Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 aug 2011 17:07 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Substans/er: Øl, cannabis, mxe, benzoer, LSD, 2c-c
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
Dag 1. Alkohol, cannabis, methoxethamine, alprazolam, lorazepam.
Dag 2. LSD, 2c-c, cannabis, alkohol, alprazolam, lorazepam, methoxetamine.
Dag 3. Cannabis

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Persongalleri:
Bubber: Skaldet med stort skæg og den mest familiære latter jeg nogensinde har hørt, t-shirt med nosser ved halsudskæringen. Turens hyggeonkel.
Jago: En smule ranglet, med gedebukkeskæg og en meget galant holdning, kunne godt ligne djævlen. Turens fyrbøder.
Dengulesaks: Røven fuld af krudt, evigt smilende. Turens stemningsskaber.
Silvio Berlusconi: Doven. Arrangør og initiativtager.


Områdebeskrivelse:
Fri natur med klitter beklædt med lyng, græs, mos og lav.
En af klitterne har et hul med en sandgrav i bunden, sådan at det med lidt god vilje kan sammenlignes med en vulkan. Det var det fineste, blødeste, hvide sand uden den mindste antydning af fugt.
En god gåtur væk er et stykke skov, med en lille sø i, masser af insekter.
Lilla, grøn og hvid med blå himmel, perfekt landskab at trippe i.

Musik:
Boomblaster indkøbt til formålet, ikke verdens bedste kvalitet. Div. cd'er, mest rock, AM/FM radio.

Triprapporten
Dag 1:
Det har været en lang dag på arbejde. Jeg kan mærke at jeg er helt og aldeles bombet efter at være stået tidligt op, men det er en dag jeg har set frem til meget længe, så jeg bider det i mig og lader vær med at tage en morfar.
Jeg mødes med dengulesaks på banegården kl. 16.45 ca. Bagefter smutter vi i en nærliggende Fakta, køber en six-pack og smutter hjem til mig for at bruge ventetiden på at drikke lidt bajere. Jeg har i løbet af dagen haft kontakt til Bubber pr SMS, han fortæller at han har fundet Jago i toget og de har drukket nogle øl fordi man jo ikke må ryge i sådan en fætter.
Pludselig bliver 17.45 og Jago og Bubber ankommer med bus grundet sporarbejde.
Vi ser to personer der kommer gående ud af bussen og vi går over til et lille grønt areal og ryger en joint. Det er fantastisk at få sat ansigter på de mennesker jeg senere skal tage tage stoffer med.
Efter vi har røget jointen går vi over til mine forældre igen, samler alt vores habengut og begynder at gå ned mod fanøfærgen. Vi tager en indkøbsvogn fra en Netto som ligger på vejen.
Vi kører indkøbsvognen forbi en Føtex fordi vi skal have et (mini-jack til mini-jack) stik, Bubber og jeg render rundt i Føtex i lang tid og finder noget vand, noget mad og det stik vi mangler.
Fra føtex er der en ikke særligt lang gåtur til færgen, Jago går med indkøbsvognen som er fyldt med to telte, nogle tasker og en boomblaster.
På vejen kommmer Jago til at vælte hele vognen, jeg bliver meget bekymret for om boomblasteren er gået i stykker, men det er den ikke, 15 min. senere står vi på færgen med destination Fanø.

I 12 minutter sejler vi og vi ankommer til øen. En halv times gåtur fra færgelejet og vi er ved destinationen. Vi kigger os lidt omkring, slår vores to medbragte telte op, det telt som dengulesaks og jeg skal sove i er meget besværligt at slå op.
Herefter går vi ned i den store sandgrav, starter et bål og ryger en joint eller to.

