@Timbow, sådan har jeg det også når jeg kigger tilbage. Jeg ville også ønske at jeg havde optaget nogen af de gange hvor det er gået helt amok. Rart at jeg ikke er den eneste. Mit har dog været værst når jeg udelukkende har kørt på amfetamin hele natten, og evt. nogen joints.
@Snoezel, jeg er helt sikker på at mit ikke er indbildning, siden der også er flere der har kommenteret det. Jeg er selv forundret over det..
Snoezel skrev:
Men når i siger "skarpe i replikken" hvilke emner taler vi så her? Almindelig social chit-chat, samtale om tekniske emner eller personlige samtaler?
Med 'hurtig/kæk i replikken' mente jeg at jeg f.eks. lynhurtigt fanger essensen af noget nogen har sagt, og med det samme har jeg noget sjovt at sige til det.
Det er selvfølgelig ikke altid jeg spytter det ud, men det er meget sjovt at opdage hvor hurtigt der pludselig sad en joke klar på lystavlen. Jeg ved selv hvordan folks sætninger virker på mig normalt, og at jeg sommetider lige kommer til at lede efter noget sjovt at sige i en given social sammenhæng, men når jeg sidder i den søvnløse tilstand der, så vælter tingene bare til mig, og jeg kan ofte fyre jokes af som et maskingevær, der passer til det der sker i situationen, fordi jeg ser åbninger alle steder.
Samtidig med at jeg som sagt helt automatisk finder nogen bedre og mere velovervejede ord at sige i sætninger hvis jeg har en seriøs samtale om noget, selvom det går så hurtigt, så ved ikke om velovervejet er det rigtige ord at bruge.
Det er lidt svært at forklare.
Jeg har også skrevet at jeg samtidig sidder og bliver mere og mere kogt pga. søvnunderskuddet og stimulanserne, så du må ikke tro at jeg selv føler mig helt normal i den tilstand, bortset fra den ekstra skarphed.