Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 03:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg skal også med igen i år... Bliver min 4. Vuuv i træk og har hygget mig enormt alle gangene, har dog ikke andre festivaller at sammenligne med skal det lige siges...

Men musikken spiller, folk der er "brogede" men næsten alle er i godt humør - og det er altid muligt at finde et sted med lige netop den stemning man er til... Selve området med boder er også hyggeligt; men maden er ikke noget at råbe hurrah for - vi har grill med og Edka/Lidl er vores redning som regel (selve byen tæt på festivallen har vist kun et enkelt meget usselt pizzaria, som vi løb skrigende bort fra)...

Ellers kan jeg kun bekræfte hvad de andre skriver - det lokaler gestappo er toptunet og ligger som regel en ring om lejren... man (chaufføren) bliver stoppet og narkotestet på vej hjem... Har personligt oplevet både spyt- og svedtest...
Og de går til makronerne med regler, så hastighed, selebrug (mangel på) og lignende forseelser betales ved kasse 1 - det ene år måtte vi have alt bagagen ud af bagagerummet for at kunne nå ned til reservehjulet og fiske den lovpligtige advarselstrekant frem. De insisterede på vi skulle fremvise den :roll:
Og hvis du ankommer med rastafarihår i et WV rugbrød overmalet med med peace tegn og blomster, så er du et oplagt offer for den rigtig grundige gennemgang - har set folk måtte slæbe alt bagage ud af bilen og vente på police'en gennemgår det hele med hunde...

Hvis man er i humør til alternative rusmidler, så er min erfaring at stort set alle tilbyder at sælge den første aften (3 år i træk har vi ikke så meget som når at begynde at sætte telte op før vi har fået gode tilbud); men aftenen efter er det alle der spørger efter nogen som sælger - så handl mens der udbydes ;-)

I 2010 var der i øvrigt problemer med at telte blev gennemrodet og tømt for værdier allerede torsdag aften - vores det ene telt var gennemrodet mens vi var væk en times tid; men det var ikke stjålet noget da alle værdierne var låst inde i bilerne heldigvis... Vuuv fik dog hurtigt sat skilte op der advarede om at man skulle passe på da det rygtedes

Men kom glad... måske kan det endda lykkes med et psy meet-up i år... Jeg forsøgte sidste år; men der dukkede ikke nogen op første gang og jeg glemte det selv anden gang :oops:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så nærmer tiden sig... Er der stemning for et psy-meet-up i år?

(sidste år løb forsøget ud i sandet på grund af manglende tidsfornemmelse - mig selv inkl.)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg regner med at skulle afsted. Første gang på VuuV, så håber det bliver en sprød oplevelse, nu hvor jeg ikke har været afsted på festival i 2 år.
På de tidligere festivaller jeg har besøgt har jeg aldrig oplevet at det var et problem at skaffe det man skulle bruge, så jeg tror heller ikke det er et must at tage ting med hjemmefra til denne :)

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Mit 3 år i træk på VuuV :p

Skal der laves et meet up i år? Glemte at dukke op sidste år :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er frisk på at prøve igen i år, hvis der er stemning...

Mødestedet er jo selvfølgelig under Vuuv tegnet, det må være det letteste at finde for alle... Og så er det lige tidspunktet og det hemmelige håndtryk vi skal have styr på :cheers:

Medlem

Er det ikke bare begge arme over hovedet?

Lover ikke at glemme det i år ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg forventer at indfinde mig ved Vuuv tegnet lørdag kl 1600 og prøver at se søgende ud, så ser vi hvad der sker... Jeg er let at kende for jeg har ingen tattoveringer ha ha

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Skal se om jeg kan huske det, så stikker jeg også lige hovedet forbi :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og igen i år lykkedes det mig at blive forvirret af et lille stykke papir og glemme det :oops:

Ikke den bedste Vuuv jeg har været til... Vejret gjorde selvfølgelig sit til det; men synes bare det hele var lidt mere tamt - i hvert fald ikke det store jubilæum, som det burde ha været...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Mødtes I dernede som aftalt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Halose skrev:
Mødtes I dernede som aftalt?

