Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Valmuer
Medlem

Jeg har kigget lidt rundt omkring på nettet.

Først slog jeg heroin op på google, og fandt wiki..
Her stod der at Papaver somniferum er den plante man fremstiller heroin fra..

MEN.. Man kan gå på google og finde helt legale online butikker som sælger disse valmuer..

"Pæon 'Black Dragon'"
"papaver somniferum frø fra den 'sorte' (meget mørke) pæon valmue med dobbelte blomster. Så nu eller til foråret og du vil have de smukkeste valmuer det meste af sommeren. Minimum 200 frø"

Er dette valmuefrø som man kan fremstille heroin af?

Det lyder underligt, at man for 16 kr. kan få minimum 200 heroin planter....

Jeg troede også de var ulovlige i danmark??

Hjælp søges!

Titel: Re: Valmuer
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
HEROINPLANTER :lol: !!

Medlem

Kuma skrev:
HEROINPLANTER :lol: !!

Men du forstod hvad jeg mente... Kom med et ordenligt svar i stedet for!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Exposed skrev:
200 heroin planter....

Vi ligger lige ud med noget flueknepperi... Det hedder ikke heroin planter. Ligesom det heller ikke hedder hasplanter, da der hverken gror heroin eller hash på nogen af planterne...

Nu ved jeg ikke om du har tjek på, hvordan man fremstiller heroin, men jeg tvivler personligt på at det er lige til.. Hvorfor gror alle så ikke bare deres knark, istedet for at købe det på Istedgade? Du er meget bedre stillet med at udvinde råopium fra planten..

Udover det, så er det langt fra alle frøene som bliver til en fuldvoksen valmue..

Og så er vi udenfor sæsonen..

Cannabis entusiast

Medlem

Jaaz skrev:
Exposed skrev:
200 heroin planter....

Vi ligger lige ud med noget flueknepperi... Det hedder ikke heroin planter. Ligesom det heller ikke hedder hasplanter, da der hverken gror heroin eller hash på nogen af planterne...

Nu ved jeg ikke om du har tjek på, hvordan man fremstiller heroin, men jeg tvivler personligt på at det er lige til.. Hvorfor gror alle så ikke bare deres knark, istedet for at købe det på Istedgade? Du er meget bedre stillet med at udvinde råopium fra planten..

Udover det, så er det langt fra alle frøene som bliver til en fuldvoksen valmue..

Og så er vi udenfor sæsonen..

Tak for dit svar - jeg har ikke planer om at plante valmuer! Jeg faldt bare over det, og synes det var temmelig billigt, for 200 valmuer, for 16 kr.. Derfor jeg spurgte.. Jeg har INTET forstand på heroin.. Har aldrig prøvet det, kender ingen der har prøvet det, og har bestemt ikke planter om at prøve det - men derfor er det lidt spændende, at man kan købe planterne SÅ billigt..

Det kan godt være det ikke hedder heroinplanter - men hey... Hvis nogen skrev HASHPLANTE, ville du også forstå hvad de mente.. Kom videre...

Håber nogen kan komme med et godt svar på, om der er forskel på valmueplanterne, eller det er fuldstændig ligegyldigt, hvilke valmueplanter man bruger...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det lyder ret dyrt, eftersom der går 3000+ frø pr gram.

Prøv at søg herinde, der er 100vis af tråde om valmuer.

Medlem

SortSnog skrev:
Jeg synes det lyder ret dyrt, eftersom der går 3000+ frø pr gram.

Prøv at søg herinde, der er 100vis af tråde om valmuer.

Samme svar som man altid får.. Gi' mig en god tråd, herinde fra, som giver mig svar på mit spørgsmål..

Og også en kilde til det med de 3000+ frø pr. gram..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er dig der spørger, jeg giver dig et råd om at søge, det er min hjælp til dig, tag den eller lad være.

Medlem

SortSnog skrev:
Det er dig der spørger, jeg giver dig et råd om at søge, det er min hjælp til dig, tag den eller lad være.

Jeg fandt noget om det med valmuesorter, men stadig intet om at der skal 3000+frø til for at få et gram heroin!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Exposed skrev:
SortSnog skrev:

Jeg fandt noget om det med valmuesorter, men stadig intet om at der skal 3000+frø til for at få et gram heroin!

Come on, hvad han mener er at der på et gram frø er 3000 stk:
Wikipedia skrev:
Poppy seeds are less than a millimeter in length, and minute: it takes 3,300 poppy seeds to make up a gram, and a pound contains between 1 and 2 million seeds.
.

Du er godt klar over at ganske almindelige birkes er frø fra opiumsvalmuen, Papaver somniferum, ikke?

Medlem
Brugeravatar

Men er de ikke varmebehandlede eller noget i den dur, almindelig birkes, så at de ikke duer til at gro valmuer med?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
brohan skrev:
Men er de ikke varmebehandlede eller noget i den dur, almindelig birkes, så at de ikke duer til at gro valmuer med?

Nope, ikke medmindre der står at de er ristede.

Medlem
Brugeravatar

Du kan tørre valmue hovederne, også lave te på dem så trækker du det virksomme stof ud.

Medlem
Brugeravatar

jim fear skrev:
brohan skrev:

Nope, ikke medmindre der står at de er ristede.

Cool nok, så ved jeg det hvis jeg skulle have lyst til at køre mit liv i grus. I øvrigt så har din signatur givet mig mere end ét godt grin.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er glad for at du kan lide den, det er en bruger herindefra der (desværre) har udtalt det i ramme alvor. :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeps, det er bare købe en pose birkes i en Tiger butik der skulle være nok. :wink:

Nu når vi snakker om valmuer, så lavede jeg en te med 10 kapsler(er det pods de hedder?) i igår men synes ikke at få nogen mærkbar effekt. Jeg har godtnok en ret høj tolerance for opiater, og går ud fra at der er krydstolerance. Så er der en der kan hjælpe mig med hvor mange kapsler jeg f.eks. skal bruge, hvis vi nu bare siger at jeg tager 50 mg. Oxynorm?

Sorry hvis det blev lidt rodet, men det er skrevet på mobil :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dosering er altid besværlig/farlig når det drejer sig om planter. Kan du ikke snitte i hovederne istedet for. Så får du noget du kan ryge, og kan dosere meget lettere

Og hvis du dyrker opiumsvalmuer sådan lidt mere seriøst, så synes jeg du skal få fat i nogle frø som kommer fra potente valmuer, altså hvor de er fremavlet med det formål at producere opiater. Der er sikkert lidt mere spark i dem :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]