Vi smutter op fra graven og hen i det ene telt for at tage MXE, jeg tager 75 mg sublingualt for jeg har en rimelig tolerance, de andre tager en mindre dosis. Dengulesaks har taget MXE en gang før, de andre skulle prøve det for første gang.
Lige bagefter smutter vi tilbage til graven og bålet, muligvis lavede vi først bål her, da virkningen slår ind sidder vi i hvert fald rundt om ilden.
Jeg har lukkede øjne det meste af tiden, hvor jeg har drømmeagtige visuals der gengiver min dag på en kun positiv måde, jeg ser mine kolleger tale til mig, jeg ser mig selv slibe rust på olierør og male dem sorte, grå og gule, det lyder måske meget trivielt, men det var skønt.
På et tidspunkt åbner jeg øjnene og kigger direkte ind i bålet som bevæger sig fra side til side og sandet omkring mig bølger. Jeg stiller mig op og går stift over på den anden side af bålet, lægger mig ned og lukker øjnene igen, mine visuals fra før begynder igen, denne gang kommer der også nogle hvor de andre 3 indgår i, men jeg husker dem ikke særligt godt.
I mellemtiden har Jago og dengulesaks været ude på en gåtur med indkøbsvognen for at finde noget brænde. Jeg er på daværende tidspunkt ved at være træt, så jeg går op i teltet, snupper en lorazepam 0,5 mg og drømmer videre (først som CEV's, senere som rigtige drømme da jeg er faldet i søvn). Dengulesaks vækker mig lidt senere og spørger om han må få en alprazolam, det må han gerne.

Dag 2:
Da jeg står op kan jeg høre Jago og Bubber snakke sammen i deres telt, jeg går stille og roligt rundt og kigger på omgivelserne og går derefter hen til deres telt og siger godmorgen. Dengulesaks er ikke stået op endnu, vi lader ham bare sove videre.
Herefter går vi en tur for at udforske området og finde et nyt sted at slå lejr da det blæser en del der hvor vi ligger. Vi går rundt i lang tid og finder bl.a. en skov med nogle lysninger i, vi finder mange steder som vi synes er perfekte at slå lejr i. Vi har svært ved at finde tilbage, men vi finder det til sidst (heldigvis havde Bubber stillet en kegle op på klitten med sandgraven i).
Da vi kommer tilbage er dengulesaks stadig ikke stået op, så vi vækker ham og fortæller ham om de nye steder. Herefter går vi op i et supermarked for at købe ind til dagens strabadser, jeg tror vi ryger en joint først. Det er en lang tur gennem forskellige sommerhusveje, rigtig idyllisk og fredfyldt.
Vi køber noget mad, 4 H.C. Andersen eventyrøl på 9,5 %, 4 sodavand og div. andet godt, jeg køber en rødvin på dåse til gåturen, de andre køber øl. På vejen tilbage holder vi et par pauser og hygger os rigtigt, men snakken går mest på at vi skal skifte lejrplads, så i stedet for at gøre holdt ved lejren går vi direkte ned i skoven for at smide vores indkøbsposer.
Da vi kommer ned i skoven er os 3 der allerede har været der, meget opsatte på at vi skal flytte herned, men dengulesaks føler sig generet af fluer og myg og argumenterer meget godt for at vi egentlig ligger fint, vi er jo egentlig MEGET glade for sandgraven, derfor vælger vi at vi bare smutter tilbage.

