Jeg tvivler også meget stærkt på 20+ g. på en weekend. Jeg har selv taget amfetamin i 7 år, med en måneds pause en gang i mellem selvfølgelig, og i den periode jeg tog mest, hvilket var mange gange dagligt i omkring 6 måneder, har jeg aldrig overskredet 5g på under 24 timer. Og det holdt mig kørende i godt 36 timer (halvanden dag), og i det tidsrum havde jeg ikke brug for mere, for jeg havde det sgu meget godt. Når det handler om amfetamin (og sådan set også alle andre stoffer), så er et godt tommelfingerråd: Hvis du har det godt, så vent med den næste streg/tår etc. Og jeg fortryder tit, at jeg har taget så meget, for jeg mistede rigtig mange ting i den periode, en hel bunke venner, kontakten til min familie og især uddannelsen. Har dog aldrig været til lægen for at få tjekket mit hjerte, for jeg havde en ret god idé om hvad han ville sige, da jeg hostede blod hver dag i over 2 uger. Og den type paranoia du kan få efter 2-3 dage på amf (ser skumle skygger i øjenkrogen, som forsvinder når du retter blikket mod det, hører stemmer osv.) er blevet mere eller mindre permanent. Så mit råd er, at holde amf på et stabilt niveau, og lad vær med at overdriv