Jeg skal også med igen i år... Bliver min 4. Vuuv i træk og har hygget mig enormt alle gangene, har dog ikke andre festivaller at sammenligne med skal det lige siges...
Men musikken spiller, folk der er "brogede" men næsten alle er i godt humør - og det er altid muligt at finde et sted med lige netop den stemning man er til... Selve området med boder er også hyggeligt; men maden er ikke noget at råbe hurrah for - vi har grill med og Edka/Lidl er vores redning som regel (selve byen tæt på festivallen har vist kun et enkelt meget usselt pizzaria, som vi løb skrigende bort fra)...
Ellers kan jeg kun bekræfte hvad de andre skriver - det lokaler gestappo er toptunet og ligger som regel en ring om lejren... man (chaufføren)
bliver stoppet og narkotestet på vej hjem... Har personligt oplevet både spyt- og svedtest...
Og de går til makronerne med regler, så hastighed, selebrug (mangel på) og lignende forseelser betales ved kasse 1 - det ene år måtte vi have alt bagagen ud af bagagerummet for at kunne nå ned til reservehjulet og fiske den lovpligtige advarselstrekant frem. De insisterede på vi skulle fremvise den
Og hvis du ankommer med rastafarihår i et WV rugbrød overmalet med med peace tegn og blomster, så er du et oplagt offer for den rigtig grundige gennemgang - har set folk måtte slæbe alt bagage ud af bilen og vente på police'en gennemgår det hele med hunde...
Hvis man er i humør til alternative rusmidler, så er min erfaring at stort set alle tilbyder at sælge den første aften (3 år i træk har vi ikke så meget som når at begynde at sætte telte op før vi har fået gode tilbud); men aftenen efter er det alle der spørger efter nogen som sælger - så handl mens der udbydes

I 2010 var der i øvrigt problemer med at telte blev gennemrodet og tømt for værdier allerede torsdag aften - vores det ene telt var gennemrodet mens vi var væk en times tid; men det var ikke stjålet noget da alle værdierne var låst inde i bilerne heldigvis... Vuuv fik dog hurtigt sat skilte op der advarede om at man skulle passe på da det rygtedes
Men kom glad... måske kan det endda lykkes med et psy meet-up i år... Jeg forsøgte sidste år; men der dukkede ikke nogen op første gang og jeg glemte det selv anden gang