Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
I perioder føles både min højre arm og hoved som en blanding mellem at både følelsesløshed og som om det sover (med prikken og det hele). Samt at når jeg bevæger hovedet mens det sker, har jeg lidt den samme følelse som på keta.
Det har vel stået på on/off i godt 2 mdr. nu, og var også opppe og snakke med min læge om det.
Armen havde han hørt om før, det kunne skyldes nogle spændinger i ryggen. Han havde dog aldrig hørt om et tilfælde med hovedet, men var meget hurtig til at give samme grundlag dertil.
Har ikke den store tillid til hans diagnose, især fordi han før har sprunget let over gærdet da han skulle diagnosere min mor.
Men prøvede i hvert fald at gøre som han sagde, og fik noget massage for det efterfølgende. Det stoppede så i et kort stykke tid, men fik så et virkelig slemt tilfælde igår (dog havde jeg kun følelsen i hovedet), hvor jeg flere gange frygtede at jeg skulle besvime. Det kom og gik igennem det meste af dagen, men peakede ved sen eftermiddag.
Har stadig følelsen idag, dog på ingen måder i nærheden af igår.

Hvad kan skyldes dette?
Har selv overvejet om det er stoffer der kan være skyld i det, men det kommer på vilkårlige tidspunkter, selv når jeg ikke har haft taget noget dagene op til.
Søvn er en anden ting jeg har overvejet, da jeg i hvert fald igår nat havde haft en meget urolig nattesøvn, og kun fået ca 3 timer. Men har altid lidt af søvnløshed, så synes stadig det virker lidt mærkeligt at det først skulle ske nu.

Insane psychedelia user!

Smut til lægen, hxn er temmelig sikkert bedre til at pejle sig ind på årsagen, end Psychedelia er.

Admin
Brugeravatar

^^+1

Og skift læge, hvis du tvivler på din nuværende læges evner til at diagnosticere. Der er frit lægevalg.

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Må jeg vel så få gjort.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kender ikke så meget til sygdommen, men læste for nyligt et indlæg fra en herinde der havde fået sclerose:
Hænder, Fødder & brystkasse sover!??
og synes der var nogle sammenfald.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]