Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 aug 2025 15:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Biologen skrev:
Er det kun mig der synes, at det lyder som en helt normal reaktion? Svært ved at fokusere og problemer med at snakke er vel normalt, når man drugger sin krop. Hvad angår den brændende fornemmelse: Hånden på hjertet, hvor ondt gjorde det? Får tit varmebølger igennem kroppen, når jeg fyrer. Har også prøvet at hele min venstre arm begyndte at blive følelsesløs i en halv times tid.

Derudover, ryger du cigaretter til hverdag?

Jeg kan forsikre dig for at det gjorde utrolig ondt - ikke bare noget jeg siger, og ja jeg ryger til dagligt :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
århh gud der er mange som får disse oplevelser de første par år de prøver at ryge.

Det meget "normalt" åbenbart, tag en søgning på forummet og du finder MANGE som har oprettet tråde lige som dig, faktisk inklusiv mig selv, lavede sådan en tråd en gang..
man skal bare ikke ryge for meget, gør det en gang imellem og lad vær og gør det til en vane.

Der er simpelthen for mange 15-16 årige der kun bruger deres tid på at ryge fede, og tro mig det gavner jer ikke! og jeg snakker af egen erfaring, jeg startede selv da jeg var 14 år.
Man mister utrolig meget ved at bruge sin bedste teenage år på at ryge den fede, og tro mig.. pigerne syns kun det er sejt at hænge ud med jer i en periode, bagefter afskyer de folk der bare hænger på gaden og ryger pind efter pind.

Måske er du ikk sådan som jeg forklarer, men bare tænk på at rygning er til lejlighed, ligesom at du heller ikke drikker dig stiv inden du tager i skole :)

held og lykke ven

Medlem

OliverP skrev:
Jeg kan forsikre dig for at det gjorde utrolig ondt - ikke bare noget jeg siger, og ja jeg ryger til dagligt :)

Okay, spøjst. Tænkte det kunne være nikotinen der kneppede din krop, det er set før. Men ja, prøv med mindre doser og gør det med passende mellemrum.

Medlem
Brugeravatar

Måske er det lidt den samme førelse som nogen får med hensyn til at tisse i bukserne, bare i nakken?
Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror også at jeg har prøvet noget lignede, jeg var bare fascineret over det. For i starten da vi skulle prøve at ryge, røg vi noget hjemme fusket pot vi havde fra en vens forældres skab som sikkert var flere år gammelt. Og vi kunne ikke mærke noget de første mange gange vi røg, og en dag jeg røg så fik jeg den der førelse, en førelse som jeg ikke havde fået tidligere og for mig var det en indikation på at det ikke var placebo som vi havde talt så meget om før hen :) så jeg så kun noget positivt og sjovt i følelsen og derfor var den ikke det største problem for mig, men jeg har da også skrevet en del indlæg om det i en anden tråd, og følelsen er også gået væk igen efter vi begyndte at ryge lidt oftere :)
men nu savner jeg bare følelsen...

her er tråden forresten: Følelse af at tisse?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]