Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 19:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 115 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
I Danmark er der Back 2 Nature og Little Earth som alternativer. Godt nok i meget mindre målestok, men stemningen skulle være god på de to. Jeg har i hvert fald bestilt en billet til Little Earth som plaster på såret over Ozora. Til gengæld kan jeg sige at vi ses næste år i Ungarn!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg er sgu også træt af at jeg ikke nåede Back to nature i år, det er nogen af mine gamle venner der arrangerer det. Men det passede ikke så godt ind i min Roskilde-plan.
Jer der var til Ozora i år, blev det et vellykket meetup?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg er lige kommet hjem efter en lang dag med transport.

Jeg havde en god festival, Ozora er nu fantastisk.
Stemningen og ikke mindst lyden er bare uovertruffen, og jeg blev næsten imponeret hver gang vi gik på main stage.
Mange mennesker iår, dog - den behøver ikke blive større for min skyld, så bliver det sgu næsten for pakket. Da jeg sidst var der i 09 var der ca 10.000 mennesker mindre, og det var meget nemmere at få sig noget vand, mad osv. Uden det virkede tomt på mainstage.
Chillouten, som ellers var en af de mest fantastiske af sin slags jeg nogensinde havde set, i 09, havde siden jeg sidst da også fået sig en overhaling. Flot lavet arkitektur, men desværre har arrangørerne ødelagt den imo. Jeg havde på intet tidspunkt lyst til at slappe af derinde - der var intet deco, og ikke megen plads til at ligge og flyde, selvom jeg egentlig gerne ville høre en del af den musik der var. Det var vist kritikken.

Jeg hørte en masse gode sets, tossede rundt i solskinnet, hyggede mig med mange forskellige nationaliteter, lå og kiggede på stjerner i tshirt uden at fryse, drak en masse vodka og alt i alt hyggede mig totalt.
Jeg tog mere psykedelisk narko end forventet, troede egentlig jeg var ved at blive for gammel til den slags, men det var fandeme sjovt. :D
Hvis i er nogle af de få danskere jeg stødte ind i dernede, var det hyggeligt at møde jer. Jeg valgte ikke at deltage i meetup.

Ender nu nok med at tage afsted igen, men hvis festivalen bliver ved med at vokse, er jeg bange for at jeg må kigge mig om efter noget tilsvarende om nogle år.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
vi var vidst kun et par stykker der mødte op til meetup og det var fordi vi lå i lejr sammen og endnu ikke var blevet alt for lamme....
tilgengæld holdt vi et svedigt krabbeløb da ingen mødte op hhehe

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Frugthat: det er vidst også noget med, at siden Boom er hvert andet år, så kom der ekstra mange i år. Det snakkede vi i hvert fald lidt om..

Haha drkrogshoej.. Vi var 4 der mødte op, alle 4 totalt lamme, og senere blev det til et legendarisk krabbeløb.. Såååå fedt....

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Admin
Brugeravatar

Tak for sidst folkens!

Blev igen i år imponeret over Ozora festivallen. Den festival er jo for vild :D
Krystalklar lyd, virkelig god crowd, perfekt vejr, fed location osv. Noget af det eneste jeg kan sætte en finger på, er mængden af mennesker. Synes ikke, den skal være større nu. Så blir der for meget pres på med mad og drikkevand. Syntes også, deres nye chillout var lidt kedelig. Det er en fed konstruktion, men ikke et sted, man har lyst til at ligge i længere tid ad gangen. Men så er det jo godt, mainstage er så hjernedødt fed :mrgreen:

Blev for stiv til at huske psychedelia meetup, så jeg kom først i tanker om det en time senere. Det må blive en anden gang :P

-Jimmy Carter

Moderator
Brugeravatar

Syntes nu faktisk at chillouten var ganske udemærket i år... true at den ikke var helt så flot dekoreret iår.... men det at den var lavet som en stor træhytte var mega sejt.. jeg håber bare de får dekoreret den mere hen mod næste år...
syntes den var lige så god at ligge og flyde i som sidste år så den del er jeg ikke helt enige i ...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var skuda bare fordi du var så lam, at den var så god at ligge i....

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.

Insane psychedelia user!

Hov hov hov, var din mund, spaffeh!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Hov hov hov, var din mund, spaffeh!

Og du har bare snart at komme på chatten!!! Hmrpf!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Sorry jeg bailede vist også den der meetup. Men jeg havde givet den gas til kl. 9 om morgenen, og var ærligt talt ikke frisk på at gå helt op til hovedindgangen kl. 13 i min tilstand på det tidspunkt :D

Ellers en virkelig fed festival. Har aldrig nogensinde i mit liv hørt et så vildt anlæg, som det der stod på mainstage. Det var uovertruffent! Simon Posford og Raja Ram tog mig desuden trygt igennem det bedste LSD trip i mit liv :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Frugthat - var det os to der snakkede over PM om nogle billetter fra Malmø?
I så fald: havde du en grøn T-shirt på med sort skrift samt et par brun-grønne shorts på i søndags?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
LOL

Alice + John Doe :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
LOL

Snufking + nobody

;)

Moderator
Brugeravatar

ahh John Doe var aldels ikke lam blot let ebrieret så sku du se mig lam haha

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 115 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]