Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 02:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Bl0dpump skrev:
25-30 gram amfetamin på en weekend .. Argh, ro på! Kan det overhovedet lade sig gøre, uden at ryge med baaa buu baaa buu .. (selvom det er skam-cuttet!?)

Jeg taenker lige netop det samme, medmindre de tager amf med under 1% egentlig amfetamin i. 25-30 gram amfetamin mener jeg altsaa stadig er ummeneskeligt, uanset hvor stor tolerance man har.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det kan ikke lade sig gøre - sådan er det.

Kan jeg garantere - har selv taget ufattelige mængder speed - noget virkelig rent noget og det med garanti det var virkelig rent fordi ham som solgte det, tog hele markedet indtil han røg ind og sidde for det.

Der var også sådan en type... jeg ka sniffe en saltmine på formiddag..... han fik 0.3g i en bombe og 20 minutter senere havde han fråde om munden og fattede hat af alt der skete, men han havde det godt..... er sgu glad for at han ikke tog mere end 0.3.

Har selv prøvet at bombe 0.1 af det, har aldrig været så ramt af så lidt speed før... 11 timer ren energi - var nød til at mixe musik i næsten alle 11 timer for at energien ikke skulle blive negativ... Det var intenst.... Derfor ved jeg at det speed der de sniffer, det er skamcuttet.... Skulle ikke undrer mig det var cuttet med efedrin.... passer ret godt til de der hjerteproblemer....

Få dem til at stoppe, ellers ender det sgu med de ligger i kister.

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Child of Aum skrev:
Få dem til at stoppe, ellers ender det sgu med de ligger i kister.

Kan kun bakke op omkring det råd! Få dem til at stoppe - Imens de er live. Det ender galt, uden tvivl! Det er alt for store mængder (Selvom jeg ikke helt tror på dosen!) .. Amfetamin er IKKE sundt!

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Jeg har ikke problemer med at tro på at der bliver indtaget de mængder. Det er helt klart at de ikke indtager 25g amfetamin.sulfate, men noget der er 20-40% (bedre speed end std.) og så på en 6-8 dages periode. Hvis det er noget de gør 4 gange på en måned, er de både mega resistente og har tømt lagrene af, samt ødelagt biosyntesen af dopamin (ved dårlig ernæring)

Jeg syntes du skal designe et snedigt væddemål med dem, hvor de skal holde sig fra amfetamin og ligende stoffer i et par måneder, for, undervejs og ved afslutningen at teste/udfordre de egenskaber du synes be er begyndt at lacke i..
Det at de SER at de har taget skade, samt at de føler sig rigtig friske, for første gang, vil måske hjælpe dem med at holde sporet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ret god ide TATP kom med der......

PLUR

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Ja, det er nok bare ikke så nemt at få dem til at gå med til det. Deres lyst til at blæse og have fællesskabet omkring det, er nok større end deres lyst til at vinde et væddemål..

Jeg ved sgu ikke hvad man kan gøre for andre, når de ikke vil hjælpes. I sidste ende ved de jo nok godt hvad de gør ved sig selv, og ingen andre kan hjælpe dem, end sig selv. Jeg tænker, at det for nogen er nødvendigt at komme helt ud på overdrevet og mærke døden, for at vågne op og bevidst vælge livet. Men det kan være grimt at se på, og du gør også ret i at fortælle dem hvordan det ser ud for dig, når du står på sidelinien og ser på den måde de behandler sig selv.

Hilsen Fanny

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Der hvor det sner
Jeg tvivler også meget stærkt på 20+ g. på en weekend. Jeg har selv taget amfetamin i 7 år, med en måneds pause en gang i mellem selvfølgelig, og i den periode jeg tog mest, hvilket var mange gange dagligt i omkring 6 måneder, har jeg aldrig overskredet 5g på under 24 timer. Og det holdt mig kørende i godt 36 timer (halvanden dag), og i det tidsrum havde jeg ikke brug for mere, for jeg havde det sgu meget godt. Når det handler om amfetamin (og sådan set også alle andre stoffer), så er et godt tommelfingerråd: Hvis du har det godt, så vent med den næste streg/tår etc. Og jeg fortryder tit, at jeg har taget så meget, for jeg mistede rigtig mange ting i den periode, en hel bunke venner, kontakten til min familie og især uddannelsen. Har dog aldrig været til lægen for at få tjekket mit hjerte, for jeg havde en ret god idé om hvad han ville sige, da jeg hostede blod hver dag i over 2 uger. Og den type paranoia du kan få efter 2-3 dage på amf (ser skumle skygger i øjenkrogen, som forsvinder når du retter blikket mod det, hører stemmer osv.) er blevet mere eller mindre permanent. Så mit råd er, at holde amf på et stabilt niveau, og lad vær med at overdriv :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
20-25 gram speed er meget ja.. Men ikke hvis de er 20 personer om at sniffe det.. Det har han jo ikke nævnt, så forstår ikke i kan sige det er meget.

Jeg må melde mig til koret og sige jeg er træt af narkomaner, der har speed der lugter rigtig skummelt, og er hvidt og gult (marcipan amf, ahhh yea, right.) og det er ihvertfald noget af det reneste. måske 99%..

jeg har taget rigtig meget forskelligt speed.
Og nogle gange så kan mig og en ven holde os kørende 2 dage på 1 gram (vi plejer bare at købe 1 gram), og andre gange sidder vi og river 3 streger på 1 time, og ingen virkning.

Forstår dog ikke meningen i at holde den kørende 8 dage..

Fy for satan!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vis dem dog den her tråd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Uanset hvilke mængder de kører, så er det sindsygt. 8 døgn uden søvn er nok forklaringen på, at de hallucinerer. Længere tids søvnløshed er i sig selv neurotoxisk, og hvis du smider nogle gram amfetamin i hjernegryden, og formenligt også noget alkohol, så er der nok nogle skader i skalden. Bare vent nogle år, så skal du nok se, at de har tabt spillet.

Junior medlem

Amfetamin er ligsom det meste "Dope"

Først tager den dine penge og din tid, så tager den dine knogler og skind, senere dit hjerte, din forstand og din sjæl...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]