Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 07:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hjælp.. har været den heldige vinder af at finde nogle hamp planter ude i vores danske ganske land.. har derfor flyttet dem hjem til mig selv :) men kan slet ikk finde ud af om det er en han og hun.. eller begge samme køn.. ved ikk lige hvordan jeg skal ligge billeder herind.. men kan være der er en jeg må sende en mail til, men billeder af mine nyfundne fine planter :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Har du stjålet andre mennesker hampplanter? Hvis ja, så er det dælme dårlig stil.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
skulle lige til at sige det samme, og vil lige tilføje at hvis du har gravet dem op kan det være du har smadret en masse rødder såeeh..

Junior medlem

ALTSÅ... jeg har ikk stjålet dem... de stod på offentlig grund.. ved siden af min kærestes arbejde.. og tog dem meget forsigtigt op... så har ikke smadret noget som helst..

udover det spørger jeg om hjælp.. ikk om at blive svinet.. så hvis det er det i vil.. så lad være med at skrive..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Så du har sikkert nakket en eller anden uheldig guts grow. GJ :!:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
prøv at lægge et billede ind ved hjælp af billede-upload hjemmesider, som imageshack osv.

Junior medlem

jamen så må man da virkelig lade være med at sætte dem på deres arbejde.. derfor er det jo sån set os hans arbejdsplads planter... øhhh. skal se om jeg kan finde ud at ligge billede herinde.. ellers kan jeg sende et på mail??

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
det er altså bare dårlig stil at hapse hvad der ikke er dit, også en plante :)

Medlem

for det første dør de helt sikkert for du har sikkert stilt dem indenfor? ud over det tror jeg ikke du får noget hjælp her fra når det er stjålne planter

Junior medlem

har ikk stillet dem indenfor NEJ.. og hvordan kan det være tyveri når de stod på min kærestes arbejde og jeg har fået lov til at tage dem???

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
ja det er sgu da ikke dine af den grund? puuuhaaaa hvor du skal skamme dig :P

Junior medlem

nej det er hans chefs.. eftersom de står på hans firmas grund... har der seriøst været nogle mennesker der er dumme nok til at plante dem midt på deres firma grund, så fortjener de da os at de bliver fjernet.. og hans chef var bestemt ikke interesseret i at have hamp planter stående der.. så fik lov til at ta dem med hjem... tyveri... ej det tror jeg så ikk !!!!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Nu skal du jo ikke læse tyveri som i normalt tyveri... mere som i at der er en der har startet et grow et eller andet sted, fordi planten er ulovlig og han ikke vil have den på egen grund... og nu har du så nappet den..
han/hun har vel troet det var et eller andet offentligt sted.

Junior medlem

ej det holder jo så bare ikk.. efter som det er et autoophug og der er hegn og jern låge for.. så det er da bare for langt ude at sige det der... og som sagt tidligere.. har der virkelig været nogle mennesker der har været så uintelligente.. så fortjener de seriøst os at miste det.. men never mind.. må ringe efter en ven i morgen.. eftersom der ikk er meget andet en negative folk herinde åbenbart..

Junior medlem

Geografisk sted: århus
Tror i ikke bare at det er selvsåede fuglefrø ? Lyder underligt hvis de nu i oktober er så små at man bare kan grave dem op og bære dem hjem ? Der er ikke nævneværdige mængder af thc i de arter de kommer i frøblandinger.

Medlem

der er faktisk ingen thc i de der industri hamp har hørt man kan ryge en joint på størrelse med en lygtepæl også vil du kun få virkningen som hvis du drak en kop kaffe

Medlem
Brugeravatar

Hvis ejeren af grunde ikke ville have dem stående, kan jeg ikke se noget problem i at han så har taget dem med hjem i stedet for at de bare ville være blevet revet op og smidt ud.

Men hvis du kan komme til at ligge lidt billeder op, så kan det være at der er nogen der kan hjælpe med hvad der kunne være behov for.
Men hvis du ikke har tænkt dig at gro indenfor, så skal du nok ikke regne med at få noget ud af det eftersom sessionen er ved at være sult for i år.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Christina1985 skrev:
nej det er hans chefs.. eftersom de står på hans firmas grund... har der seriøst været nogle mennesker der er dumme nok til at plante dem midt på deres firma grund, så fortjener de da os at de bliver fjernet.. og hans chef var bestemt ikke interesseret i at have hamp planter stående der.. så fik lov til at ta dem med hjem... tyveri... ej det tror jeg så ikk !!!!!!

jeg kan da høre at jeg skal være chef for et firma. for satan jeg kan score mange biler på den måde

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Buttkraken skrev:
jeg kan da høre at jeg skal være chef for et firma. for satan jeg kan score mange biler på den måde

:roll: for cannabisplanter kan jo sidestilles med biler.. eller noget.

Junior medlem

... Jeg har selv haft en hel have fyldt med cannabis planter, fra fuglefodder. fugle og andre dyr er helt vilde med cannabisfrø. Der er ultra-lavt til ingen THC i planterne, men de er jo stadig rigtig smukke at kigge på, og at have stående, og passer du på dem, kan du faktisk have dem stående til December, og jeg vil heller ikke kalde det tyveri. hvis du har fået lov af ejeren af den grund, hvor de de stod. Og du Har taget dem med dig for at passe dem.

De er alle sammen hanner. Du er særdeles heldig, Hvis du finder en hund. men hvis du gerne vil have hunfrø. er du velkommen til at skrive til mig.
jeg ved rigtig meget om groning af cannabis, og medicinal cannabis, og gensplejsning.
Der kommer snart billeder af mine værker. jeg forsker i cannabis, og alle er mere end velkommen til at skrive til mig. Hvis der er områder omkring cannabis i ikke kender til.
jeg er lige begyndt her på siden, men har self. altid kendt siden.

ps. jeg er ikke doktor i cannabis. ikke endnu :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]