Lige da vi kommer tilbage sætter vi os mellem teltene og snakker om hvad vi oplevede dagen før, Bubber sagde at han ikke havde nogen effekt, Jago sagde at det var meget mystisk, dengulesaks sagde at hans krop havde dækket hele øen.
Pludselig siger dengulesaks: "Skal vi tage syre?"
Jeg siger ja med det samme og de 2 andre er også friske. Dengulesaks og jeg tager hvert et mærke på 125 mg og de andre tager et halvt hver, herefter går vi op til sandgraven, gør bålet klar til senere og venter på at effekten slår til, den kommer meget langsomt synes vi - vi har højst sandsynligt også røget en joint.
På et tidspunkt bliver sandet meget interessant, vi sidder allesammen og kører hænderne rundt i det, det er verdens rareste fornemmelse.
Bubber og Jago får herefter et halvt mærke mere hver.
Bubber bygger en borg af sand af noget af det dybereliggende sand, det bliver en rigtig fin borg synes vi. Vi drikker herefter en eventyrøl som har ligget i solen og er blevet meget varm, til at starte med er jeg meget skeptisk, jeg forventer ikke den smager godt, men jeg har ALDRIG drukket så god en bajer! Den har en varm og kærlig smag og man kan smage den hele vejen ned i maven.
Herefter finder vi en masse halve mursten, som jeg tidligere har smidt i sandgraven under en druktur, og vi går op på kanten af graven med dem og en kegle, vi skal spille petanque.
For at kunne holde styr på hvem der ejer hvilke sten deler vi dem op i 4 kategorier, Jago får de grimme sten, dengulesaks får de spidse, Bubber får dem med hulning i og jeg får dem uden for kategori. Herefter kaster vi keglen ned i graven og bruger den som gris.
Jeg vinder første spil, taber andet og vinder en masse derefter, det går op for mig at det er den samme sten jeg bruger på sidste skud hver gang og den vinder spillet får mig næsten hver gang, stenen får navnet "Gode Gamle Nr. 1" og den bliver ved med at vinde.
I starten overrasker det os meget at vi aldrig rammer Bubbers borg selvom grisen ofte ligger lige i nærheden af den, men efter lidt tid begynder spillet mere og mere at gå ud på at smadre borgen i stedet.
Efter hvad jeg vil skyde til at være ca. 2 timers petanque spil er borgen stadig ikke smadret.

Bag nogle klitter langt borte ser Bubber et stort containerskib komme sejlende, det ligner at det nærmest sejler på land. Han er meget opsat på at vi skal ud til vandet og kigge, vi andre vil gerne med så vi tager på udflugt med en eventyrøl til deling og med boomblasteren om halsen. Dengulesaks finder det meget sjovt at høre radio og han skifter hele tiden kanal, på et tidspunkt vælter han og radioen slår i samme nu over i et Medina nummer, straks ligger vi alle på jorden og griner højlydt.
Efter en god gåtur hvor vi har vandret rundt i lyng og græs, smidt os i lyng og græs og slappet af i lyng og græs beslutter vi os for at det nok vil være smartest at gå tilbage igen. Da vi kommer tilbage tænder vi op i bålet og Bubber begynder at lave noget mad, vi har købt nogle forskellige grøntsager og noget kød i tern, jeg kan ikke huske hvilket, som bliver proppet i alubakker og smidt i bålet.
Det får nok lidt for meget, men det smager udmærket.

Jeg spørger dengulesaks om ikke det er på tide at uppe med noget, han er helt enig, vi havde egentlig regnet med at bombe noget MDMA, men da vi lige har spist beslutter vi os for at sniffe 2c-c i stedet.
Vi sætter os alle sammen op på en klit og kigger på solen som gemmer sig bag nogle skyer, strålerne kommer igennem åbningerne i skyerne, de danser rundt, det er vildt flot, jeg kigger længe på det. Pludselig råber dengulesaks "wow" jeg kigger på ham i samme sekund, siger det samme som ham, vi har lige haft de samme visuals samtidig.
I mens vi har siddet der har Bubber gravet et hul i græsset, et dybt hul hvor der lige præcis er plads til en sodavandsflaske, vi putter en flaske i og kigger igen ud mod solen.
Jeg stirrer længe på en kugleformet ting i himlen og spekulerer meget på hvad det mon er for noget der hænger der, jeg spørger de andre om det er månen og får at vide at det er solen, det kunne jeg slet ikke se. Herefter sætter vi os til at høre radio igen, vi hører først FM kanaler, men skifter bagefter til AM, vi hører kanaler hvor der bliver oversat fra tysk til koreansk, vi hører folk der snakker sammen fra skib til skib og en masse andre underlige ting.

