Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Nu må i altså slappe af. Der er masser af folk, der sagtens kan styre amfetamin. Amfetamin er en af de stimulanter, jeg bedst kan lide. Den eneste grund til at jeg anvender andre er, at det ofte er urent. Men jeg har nu ingen problemer med det. Når folk advarer mod det, så advarer de som oftest mod at tage 1<x gram på en aften (blandet med alkohol og andet), hver weekend. De glemmer så bare, at det ikke er al omgang med amfetamin, som leder til fordærv og helvedes søndage/mandage, men derimod en særligt idiotisk omgang med stoffet. Nu siger jeg ikke, at de i tråden, der advarer mod det, advarer uden grund, men advarslen kan godt specificeres lidt. En streg amfetamin i ny og næ, eller til specielle lejligheder hvor det egner sig, det er IMO intet problem. Et gram amfetamin på en gennemblødt bytur, eller et tre dages race, det er vejen til helvede. Man kan selv vælge.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Paul Muad Dib skrev:
Nu må i altså slappe af. Der er masser af folk, der sagtens kan styre amfetamin. Amfetamin er en af de stimulanter, jeg bedst kan lide. Den eneste grund til at jeg anvender andre er, at det ofte er urent. Men jeg har nu ingen problemer med det. Når folk advarer mod det, så advarer de som oftest mod at tage 1<x gram på en aften (blandet med alkohol og andet), hver weekend. De glemmer så bare, at det ikke er al omgang med amfetamin, som leder til fordærv og helvedes søndage/mandage, men derimod en særligt idiotisk omgang med stoffet. Nu siger jeg ikke, at de i tråden, der advarer mod det, advarer uden grund, men advarslen kan godt specificeres lidt. En streg amfetamin i ny og næ, eller til specielle lejligheder hvor det egner sig, det er IMO intet problem. Et gram amfetamin på en gennemblødt bytur, eller et tre dages race, det er vejen til helvede. Man kan selv vælge.

+1 - Amfetamin er ikke min yndlngsstimulant, men jeg nyder den til tider også i beherskede mængder...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Paul Muad Dib skrev:

Helt og aldeles enig.
Jeg har i 20+ år brugt amfetamin, i meget begrænsede mængder, og har altid gjort mit yderste for at skaffe det i så ren en kvalitet som muligt. Jeg tager altid så lidt at jeg kun får et lille boost. Det svarer vel til 1-2 knappenåls-hoveder. 1 godt rent gram holder i 1-2 år hos mig, og så deler jeg endda lidt med venner nu og da. Jeg tager det altid tidligt på aftenen, så jeg får også altid min nattesøvn. Jeg bryder mig ikke om at blive over stimuleret af det, og desuden så sniffer jeg aldrig noget stof, heller ikke speed.
Den måde jeg læser at nogen bruger amf. på hvor de tager extreme mængder på en aften og i kombination med store mængder alkohol, ser jeg som misbrug, og det er ikke så underligt hvis man har det skidt et par dage efter sådan en omgang. Jeg kan som regel ikke mærke nogen efter effekt, eller kun meget lidt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Mr.Cookie, det lyder som god amfetamin du får. Jeg stoppede med at købe det da jeg fik et gram, der nok har været 10% rent. Men der er en vigtig pointe i det du siger: tag amfetaminen tidligt, så du kan falde i søvn i "rimlig" tid. Det gør en stor forskel. Og tag det på fuld mave, medmindre du indtager det oralt. Men aldrig på tom mave. Det er noget der har gjort underværker for mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Solataris skrev:
Lige et spørgsmål om amfetamin i en stadig eksisterende amfetamin tråd. Jeg har nemlig en teori.
Amfetamin sætter forbrændningen op, så kroppens energidepoter, og den energi man får sin daglige kost hurtigere bliver forbrændt. Derfor må man jo skulle indtage mere væske og mad på amfetamin end som, hvis man ikke var på amfetamin. Da det er meget svært at spise på amfetamin glemmer folk det ofte, og man har jo også svært ved at sove. Så man sover altså mindre og spiser mindre end man plejer, til trods for det sætter forbrændingen op, og man burde indtage mere.
Kroppens energidepoter er med andre ord fuldstændig tømt efter en god amfetamin tur. Så derfor tager kroppen længere tid om at fylde energidepoterne op og omsætte alt den mad man skal indtage efterfølgende, og man er dermed ikke på toppen før efter et par dage.
Kom til at tænke på det som et kæmpe paradoks, og jeg tror simpelthen det er derfor man får så F*****K mange tømmemænd.
Eller hvad siger i?

Jeg oplever som sådan ikke tømmermænd dagen efter en stimulans tur. Men det hænger nok sammen med at jeg kender doseringen og tager ikke for meget af gangen.
Hvis blot jeg har mulighed for at sove 8 timer efter en tur, er jeg frisk og veludhvilet dagen efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]