Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Ja, lidt mærkelig overskrift. Men det er sandt. Chen, en gammel kineser, har drukket benzin i 42 år, dvs. siden 1969. Han anslår, at han drikker ca. 3 liter i måneden, og at hans konsumtion fra 1969-2011 løber op i 1.5 ton! Chen har det fysisk godt.

http://www.chinadaily.com.cn/photo/2011 ... 888544.htm

Gasoline powers vehicles all around the world, but a sick Chinese man has been drinking the sticky liquid for 42 years under the illusion that it can relieve his physical pain.

Chen Dejun, 71, lives by himself in shabby thatched cottage on a hill in Shuijiang township, Nanchuan district of southwest China's Chongqing municipality. The short and bony man said he drinks 3 to 3.5 kilograms of gasoline every month, which he buys from a station at the foot of the hill.

Chen is known locally as a stonecutter and master of weaving bamboo with a good business sense. But he’s also known for his undying love of drinking gasoline.

He developed the habit back in 1969 when he suddenly began coughing and felt pain in his chest. Seeing no progress after trying some medicine, he took up the folk remedy of drinking kerosene, Chongqing Evening News reported.

It turned out to be helpful for him after the first sip, and he since became addicted to kerosene. Then he moved on to gasoline.

Hvad skal man sige? Hmmm... jeg prøver med: LOL!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Nasty shit..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu har jeg været henne og købe lidt.. Men der var 2 slags! Er 95 oktan bedre end 92? Og er det bedre analt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Mr.Cookie skrev:
Nu har jeg været henne og købe lidt.. Men der var 2 slags! Er 95 oktan bedre end 92? Og er det bedre analt?

Prøv IV. Det giver det vildeste rush, har jeg hørt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Philip Fry skrev:
Prøv IV. Det giver det vildeste rush, har jeg hørt.

Jeg har ellers hørt at IM eller subQ skulle være det nye. Eller dyppet i en tampon, og så op i prutkassen med den.

Junior medlem
Brugeravatar

Idioti ..............................

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay, nok med de dumme kommentarer. Og da jeg ikke kan forestille mig at dette emne kan generere andet, låser jeg det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]