Vi går ned i graven igen og leger i sandet, jeg hopper flere gange ud over en kant og ned i sandet, det føles som om jeg flyver i 5 minutter.
Det går op for Jago at vi hellere må ud at finde noget brænde, så vi går alle 4 ud på eventyr med en eventyr øl til deling. Vi går ligeud i omkring 5 minutter og finder her en masse tørre døde træer, de ligner noget fra en gyserfilm, som vi trækker løs af jorden og knækker i mindre, men stadig meget store, stykker. Dengulesaks går med et helt stort og tungt træ.
Da vi kommer tilbage begynder Jago at starte op i bålet igen mens vi andre sidder og leger med sandet, jeg begraver mine knyttede hænder under det, bevæger fingrene og puster på det, Bubber og dengulesaks sidder og kigger på imens, det er helt vildt flot og der kører nogle vidunderlige mønstre henover sandet.
Det er nu ved at være mørkt og vi tænder op i nogle fakler, nogle udendørs stearinlys og nogle solopladede lamper. Vi henter vores soveposer fordi det er ved at være koldt.
Rundt om hvert lysobjekt laver vi mønstre i sandet, de er alle sammen forskellige og vi er meget kreative synes vi selv, jeg kan ikke erindre hvordan de så ud, men psykedeliske det var de.

Efter et godt stykke tid hvor vi har siddet og snakket og kigget på bålet som vi synes er meget flotte, lægger jeg mig ned på siden, jeg føler at min krop er meget træt og at det har været en lang dag.
Jeg ligger og kigger ind i bålet, mit syn er afskærmet så jeg kan ikke se det hele. Brændet ligner interiøret i min bedstemors sommerhus som står i brand, men når jeg kort kigger væk bliver det til et andet familiært sted. Til at starte med er jeg meget fascineret af dette, men jeg begynder at spekulere på hvorfor mon jeg ser dette og jeg bliver en smule bange.
Jeg ligger her i en del tid og tripper "alvorligt", jeg har ikke decideret bad trip, men jeg er nærmere nervøs for at jeg skal få et, mine tanker looper omkring dette i et godt stykke tid.
Jago spørger os om ikke vi skal ud og finde noget mere brænde da vi er ved at løbe tør. Jeg kan ikke få mig selv til at gå væk fra graven, så det bliver et nej fra min side, Bubber bliver også.
Mine tanker looper stadig rundt i det samme spind og jeg føler at tiden går meget langsomt synes jeg. Efter hvad jeg tror er 5 minutter kommer Jago og dengulesaks tilbage fra deres tur, de har fundet lidt brænde. Jeg spørger om det havde været en kort tur siden det kun tog 5 minutter og de fortæller at de har været væk i en halv time. Jeg bliver positivt overrasket over deres svar og mine tanker bliver positive igen.
Dengulesaks spørger herefter om ikke han må tage en benzo, jeg føler mig udmattet efter en lang dag og snupper også én, Jago gør det samme, mens bubber hopper ned i telt for at slappe af.
Et stykke tid efter vi har snuppet benzoerne får vi den idé at vi skal da have også noget MXE, så vi snupper bagsiden af en plastikgaffel, bruger den som en lille ske og snupper eyeballede MXE doser sublingualt, vi lægger os til at vente i noget tid og tager derefter en dosis til og lidt senere en tredje dose.
Vi hygger rigtig og forsøger at snakke med hinanden, men det er meget besværligt. Vi går rundt med tunge, vaklende trampende ben. Jeg siger at jeg er blevet et methoxetamonster. På et tidspunkt hopper jeg ud over kanten til graven, i modsætning til de sidste mange gange jeg har gjort det, føles det slet ikke som om jeg flyver, rent faktisk kan jeg med det samme jeg lander ikke huske at jeg har været i luften, men jeg kan godt huske at jeg hoppede.
Vi ryger samtidig nogle joints. I bunden af graven smider vi et tæppe som vi lægger os på, dengulesaks går en lille tur ned i teltet for at lave en joint, i mellemtiden falder Jago og jeg i søvn.

