Paul Muad Dib skrev:
Nu må i altså slappe af. Der er masser af folk, der sagtens kan styre amfetamin. Amfetamin er en af de stimulanter, jeg bedst kan lide. Den eneste grund til at jeg anvender andre er, at det ofte er urent. Men jeg har nu ingen problemer med det. Når folk advarer mod det, så advarer de som oftest mod at tage 1<x gram på en aften (blandet med alkohol og andet), hver weekend. De glemmer så bare, at det ikke er al omgang med amfetamin, som leder til fordærv og helvedes søndage/mandage, men derimod en særligt idiotisk omgang med stoffet. Nu siger jeg ikke, at de i tråden, der advarer mod det, advarer uden grund, men advarslen kan godt specificeres lidt. En streg amfetamin i ny og næ, eller til specielle lejligheder hvor det egner sig, det er IMO intet problem. Et gram amfetamin på en gennemblødt bytur, eller et tre dages race, det er vejen til helvede. Man kan selv vælge.
Helt og aldeles enig.
Jeg har i 20+ år brugt amfetamin, i meget begrænsede mængder, og har altid gjort mit yderste for at skaffe det i så ren en kvalitet som muligt. Jeg tager altid så lidt at jeg kun får et lille boost. Det svarer vel til 1-2 knappenåls-hoveder. 1 godt rent gram holder i 1-2 år hos mig, og så deler jeg endda lidt med venner nu og da. Jeg tager det altid tidligt på aftenen, så jeg får også altid min nattesøvn. Jeg bryder mig ikke om at blive over stimuleret af det, og desuden så sniffer jeg aldrig noget stof, heller ikke speed.
Den måde jeg læser at nogen bruger amf. på hvor de tager extreme mængder på en aften og i kombination med store mængder alkohol, ser jeg som misbrug, og det er ikke så underligt hvis man har det skidt et par dage efter sådan en omgang. Jeg kan som regel ikke mærke nogen efter effekt, eller kun meget lidt.