Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg står med et lidt mærkeligt luksus-problem.

I går købte jeg et halvt gram kokain som jeg i dag har oprenset ved at opløse det i vand, filtrere det og fordampe vandet væk igen.
Resultatet er noget kokain som ser voldsomt rent ud - blank, skinnende og krystalliseret.

MEN: mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal sniffe det...
For det første suger det vand fra luften så det ikke kan ligge frit fremme i længere tid uden at blive fedtet og for det andet er det så hårdt (når det er tørt) at jeg ikke har den ringeste ide om hvordan jeg får det lavet til en snif-bar konsistens - lige nu opbevarer jeg det i en zipbag i køleskabet med et par silica-gel for at suge fugten...

Når jeg prøver at mase det med et kort sidder det stadig sammen og når jeg prøver at hakke det i småstykker med et barberblad er det stadig i solide chunks som ganske let "smelter" sammen igen fordi det så hurtigt suger fugt...
Er jeg nødt til at cutte det op med et eller andet nederen eller hvad?

Jeg håber der er nogen af jer kloge mennesker der kan hjælpe for det ville sgu være latterligt at skulle smide noget så rent kokain ud fordi det ikke kan indtages på andre måder end med en sprøjte (som ikke er en mulighed, no way).

Junior medlem

Vil det eventuelt være en mulighed at opløse det i en MEGET lille smule vand (1 eller 2 ml) og så prøve at sniffe det?
Jeg har engang læst at narkomanerne i USA som kun kan få den heroin som hedder "black tar heroin" og som heller ikke kan laves til pulver til tider opløser det i lidt vand og så sniffer det (dem af dem som ikke vil sprøjte det, black tar heroin skulle vist også være ret urent) og kom lige til at tænke på det.
Umiddelbart håber jeg at det er snif-bart efter et par timer med silica-gel men ellers må der jo andre metoder til.
Input er meget velkomment!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Well, jeg går ud fra at de stoffer det var cuttet med gjorde at pulveret ikke optog så meget fugt fra luften. Kan du ikke bare cutte det med noget uskadeligt stads som har en bedre opløselighed med vand? Går ud fra at du prøvede at fjerne skadelige cutmidler?

Edit: hvad fanden snakker jeg om. Bare cut det med et eller andet. Eller tør det ved varme. Ikke for meget varme dog - cocains smeltepunkt er ikke så højt.

Senest rettet af Alice 01 okt 2011 20:50, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Tag en bord lampe. og tag skærmen af.. Også læg lampen ned så lyset er tæt på dit coke.. så det tøre..

gør jeg selv hvis jeg nogen gange får fugtigt coke..

Junior medlem

@Nexus: Ja, meningen er netop at fjerne cut-midlerne, ihvertfald dem der ikke er vandopløselige og det er faktisk en voldsomt stor del (ihvertfald i dette batch og det er ikke helt dårligt da 100-120 mg gav mig en betydelig optur i ca 40 minutter og et solidt bedøvet svælg men sidstenævnte kan jo være fra lidokain eller lignende).
Det jeg gerne vil prøve er at indtage kokain som er så rent som muligt (i forhold til hvad jeg nu har muligheder til) og hvis jeg skal til at cutte det op igen så mister projektet jo lidt af sin mening.
Men hvis vi nu antager at der ikke skal meget til og at jeg bare skal tilføje fx 10-15% "et-eller-andet" for at gøre det muligt at sniffe, hvad ville et godt bud på "et-eller-andet" så være?
Jeg har ingen erfaring med at cutte noget (og håbede da aldrig på at få det) og da jeg i det hele taget håndterer kokain osv ret sjældent så ved jeg ikke hvor jeg skal starte.

@ZIoR: Jeg vil give det et forsøg men som sagt er konsistensen ret hård at arbejde med og bliver hurtigt lidt fugtigt og så er det umuligt - men under en lampe er der vel mulighed for at det ikke sker, det er ihvertfald et forsøg værd.

Men hvad med at opløse det i lidt vand og så sniffe det, er der nogen der har erfaringer eller info om det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ellers opløs det i vand og op i numsen. Tror heller ikke det skader så meget der som det gør i næsen. Omend huller i tarmvæggen ville være pænt onde.

Nu ved jeg ikke hvordan du har det med smagen af kokain, men du kan også prøve at ligge det under tungen. Meget over 100mg bliver dog nok svært at få til at blive der.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Øøh, jeg forstår ikke hvornår du oprenser det. Fordi det skal være rent "for sjov"?

Admin
Brugeravatar

Der findes en udmærket tråd om omkrystallisering af kokain her:

Omkrystallisering af Kokain.HCl

-Jimmy Carter

Junior medlem

NeXu$ skrev:
Øøh, jeg forstår ikke hvornår du oprenser det. Fordi det skal være rent "for sjov"?

Dit spørgsmål giver ikke så meget klar mening...
Du forstår ikke HVORNÅR jeg oprenser det?
Ca ved 17-tiden i mit køkken..?
Hvis det skal læses som "hvorfor" i stedet så er det da et lidt mærkeligt spørgsmål...
Rene stoffer giver en bedre og hurtigere rus hvilket specielt er tydeligt med kokain hvor 50 mg 100% vil virke SÅ meget bedre end 100 mg 50%, blandt andet fordi næsen ikke stoppes til med ligegyldige cuts som ikke er vandopløselige.
Og hvem gider da også indtage unødvendigt skidt hvis det er røvlet at ende med et super-potent produkt i stedet for.

@Imp: Jeg har læst op på omkrystallisering men det er desværre ikke en mulighed lige nu, ellers var jeg klart også gået den vej.
Jeg vil se om det er muligt at få det til en snif-bar konsistens under en varmelampe lidt senere og ellers så bliver det blandet med vand og skudt op bagi, den metode havde jeg slet ikke tænkt på men det burde jo næsten være bedre end næsen.
Dog ser det MAX-smadret ud at stå og gøre på dansegulvet eller henne i hjørnet til en fest! :D

Hvis det nu er at jeg ender med at putte 10% "et-eller-andet" i det for at prøve at gøre det mindre vandsugende - hvad er så muligt at bruge?
Jeg har ikke kreatin og alt sådan noget liggende så hvad jeg har til rådighed er hvad der normalt er i en standard husholdning.

Senest rettet af Fipskæg 02 okt 2011 17:31, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo, men så tør det ved 80 grader celcius? Evt. pak det tætlukket og frys det ned, så er vandet på krystalform hvis der er noget tilbage efter tørring..

Junior medlem

Problemet er jo at det er let nok at få tørt men at det SUGER VAND så snart man går i gang med gøre det parat til indtagelse så bare at tørre det er som skrevet et par gange ikke en mulighed medmindre det bare er for at det opbevares ordentligt.
Jeg kommer med en update om om det er muligt at holde den tørre konsistens under en varmelampe indtil det er indtaget senere - hvis det ikke er muligt så er en sprøjte i endetarmen næste mulighed.

Admin
Brugeravatar

Prøv evt. at lægge det i ovnen ved lav varme i nogle timer. Det tørrer stort set alle hygroskopiske stoffer rigtigt godt. Og når det er tørret så opbevar det i en glasbeholder, da de ofte er meget mere lufttætte, end zipbags er. Hvis du vil være lidt nazi med opbevaringen, pakker du det ind i flere poser, som du holder neddyppet i olie, så er du garanteret ingen fugt under opbevaringen. Hvis du ikke holder det ude af beholderen ret længe ad gangen, burde det ikke suge meget fugt fra luften.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]