Sjovt at du skulle skive nu... jeg er netop ved at koge en gag mimosa ned, så jeg håber at være i gang inden en times tid [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
nå, men mht til dine spørgsmål...
40-50 g. caapi plejer en være en gennemsnitsdosis, men jeg har endnu ikke haft held med den, så jeg kan ikke tale af erfaring.
Hvis du har caapi'en som et stykke eller i store stykker, skal du banke den. det er bedst at få den i så små stykker som muligt.
Jeg mener at man siger en "normal" dose Mimosa er 12,5 gram, og vil nok mene at 20 gram vil give et meget intensivt trip, hvis det virker. Lav evt det hele, og nøjes med at drikke halvdelen. Så har du også lidt backup i tilfælde at du brækker det hele op inden det rigtig når at virke.
Nogen har held med at bruge almindelig postevand, men stort set alle erfarne brugere anbefaler destilleret, eller demineraliseret vand, da alm postevand indeholder en masse mineraler som hæmmer udtrækningen af de gode ting (så vidt jeg har forstået).
du bør også være opmærksom på at caapi skal koges en del mere end mimosa, for en vellykket bryg!
hvis du har tiden, så brug evt et par timer på
Ayahuasca forumetder vil du kunne finde al den informaton du har brug for, and then some...
og husk nu at holde dig fra nono-food i 6-12 timer før og efter indtagelse, eller endnu bedre hold dig fra mad (og gerne væske)
[ 15 Maj 2003: Besked ændret af: Bardo ]