Dag 3:
Jeg vågner op i sandgraven ved siden af Jago og dengulesaks som stadig ligger og sover. Jeg går op for at se om Bubber er stået op, men hans telt er pakket sammen og han er væk, jeg undrer mig meget over hvad han mon laver. Jeg går rundt og leder for at se om jeg kan finde ham og pludselig ser jeg ham komme gående et stykke væk fra mig. Da han kommer tilbage fortæller han at han har været en tur ved bageren for at købe rundstykker og spandauere.
Bubber og jeg sidder og snakker lidt i et stykke tid og så står Jago op. Vi snakker om at rulle en joint, men dengulesaks er ikke til at vække (han skal jo helst være med til at ryge den), hver gang vi kommer en smule i kontakt med ham mumler han noget utydeligt og vender sig om.
Vi får ham omsider vækket smule ved at putte en joint i munden på ham, til sidst står han helt op og det første han gør er at finde en joint frem fra aftenen før, den ryger vi selvfølgelig også.
Vi får pakket sammen, ryddet grundigt op og begynder at bevæge os mod færgen, vi sætter flaskerne af ved nogle genbrugscontainere og smider resten i en skraldespand.
Efter vi er kommet til Esbjerg sætter vi os i et amfiteater og ryger en joint, der er en familie der spiller med en bold og efter lidt tid dukker der et par drenge op der sætter sig langt fra os og begynder at ryge en joint, en tredje forsamling dukker også op og ryger joint.

Herefter går vi mod toget og vi skilles med knus og smil.


Det var en fantastisk tur det her og vi er blevet helt enige om at det er noget der skal gentages, ikke nødvendigvis samme sted, men det kunne godt tænkes at det blev der igen.
Und jer selv at vær med næste år, det var skidesjovt og vi er alle nogle rare mennesker!

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 01:20 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Herlig rapport! Den beskriver turen rigtig fint, og sætter nogle gode minder igang hos mig :=)
Tak!

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 10:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Det lyder pisse hyggeligt. Jeg har endnu ikke prøvet andet end alkohol og cannabis. Men agter snart at prøve svampe, så hvis jeg skal være med næste år bliver jeg nok bare ham der ryger joints, men det gør vel ikke noget :)

Grinede især af jeres opdeling af mursten til petanque.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 14:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
nice report :) det lyder som noget jeg godt kunne tænkte mig at deltage i :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 15:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Dt lyder alt for wack, jeg er helt klar med på den næste år... Det var jeg sådan set også i år.... Men økonomi er en kælling... Så man ved aldrig helt... :P

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2011 22:42 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Lyder som en hyggelig tur i har haft jer :)
Var der nogen særlig grund til at i havde benzoer med, og spiste dem hver aften, eller var det bare for at være sikre på at ingen kunne huske hvad der foregik i teltene om natten? ;)

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 aug 2011 16:52 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Benzoerne var med i tilfælde af bad trips. Den første aften blev de spist fordi det kan være ret svært at falde i søvn efter en omgang MXE, den anden dag blev de spist for at sætte en dæmper på. Det kan selvfølgelig ikke anbefales at æde benzoer som slik, men når de alligevel er i nærheden er de så skide svære at holde fingrene fra.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 aug 2011 22:11 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Man sover så skide godt på benzoer! Og hvis man skal ligge i et telt eller i en sandgrav kan de virkelig være guld værd!

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2011 12:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 maj 2011 00:40
Indlæg: 886
Geografisk sted: hasselager
lyder som en fantastisk tur :D

_________________
En erigeret penis er ret vulgær, en slap er ikke særlig sexet ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2011 21:03 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
dengulesaks skrev:
Man sover så skide godt på benzoer! Og hvis man skal ligge i et telt eller i en sandgrav kan de virkelig være guld værd!