Jeg glemte alt om det igen i år... Så hvis nogen mødtes var det uden mig :cry:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Hehe, det går godt med de meetups. Men det lyder da stramt at det ikke levede op til forventningerne, hvis du har været der før og ved hvor fedt det kan være, og så på et jubilæum.

Medlem

Jeg glemte desværre også at dukke op til mødet. :s

Synes virkelig at VuuV var skuffende i år - taget i betragtning at det skulle have været en jubilæumsfest?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Hold kæft det var en ringe festival. Lyden på mainstage var fuldstændigt i dammen.... har aldrig været til en fest med over 10 mennesker, hvor der var så ringe lyd. Iono og Alternative var rigtig nice, men lidt tamme i forhold til visuelle effekter sammenlignet med main stage. Og så var det pisse mørkt overalt på festivallen, på nær natten til søndag, pga der var en smule måneskin. En tur jeg godt kunne have sparet!

Medlem

Kan kun give dig ret Morten. Synes virkelig også at det var tamt i år. Vejret i det hele taget lage også lidt en dæmper på det hele!

Well så kan man kun glæde sig til man skal afsted til Ozora lige om lidt :p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror vejret havde en del at gøre med det... Så flere steder allerede fredag eftermiddag, hvor der var sammenstyrtede forladte telte - folk havde simpelthen fået nok og var skredet hjem tror jeg :-(

Og der var utroligt mange danskere i år, endnu flere end der plejer at være... rendte på en del danskere i det der stramme Brian/Barbie på coke segment, som færdes i større grupper og holder deres egen fest mens de sviner i lejren og insisterer på at have deres BMW anlæg til at overdøve hele det område de ligger i... Og ja det er fordomme fra min side; men der er sgu ikke meget PLUR fra de typer synes jeg...

Jeg ved ikke om arrangørerne havde skåret ned pga vejret eller hvad der skete; men det var i hvert fald ikke det brag af et jubilæum vi havde håbet på.... Det var min 4. gang i træk og langt den dårligste indtil videre, men håber det bare var vejret - tingene er nu engang noget mere behagelige når man ikke fryser og er gennemblødt det meste af weekenden

Medlem

Der var langt fra nogen som helst PLUR stemning til VuuV i år. Som du selv nævner var der er alt for mange Brian typer og deres lyserødt klædte vedhæng. Synes det er træls de egentlig kun kommer til festivalen for at tage knark, og skabe sig åndsvagt? Det er jo så langt fra en festivals stemning som man overhovedet kan komme :S

Mht. til vejret - ja det havde været lækkert hvis det havde været bedre - jeg købte mig et par gummistøvler i nærmeste by også tænkte jeg ikke mere over det :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Var det kun mig, som overhovedet ikke kunne holde lyden ud på main stage, og derfor holdte sig langt derfra?? Har seriøst aldrig hørt så dårlig lyd til en større fest før, jeg kunne umuligt tage det seriøst.

Medlem

Nej den var elendig på main stage. Generelt når jeg er på VuuV (har været der 3 år i træk nu) holder jeg mig væk fra main stage. Jeg bryder mig ikke om måden højtalerene er stille op på. Hvis man ikke står lige nøjagtigt i midten, bliver lyden "forsinket" eller hvordan skal man forklare det? :p Også synes jeg main stage generelt bare er dansker scenen. Generelt lidt for lallet full-on til mig.

Foretrak nu mest Iono scenen - synes faktisk der var ret meget fedt der til gengæld :) ( og self dark at night 8-) )

Dedikeret medlem

Kom lørdag, og må sige mange folk var direkte fjendtlige. Der var ikke meget venskabelighed over de "venlige vagter" så snart man havde betalt for indgang (Hvor kan vi slå telt op, ved I det? Hvortil der blev svaret: "Nej, ved I?"). Generelt var mange folk bare rigtigt dystre og havde mere end nok i dem selv.

Det virkede alt i alt ret 'kommercielt' i år. Der var langt mellem smilene - men de var da at finde. :)

Men mon ikke det havde noget med vejret at gøre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]