Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.

Har igennem længere tit læst mig frem til en masse nyttig information, men har et spørgsmål jeg godt kunne tænke mig besvaret.

Har nu oplevet at hver morgen, efter jeg har sniffet noget (amf, coke og MDMA i disse tilfælde) får jeg en migræne lignende tilstand i kroppen. Med voldsom hovedpine og kvalme (aldrig opkast dog). Det er sket 4 gange i alt nu. 2 gange på amf (2 forskellige slags endda), 1 gang coke og 1 gang MDMA.

Men hovedpinen og kvalmen er helt den samme hver gang.

Det skal lige siges at jeg ALDRIG har oplevet den form for hovedpine, uden at jeg har blæst dagen inden.

Nogen der har prøvet noget lignende eller kan fortælle mig noget om det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes det lyder meget som helt almindelige stimulans tømmermænd. Kan du fortælle noget mere? Er det noget nyt du oplever? Hvor ofte indtager du stimulanser? Måske kunne det have noget at gøre med et overforbrug. Har der været andre stoffer involveret?

Jeg oplever især de symptomer du nævner, hvis der har været store mængder alkohol involveret. Kunne det være det måske?

Junior medlem

Det er noget forholdsvis nyt jeg oplever. Som sagt er det sket 4 gange nu, men det har sammenlagt været over omkring 1 år. Jeg indtager ikke den form for stimulans særligt ofte.
Der har kun været store mængder alkohol indblandet 1 af gangene, og det var nok den mildeste.

Der har kun en gang været blandet stoffer, og det var MDMA og coke, dog primært coke.

Det der undrer mig mest er at før i tiden, har jeg oplevet at tage størrere mængder af især amf, uden nogen former for hovedpine.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej

Det lyder ubehageligt. Jeg har ikke noget bud på kvalmen, men hovedpinen kan måske skyldes at du går og bider sammen/skærer tænder e.lign. Det gør mange på stimulanser, jeg selv inkl., og jeg har både oplevet at det har ført til ret kraftig hovedpine og også ømme muskler i ansigtet og tindingen ( lol )

Junior medlem

Jeg har ganske rigtigt fået en ordenlig kæbe rasler, men det har jeg også oplevet tidligere, uden hovedpinen?

Medlem

Geografisk sted: Århus
Oplever det engang imellem. Har prøvet det en del gange. Oftest hvor der var alkohol sammen med eller hvis jeg har blandet kokain og MDMA. Kombinationen af Kokain og MDMA giver mig kraftig hovede pine dagen efter og jeg er sikker på at det er den ligger. I hvertfald hos mig,.

Junior medlem

Nu har der som sagt kun været alkohol indblandet 1 af gangene... Nogen andre med råd eller svar? :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mindblowersclub
Hvis du danser meget på for eksempel MDMA, uden at drikke rigeligt med vand, kan det sagtens medføre hovedepine pga væskemangel eller ligefrem dehydrering.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du har haft voldsomme kæberasler kan hovedpinen sagtens skyldes, at du ubevidst spænder dine kæbemuskler voldsomt - nogle gange sker det under søvn, eller hvis du simpelt er så påvirket, at du ikke lægger mærke til det.

Det er et ganske normalt problem, hvis du tager stimulanser, men problemet (og de migræne-lignende symptomer) forekommer også hos almindelige mennesker med stress, der ubevidst skærer tænder om natten.

Magnesium, der fås i de fleste kosttilskudsbutikker, er muskelafslappende. Det hjælper på kæberaslerne, og forhåbentlig din migræne :)

Junior medlem

Tak for svarene, tror det er min kæberasler der er skyldig.

Kan nemlig godt få afvide at min kæbe flyver, selvom jeg ikke selv lægger mærke til det ;)

Det er bare underligt jeg får har fået ligeså slemme kæbe raslere uden disse bivirkninger.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
PlanteMix skrev:
Det er bare underligt jeg får har fået ligeså slemme kæbe raslere uden disse bivirkninger.

Når hovedpine og kvalme er de eneste symptomer, kan det faktisk være mange forskellige ting..
Hvis du tager amfetamin en dag, og ikke får hovedpine/kvalme, kan du sagtens opleve at få disse bivirkninger næste gang du gør det, og der er mange ting der spiller ind; hvad du har spist, om du har spist nok, drukket rigeligt med vand, fået nok frisk luft, og bla bla bla.. Mange forskellige ting spiller ind :)
Men hvis det bliver rigtig slemt, kan du prøve at tage til lægen og få fat på nogle migrænepiller. Det har jeg gjort, og de hjælper meget hvis jeg har de symptomer du nævner (selvom jeg sjældent har dem). Ellers bør du bare gøre som ved enhver anden amfetamin-hangover. Rigeligt med vand, føde og vitaminer :)

Junior medlem

Okay men det der undrer mig er at før oplevede jeg det slet ikke, og nu er det sket alle gangene i træk.

Jeg vil selv mene at jeg altid får drukket rigeligt med vand. Om jeg har spist nok har været lidt forskelligt, men det er sket ligemeget hvad.

Jeg har migrænepiller, og de er det eneste der virker mod det, men ville helst bare være helt foruden.

Nogen der har andre inputs?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]