Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 21:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Hey, Psych

Jeg har af uvidste årsager haft en masse forskellige vekslende tics siden ca. december.
Jeg har siden ca. marts haft den her vane, hvor jeg blinker kraftigt med øjnene, og ruller øjnene rundt på en speciel måde... Uanset synes folk, det er lidt skørt. Udover det har jeg haft vekslende tics siden december, bla. hvor jeg slikker mig selv på indersiden af tandkødet.

TL;DR - jeg har tics

Jeg vil høre, om andre har erfaringer med vedvarende tics efter at have taget stoffer, eller lign? Jeg ryger hash jævnligt, og tager snus dagligt, men startede først i maj. Udover det er de seneste "stoffer" jeg har taget Ritalin, omkring starten af Juli.

Nogen, der kan hjælpe? :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/ency ... 001410.htm

Det lader til du bare skal slappe af og vente til det går over. Jeg har selv haft tics da jeg var yngre, og det eneste der ikke hjalp var at tænke på, at jeg ville have det til at stoppe. Efter noget tid havde jeg helt glemt det, og så var de stoppet.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 7 seas yaarrrg
Kan det være fordi du hele tiden tænker på dine tics?HOlder de op vis du er beskæftiget med noget?

OT- Forresten hvordan går det med snusen og misfavning af bisserne, kan huske det blev diskuteret i en anden tråd for noget tid siden :D?

The Operator skrev:
OT- Forresten hvordan går det med snusen og misfavning af bisserne, kan huske det blev diskuteret i en anden tråd for noget tid siden :D?

Det går faktisk ganske overraskende. Jeg har ikke haft nogle problemer med tandkødet og jeg kan ikke mærke noget negativt. Jeg må til gengæld også fortælle, at jeg har læst, at "europæisk" portionssnus ikke påvirker tandfarven. Det skulle efter sigende kun være den amerikanske udgave, der gør - både løs og portionssnus. Men det spytter man også langt mere af, hvor man ved det portionssnus jeg bruger ikke kommer til at spytte overhovedet! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har haft sygt mange tics.

Blinkede med øjnene _all the fucking time_ da jeg var mindre, pga. vi havde køter. Så fik jeg et eller andet mod det.
Jeg får dog nogle gange tics med både mund og øjne, men som nævnt, er det bedste ikke at tænke over det. no rly

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem
Brugeravatar

Da jeg var mindre havde jeg selv det problem med at blinke kraftigt, det gik væk efter et par år :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]