Hey Psychedelia!
Jeg sad sammen med et par venner sidste uge og vi hyggede os rigtigt meget, vi var både på MDMA, Amfetamin og en masse alkohol.. Pludselig begynder begge mine venner at på det vildeste paranoia. Jeg selv, havde oven i det andet røget bong og spist upjohn.. Men jeg blev ikke paranoid.. Men ligemeget hvad jeg gjorde den nat kunne jeg ikke overbevise dem om at der ikke var nogen udenfor, jeg blev ved med at gå udenfor både alene og med dem i hånden for at vise at der ikke var noget som helst at være bange for, men jeg kunne ikke overbevise dem på nogen måde

til at starte med troede jeg også selv at der var noget, men første gang jeg havde været ude og kigge, fandt jeg ud af at der ikke var noget
Hvordan kan det være at jeg var i stand til at forklare migselv at der ikke var noget udenfor, for jeg så ligesom dem, skygger og glimt, hørte stemmer og latter. Hvorfor blev jeg ikke angrebet af paranoia og angst på samme måde som de gjorde? Har nogen af stofferne gået ind og modvirket hinanden så jeg alligevel har kunne bruge min hjerne?
Hilsen Openminded