Ja, det beviste du rigtig godt under turen :-)

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 aug 2011 20:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2010 16:11
Indlæg: 136
Geografisk sted: Danmark
Jeg skulle have været med! hvorfor sagde du ikke det blev awesome Silvio? :p

_________________
Sund kost og motion... og narko!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 01:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Må indrømme at jeg gerne vil have været med i år!
Men der var nogle praktiske ting, som gjorde det ikke var muligt.
Som altid, så er tilslutningen enorm når man laver sådan et event som dette. Men når man skal til at købe billet, udstyr mm. så er der ofte mange (dagsrygere specielt - I skal ikke føle jer truffet ;) ), som har det med at komme med 10 dårlige undskyldninger for hvorfor det er bedre at sidde skæv i hulen, fremfor at prøve noget nyt.
IMO er et trip, som det I har været på skide skægt og hyggeligt! Og en rigtig god måde at sætte en kontrast til et normalt indedørstrip.
Hvis ikke vejret allerede er ved at blive for koldt, kunne jeg godt finde på, med kort varsel, at se om ikke jeg kan lokke nogle af de nordjyske hoveder sammen til et eller andet hygge. For der findes masser af faktastiske områder heroppe, til den slags - har jeg fundet ud af. (Andre end nordjyder er selvfølgelig også velkommen, men statistikken siger at hvis der bliver for langt, så har folk det med at komme med både valideret og ikke valideret undskyldninger.
Men fuck det, man skal ikke sætte målsætningen for højt til den her slags :)

Hvordan gik det egentlig med musikken dernede? Var det tilstrækkeligt med en boomblaster og hvordan?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 14:58 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Det dårlige musik setup har nok gjort at vores fokus har været andetsteds, så det var slet ikke noget problem, vi havde meget sjov med radioen.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2011 15:09 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2010 22:33
Indlæg: 434
Geografisk sted: syd for kosmos
Boomblasteren gjorde jobbet fint! Vores kabel og min ipod blev væk den første dag, så vi hørte for det meste silvios medbragte cd'r - og jeg fik øjnene op for Pink Floyd!

_________________
Jeg ved præcis hvor vi skal hen.. øhh 150 grader mod nordvest, eller nærmere omvendt! Jeg putter det her varmometer i munden og ser at pulsen er 2 millioner grader .. og og jeg er ikk rigtig klog!

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2011 19:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Jeg er også on næste år, det altid hyggeligt at møde nye mennesker!

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 okt 2011 19:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Lækker rapport, det lyder som en vellykket tur I har haft jer. Var det ikke småkoldt kun at ligge i en sovepose hver, da I sov udenfor?

Jeg har lige en enkelt rettelse: Jeg går ud fra at jeres mærker var på 125 µg og ikke mg ;).

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2011 16:42 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Jo selvfølgelig var de på µg!
Jeg husker det ikke som værende koldt.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2011 17:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Hør her. Der var pisse fedt.

* Musikken var som den skulle være. Silvios noget aldrende samling af bla. Pink Floyd og Air gjorde det rigtig godt. Og lydniveauet passede fint til stemningen og måske først og fremmest ønsket om at få fred og ro fra omverdenen. Det behøve ikke være højere.

* Maden var udsøgt. Jeg husker bla. at vi fandt nogle pølser pakket ind i sølvpapir i udkanten af bålet en morgen. De var ret fråderen.

* På Indlogerings siden lå vi i telt med egen sovepose og liggeunderlag. Ikke noget at klage over der. Det var endda så varmt at nogle valgte at sove udendørs :-)

* Omgivelserne var smukke og rigtig gode at udforske.

* Transpporten. Tjaeh, det var en lang togtur, men den bød på både godt selskab og guldøl.

* Selskabet og oplevelsen var ud over alle grænser. De her mennesker er pisse hyggelige at campere med.

Alt i alt, så har i bare og lægge jeres Xbox controllere og crackpiber fra jer og så se at komme afsted næste sommer!

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2011 22:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2010 23:23
Indlæg: 50
Det lyder som en ret fantastisk tur! :)
Jeg begyndte at grine højlydt da du beskrev petanque-spillet, specielt da du skrev, at I havde spillet i godt 2 timer :D

Men fed rapport! Man burde tage sig sammen og komme ud i den danske natur....


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team