeg mig gevaldigt.. Hehe

Dedikeret medlem

jeg er godt nok lidt skuffet over ketamin (tror ik det er mit keta der fejler noget det ligner små krystaller LIDT ligesom sukker faktisk bare lidt mere aflangt) syntes virkningen forsvinder pisse pisse hurtigt og får ik så meget ud af det andet end alt går i slowmotion ! og mister min ballance lidt og bliver små forvirret ! Har stadig lidt mere som jeg da vil forsøge mig med men forsatan jeg havde håbet på MERE ! :P men sådan går det jo nogle gange :D

det skal lige siges at mine venner som har fået en streg og sådan siger det bestemt ik fejler noget som helst .

Medlem

Geografisk sted: århus
krabler skrev:
jeg er godt nok lidt skuffet over ketamin (tror ik det er mit keta der fejler noget det ligner små krystaller LIDT ligesom sukker faktisk bare lidt mere aflangt) syntes virkningen forsvinder pisse pisse hurtigt og får ik så meget ud af det andet end alt går i slowmotion ! og mister min ballance lidt og bliver små forvirret ! Har stadig lidt mere som jeg da vil forsøge mig med men forsatan jeg havde håbet på MERE ! :P men sådan går det jo nogle gange :D

det skal lige siges at mine venner som har fået en streg og sådan siger det bestemt ik fejler noget som helst .

Det lyder da også til at det virker.. Ved ikke hvad du søger, men ellers må du jo bare tage mere

Ketamin virker jo ikke andet end 1 time, alt efter mængde..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske du skal prøve at gå efter k-hole så, det er de færreste der synes at det er kedeligt!

Dedikeret medlem

Psyduck skrev:
Måske du skal prøve at gå efter k-hole så, det er de færreste der synes at det er kedeligt!

hvilken dose vil du anbefale til k-hole ? og hvordan ville du mene den skal indtages ?

Medlem

hvis du synes virkingen forsvinder hurtigt, har jeg god erfaring med at smide 50-70mg i en streg, og derefter redosere med 10-30mg, sådan synes jeg man holder den godt kørende.
Med for små streger fra start, synes jeg nemlig virkningen forsvinder hurtigt, og der går noget tid før man bliver rigtig ramt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

krabler skrev:
Psyduck skrev:

hvilken dose vil du anbefale til k-hole ? og hvordan ville du mene den skal indtages ?

Det er lidt forskelligt fra person til person, hvor meget de skal have for at k-hole. Men jeg tager 150-170 mg. nasal.

Brug det link som Morten på 14 har linket til: http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine_dose.shtml
Der kan du se at k-hole doser ligger på 100-250 mg. alt efter tolerance og vægt. Der står 1 mg / lb så hvis du vejer 70 kg. med en normal tolerance skal du ca. have 155 mg. nasal :)

Hvis du synes at rusen er for kortvarig kan du evt. også prøve dig frem med at tage det oralt, men det kan du læse om i linket :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]